.A pápaszemes vagy 30 olyan újítást hozott, amit addig senki nem használt és kategóriájában hozta a legbiztonságosabb autót a karosszériában újragondolt gyűrődő zónák plusz a technikai újítások miatt. Innentől lett az eddig extrában kérhető ETS, az övfeszítő, oldallégzsákok, tempomatnál itt jött először a Speedtronic, az adaptív rugózás… ez a cikk egy full retard valami és azért mert Totalcar ne ájuljunk már el egyből meg vegyük készpénznek. Ha jól emlékszem nem is olyan rég olvastuk, hogy egy autós újságíró, milyen zseniálisan vásárol autót… és akkor tényleg ők írnak valid és megalapozott cikkeket és ezek alapján alkotnak az emberek véleményt??? Köszönöm, inkább hiszek a saját tapasztalataimnak, a fórumoknak és az ismerősöknek.
Írtam már, hogy autókkal foglalkozom és mondhatom talán, hogy ez az egyik hobbim is. Van egy E-Klasse a garázsomba, de már az ezeket követő évjáratból, egy 2004-es E500. Ez volt a következő nagy ugrás mint a kényelemben, mint a biztonságban az osztályban. Igaz, hogy egy kivételesen ritkán felszerelt darab, de 2004-ben olyanokat hoz, mint multikormány, fűthető/hűthető ülések masszázs funkcióval, elektromos-memóriás ülések amelyeknél a deréktámaszt és oldaltartás is állítható, hátul a könyöklőnél hűtő, dupla Solar tető, amiről a motor beindítása nélkül megy a klíma, fűtés, állítható keménységű és magasságú futómű, 4 zónás klíma, távolságtartó tempomat, tv és navi, kulcs nélküli nyitás, indítás… és akkor most csak a kényelmi dolgokat soroltam fel. Szóval ne kajálj be mindent a Totalcar-tól, mert ez a cikkük kb. olyan, mint az Armata, amin nyugger kartárs agyérgörcsöt kapott. Dobok pár fotót is a munkadarabról.
Ps. Jaaah és az autó rozsdamentes, gyári fényezés és én vagyok a 2. tulaj. Bonuszba pedig gyárilag AMG optika van és kipufogó.
A családban 2 Merci típust hazsnáltunk, az egyik a C200-as még 31 éves korában is működőképes, pedig volt egy 10 éves magyar taxis periódusa is . A tapasztalat innen van, amit leírtam, nem a Totalcar-ból.
Viszont mivel Te hivatalból és hobbiból is ezzel foglalkozol, pontosan ismered, pld mi a megbízható kevésbé korrózíó veszélyes festés színe egy adott évjáratnál, sorozatnál valamint a motortípusok kódjai alapján is tudod mit kell venni és mire kell figyelni. Ezzel egy óriási előnybe vagy autótípus kiválasztásánál egy átlagos autós előtt.
Ha volna lóvém és ismét Mercire fájna a fogam, biztosan Tőled fogok tanácsot kérni. Egy igazi Merci fenntartása azért legalább annyi pénzt fogyaszt mint egy családtag..
Nekem nincs ilyen jellegű infóm, és ezért is írtam h az 1995 előttiek a viszonylag egyszerűen üzemeltethető szinte örökéletű típusok, de ennek megfelelő kényelmet és luxust kínálnak...
Mivel igen rég kezdtem autózni, még biztonsági öv és ABS nélkül, a különböző kényelmi berendezések és főleg pld automata váltók nem hoznak lázba. Munkahelyemen anno sokat jártam kint terepen is, ahová dobozos UAZ-zal mentünk ki a dagonyába, aki átélte ezt tudja milyen kényelmi szintről beszélek, egyszerűen nem szoktam hozzá most sem vagyok oda érte. Persze ma már légkondi nélkül nyáron nem autóznék, hozzászoktam.
Az önvezető elektromos járgányért főleg nem vagyok oda, mert az elveszi az egyéni vezetés élményét, mitha saját autóm átalakulna taxivá.. Akkor akár vonattal is utazhatnák.
Nem vagyunk egyformák, mindenkit más fog meg - az autózásban is.
Nyilván sokat számít a szocializáció is.
Covid fertőzött karantén alatt pl. összeírtam, hogy mennyiféle autót vezettem - akárcsak kipróbálva.
Most tartok kétszázhuszonvalamennyi márka/típus/karosszéria/motor/váltó számnál.
Ez sajnos jóval kevesebb, mint amit egy autószerelő, kereskedő mondhat el magáról, Csikós Zsolt 3000+ hoz meg szagolni sem tudok...
Sorsod Borsod, úgyhogy a mekafullfull eslájnempakettáemgék leginkább kimaradtak, de azért akadt egy pár, akkoriban prémiumnak mondott így is.
Történelmileg úgy alakult, hogy az egyszerűbb, őszintébb (nevezhetjük primitívnek is) járgányok voltak többségben, az extrák meg csak napi praktikusságukban fogtak mindig is meg. Íiiigen, mert nem is tehettem meg.
Most tartok ott ugye (ahogy ezt már többször is megénekeltem), hogy az újonnan vett autóm automata váltós (régi vágy találkozva a megjelenő mozgásszervi problémákkal), de tudatosan alapfelszereltségű (nó érintőképernyő, automatizált klíma, LED fényszóró, elektromos kézifék, mittomén').
Inkább legyen fapados Golf méret, mint felszerelt kisautó.
Mondom; nem vagyunk egyformák.
S itt térek vissza arra, hogy mennyire szerettem pl. a ponyvás UAZ-t vezetni a seregben, s nosztalgiázva gondolok vissza az MK3-as, hosszú tengelytávú, "nagykerekes", 15 személyes, turbódízel Transitra
Azt valahogy egy élmény volt terelgetni!
(Most így visszagondolva, utasok nélkül nagyon szépen, precízen lehetett hóban keresztben rakva végighúzni váltott íveken a lillafüredi Palotaszálló előtt, hihetetlenül kezes volt...
Google Térkép
A Google Térkép segítségével megtalálhatja a helyi vállalkozásokat, megtekintheti a térképet, és útvonaltervet készíthet.
www.google.hu
S a sok kis "görcs" közül, amit kipróbálhattam (egykori sajátként ugye Nagypolák forever) melyik fogott meg a legjobban?
...hát ez a konkrét példány, Csík minden szava igaz:
Pobjeda GTI
Veterán: Volvo PV 544 F (1963) - Kinézetre egy 1963-as Warszawa, csak szép a színe és sok rajta a dísz. Pedig egy forró ferdehátú 91-ből.
totalcar.hu