Technikailag ha nézzük akkor a Golf elődjét egy osztrák festő hozta létre, ahol aztán Kübelwagenként erősáramú villanyszerelők is használták a keleti fronton (azért volt ott a két villám), de nem tervezek azok helyébe lépni
Pontosan tudom én is, látom mikor napközben kéne parkoljak a környéken és estére hogyan kiürül. De erre nem az a megoldás, hogy mindent elveszünk meg lezárunk, mert attól még mindig inkább jobb dugóban ülni, mint tömött buszon/metrón/trolin csövesek és higiéniát nem ismerő Homo Erectusok közt utazni az autóhoz képest dupla/tripla időtartammal.
Az kéne, amit
@Veér Ispán is pedzegetett, hogy lehet nem mindent kéne a város belsejébe telepíteni, hanem szépen szétosztogatni a külsőbb kerületekbe és úgy az ingazás is csökkenne. Plusz ha már ingázás, azért az sem normális, mikor valaki egy nap egy vagy kettő Veszprém-Pest időtartamot utazik csak azért, mert úgy gondolta milyen fasza az agglo és inkább saját magát szopatja konstans