De ne csak közösségi alternatívákat építsenek ki, hanem autóst is! Nulladik pontnak pl. fejezzék már be az M0-st! Ha az meglenne, a budai oldal autós terhelése jelentősen csökkenne. Nonszensz pl. hogyha
Óbudáról akarsz Győrbe menni, át kell vágnod a teljes budai oldalon! A teljes menetidő egyharmada az út első 10%-a! Ennek megfelelő környezetterheléssel, extra fogyasztással... És millió példát lehetne még hozni.
Sok esetben nagyon szívesen elkerülném a belvárost, de egyszerűen nincs alternatíva kiépítve!
Természetesen a közösségi közlekedés (leginkább a földalatti kötöttpályás) is masszívan fejlesztendő, ebben is nagyon nagy a lemaradásunk a nyugatabbi városokhoz képest. Kurfürst által linkelt térkép jó kiindulási alap, annak kb. a duplájával lehetnénk igazából elégedettek. (pl. nagyon hiányzik róla mind a budai, mind a pesti oldalon valami "körgyűrű" jellegű összeköttetés É-Buda <-> D-Buda, illetve D-Buda <-> D-Pest <-> ÉK-Pest viszonylatokon.