Részben. Azért a folyamatosan kiégő dízeljeik, öngyilkos vezetési segédjeik stb.. elég problémásak.
Szerencséjükre a többi márka sokkal mélyebbre süllyedt.
Pedig de. Figyeld meg, hogy adott autó típusok adott vevőket vonzanak.
Ha türhő paraszt arcmaszkos kocsit gyártasz, akkor azt ilyen emberek fogják megvenni. Kívétel mindig van, új kocsiknál, de a vevőkör egy része ilyen. Aztán használtan, amikor olcsóbb lesz csak ez marad lényegében.
Ahogy megfigyeltem a B5 passatot is adott mentalitású emberek veszik, ahogyan a szakadt BMW-t és mercit, és ahogyan a libafoszöld szuzukit is.
Persze ez lehet csak ott igaz ahol élek. De sok esetben már a kocsiból megállapítom, hogy , hogy fog vezetni. Vagy ha üzletelünk és leparkol már megmondom belőle, hogy valószínűleg milyen ember.
Amikor építési vállalkozóként dolgoztam, volt nem egy olyan munka amit a több jelentkezőből azért én nyertem meg, mert a parkolóban enyém volt az egyetlen Toyota a sok 10+ éves dájcse prémium között.
Ez ilyen
A többi márka mélyebbre süllyedt erről mindig a vw kamrás dízele jut ezsembe. Abból egyedül a merci bumzen égő szerű kamras feje nem repedt. Az összes többi gyártóé egy határ szar volt, a repedés a szerviz manualok szerint se kérdés , hanem határérték van megadva. Csak a vw-é lett kevésbé fos. Persze az is egy undorító fos, de nem annyira mint a többi. Volt 1.9d kamrás 80asom is..
Rudolf dízel emlékpercekkel indulás előtt, meg a rituálékkal, -15be, hogy solat izzíts vagy sokat tekertess, de a kettő egyszerre nem megy
Mondjuk egy román arohoz képest megváltás az is.
Ilyenekből szerintem a legelrettentobb példa a vanette cargo 2.3 dje. De a pajero 2.8 is. Mit össze kellhetett matekozni a jegyzőkönyvekben, mire volt pofájuk azt a kemény 75 lovat ráhazudni arra a trabant teljesitményre, meg 13 literes fogyazstásokra, jó kamrás módjára első racenapon szétboruló motorba.
El nem tudom képzelni ez hogy hagyhatta el a gyárkaput, mit mondhattak a mérnökök. Akinek van ismerősi körben, próbálja ki, érdemes. Van ifa szintű élmény.
Nekem amikor 5 féle kocsim volt, 5 féle képpen vezettem, legalábbis én így látom. Mert direkt volt gyilkolni való , munkához dobozos, amit tök felesleg.
De ettől függetlenül mondassz valamit.