Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
18 658
25 431
113
Ismerős vagy szimpla utcai tahó?

Mert számomra elképzelhetetlen, hogy valakit csak úgy el akarjanak ütni.
Életemben nem láttam, random közlekedő.
Szentendrén volt 47.678140064611604, 19.080028741209453

Ahogy Északról mész a korzó felé, betorkollik a bringaút az Ady E. útba.
Még a helytelen oldalon voltunk, gondoltam addig megyünk ezen, amíg a szembe jövő
delikvens el nem halad.

Úgy meglepődtem ezen az otrombaságon, hogy mire felemeltem volna az ujjam,
hogy hát bocsásson már meg, addigra nyilván eltűnt.
ste.jpg
 
  • Hűha
Reactions: Törölt tag 1711

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
14 466
36 554
113
Életemben nem láttam, random közlekedő.
Szentendrén volt 47.678140064611604, 19.080028741209453

Ahogy Északról mész a korzó felé, betorkollik a bringaút az Ady E. útba.
Még a helytelen oldalon voltunk, gondoltam addig megyünk ezen, amíg a szembe jövő
delikvens el nem halad.

Úgy meglepődtem ezen az otrombaságon, hogy mire felemeltem voln
ste.jpg
a az ujjam,
hogy hát bocsásson már meg, addigra nyilván eltűnt.

Esetleg nem kellene a helytelen oldalon tekerni? Persze ha átlépte a sárga felfestést, akkor köcsög volt.
Mondjuk nem értem mi értelme egy irányban kerékpársávot felfesteni, míg a másik irányban meg az úttesten kell mennie a bicikliseknek. Esetleg másik utcán jelölték ki a másik irányban a biciklisávot?
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
18 658
25 431
113
Esetleg nem kellene a helytelen oldalon tekerni? Persze ha átlépte a sárga felfestést, akkor köcsög volt.
Mondjuk nem értem mi értelme egy irányban kerékpársávot felfesteni, míg a másik irányban meg az úttesten kell mennie a bicikliseknek. Esetleg másik utcán jelölték ki a másik irányban a biciklisávot?
Senki nem volt az utcában az úton csak mi +az autós szemből.
Ha megnézed maps-en, akkor máshogy nem is nagyon lehet átsorolni a helyes oldalra, csak innen.
Nyilván megállhattam volna és egy métert se tekerjek forgalommal szemben.
De nem hinném, hogy adott esetben ez problem lenne.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and enzo

32karakter

Well-Known Member
2011. február 21.
1 547
3 254
113
Fos már tolja a szokásost a törvénytelenül eljáró köcsög agresszív rendőrökről.


Gondolom higins már tapsikol neki.
Nem érzem benne a "szokásos" köcsög agresszív rendorozest.
És tényleg meguthetik a bokajukat... Bár nem hangsúlyozzák ki a cikkben szerintem egyáltalán, tök jó a szabályozás, de a feltételek rohadtul nem adottak hozzá (PL elég járőr és autó hogy utzarral szedjek ki a majmot és kergessek be a csalanosba vagy háromszor.)
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 1711

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
18 658
25 431
113
Ezek a kretének már tényleg nem tudnak mit kezdeni magukkal...

Ha még autóverseny lenne... de a bicóval is már bajuk van? :/
Amúgy nem tudtam nézni, de az élboly előnyét törölték vagy most hogy lett?
Az azért megaszop@ ha a mezőny ilyen hendikepet kap.
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 1711

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 146
16 756
113
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 1711

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 191
10 673
113
Miért van olyan érzésem hogy Dávidka ezt a környezetvédelmi engedélyezést is elbaszta, és most előre menekül a felé rohamosan közelgő szarvihar elől..?
366247063_839613250854034_2032123144057848176_n.jpg


Szóval, ez a szóbaszás.
Nem, műtárgyon nem siklik a vonat, de ha mégis, akkor azért van ott a védősín hogy ne essen le/hagyja le a pályát a jármű, ez egy irgalmatlan faszság.
Ha a vasúton csökken a sebesség akkor csökken az áteresztő képessége is, és nem ugyan az a menetrend tervezhető.
A látkép, hát máshol is van ilyen. Londonban több tucat.
Attól még ha az összes vágányt újra cseréljük, a vágánykapcsolatok ugyanazok lesznek bazmeg, ez egészen hihetetlen és értelmezhetetlen szöveg.
Az ha tényleg ilyeneknek adott helyet a bíróság az a szellemi képességinek nulla voltát bizonyítja.
Ez egy sima baszakodás a kirakott szöveg alapján amit a bírónak le kellett volna söpörnie.
 

tonyo

Well-Known Member
2017. június 23.
5 555
8 373
113
366247063_839613250854034_2032123144057848176_n.jpg


Szóval, ez a szóbaszás.
Nem, műtárgyon nem siklik a vonat, de ha mégis, akkor azért van ott a védősín hogy ne essen le/hagyja le a pályát a jármű, ez egy irgalmatlan faszság.
Ha a vasúton csökken a sebesség akkor csökken az áteresztő képessége is, és nem ugyan az a menetrend tervezhető.
A látkép, hát máshol is van ilyen. Londonban több tucat.
Attól még ha az összes vágányt újra cseréljük, a vágánykapcsolatok ugyanazok lesznek bazmeg, ez egészen hihetetlen és értelmezhetetlen szöveg.
Az ha tényleg ilyeneknek adott helyet a bíróság az a szellemi képességinek nulla voltát bizonyítja.
Ez egy sima baszakodás a kirakott szöveg alapján amit a bírónak le kellett volna söpörnie.
Eközben Csehországban.....
Dehogy lesz itt 2035 re normális vasúti szolgáltatás max lázállomban...
Ahhoz nem egy évtizedre van szükség hanem 2-3 legalább... A csehek se most indultak el hanem 15-20 éve... Mára beérik az eredménye.
Maradnak majd a credok vidéken.....
 
  • Tetszik
Reactions: Katica and Bálint
T

Törölt tag 1711

Guest
Szóval, ez a szóbaszás.
Nem, műtárgyon nem siklik a vonat, de ha mégis, akkor azért van ott a védősín hogy ne essen le/hagyja le a pályát a jármű, ez egy irgalmatlan faszság.
Ha a vasúton csökken a sebesség akkor csökken az áteresztő képessége is, és nem ugyan az a menetrend tervezhető.
A látkép, hát máshol is van ilyen. Londonban több tucat.
Attól még ha az összes vágányt újra cseréljük, a vágánykapcsolatok ugyanazok lesznek bazmeg, ez egészen hihetetlen és értelmezhetetlen szöveg.
Az ha tényleg ilyeneknek adott helyet a bíróság az a szellemi képességinek nulla voltát bizonyítja.
Ez egy sima baszakodás a kirakott szöveg alapján amit a bírónak le kellett volna söpörnie.

Anno egy kamion letarolta a kezemből a félig lecsukott sorompót.
Az eset tiszta volt: nem körülményeknek megfelelően vezetett (esős, nyálkás idő volt, falun belül simán 70-80-nal mennek), kopott gumikkal, nem rögzített és jelzett veszélyes áruval rakodva...
Azonnal bevonták a forgalmiját, katasztrófavédelmi bírság stb.

Ott a helyszínen felvettek egy tanúvallomást.
30 nappal később eszükbe jutott megkérdezni van-e kamera arrafelé. Van, de 168 óra után töröl...

60 nappal később még egy tanúvallomás.
1 évvel később beidéztek, hogy mégis miért pont akkor akartam lezárni a sorompót...

Azóta rettegek nehogy bármi miatt még egyszer bíróság elé kelljen állnom...
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 146
16 756
113
366247063_839613250854034_2032123144057848176_n.jpg


Szóval, ez a szóbaszás.
Nem, műtárgyon nem siklik a vonat, de ha mégis, akkor azért van ott a védősín hogy ne essen le/hagyja le a pályát a jármű, ez egy irgalmatlan faszság.
Ha a vasúton csökken a sebesség akkor csökken az áteresztő képessége is, és nem ugyan az a menetrend tervezhető.
A látkép, hát máshol is van ilyen. Londonban több tucat.
Attól még ha az összes vágányt újra cseréljük, a vágánykapcsolatok ugyanazok lesznek bazmeg, ez egészen hihetetlen és értelmezhetetlen szöveg.

A szöveggel nincs baj. Nem, nem a Dávidka által kimazsolázott részekből kell kiindulni. Ez ráadásul nem is az ítélet, hanem XV kerület beadványának, érveinek Dávidka által kimazsolázott részei. Itt a teljes ítélet, ami egyébként sok helyen sok helyen elveti a XV kerület érveit (t.i., a lehet látni a fenti posztodban):


Az ha tényleg ilyeneknek adott helyet a bíróság az a szellemi képességinek nulla voltát bizonyítja.
Ez egy sima baszakodás a kirakott szöveg alapján amit a bírónak le kellett volna söpörnie.

Szerintem a Dávidka-fanok szellemi színvonalat mutatja az ilyen hozzászólás. A bíróság nem ezek miatt a műszaki szempontok miatt döntött, az a mérnök urak dolga, csak ez "valahogyan" kimaradt a Dávidka féle verzióból.

Mindezekre tekintettel a bíróság az alperes határozatát a módosító határozatra is kiterjedően a Kp. 89. § (1) bekezdés b) pontja alapján megsemmisítette és az alperest új eljárásra kötelezte. A megismételt eljárásban az alperesnek az átemelési műtárgy épített környezetre, településképre gyakorolt hatásának vizsgálatát arra a körülményre figyelemmel kell elvégeznie, hogy annak közelében helyi építészeti örökség részét képező védett településrész található. Fel kell hívnia továbbá a Meghatalmazottat, hogy a KHT-ban adja részletes indokát a szintbeli kereszteződéssel megvalósuló alternatíva elvetésének, és jelen, kedvezőtlenebb környezeti hatású alternatíva kiválasztásának.

Szóval eddig ugyanaz a történet mint a semmibe vezető déli vasúti összekötőnél - elbaszott projektervezés és szarul elkészített (hiányos) környezetvédelmi hatástanulmány ami egyszerűen nem felel meg a vonatkozó környezetvédelmi jogszabályoknak.

GYK Dávidka elbaszta. Környezetvédelmi mérnök urak elbaszták. Mi fizetjük, csak azt nem értem, miért nem ők?

Az sejthető, hogy miért nem felelt meg - van egy magát évszázados zseninek gondoló pszichopatánk, aki totálisan leszarja ki mit akar, mindenkinek az ő vágyálmait kell teljesítenie, persze közpénzből. Az azért alap követelmény, hogy egy összehasonlító hatástanulmányt kellene készíteni az alternatívákról - itt persze gondolom szóba sem jöhetett, hiszen Dávidkának Volt Egy Egyedüli Üdvözítő Megoldása. A környezetvédelmi és engedélyeztetési eljárás nála csak egy felesleges teher, amit le kell gyorsan papírozni, ne jöjjön senki azzal, hogy ezt meg azt bele kellene azért foglalni.

Aztán ha valaki kellően szemétláda és megkapargatja, hogy szabályos volt-e, akkor összeomlik az egész kártyavár.

Itt egyszerűen nem volt semmilyen alternatíva vizsgálva, sem megindokolva, hogy az miért van elvetve. Pedig akár lehetett volna.
It volt a Dávidka verzió, és kész, a kerületi lakosok eszik, nem eszik, nem kapnak mást.

Így viszont ismét szar az egész KHT ahogyan van.

Ilyen esetben nincs más lehetősége a bíróságnak, mint hogy új eljárásra utasítsa a közig szervet, amit meg is tett. Nem műszaki szempontok alapján, azokat maximum annyiban vizsgálja, hogy megfelelnek-e várhatóan pl. a "kőbe vésett" zajvédelmi határértekek, más szempontból meg annyiban, hogy valóban elvégeztek-e minden szükséges hatástanulmányt.

Itt pedig egyszerűen nem végezték el, ahogy a DVÖKH-nél sem. Eredmény ugyanaz. Végezzék el.

Milyen meglepő, ugyanarra az elbaszásra ugyanaz a bírósági ítélet születik.
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 146
16 756
113