Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A baromságon túl… szóval amikor a Tesla minőségéről beszéltünk és én írtam, hogy nem szar csak kicsit amerikai… a Hummer meg nagyon, pont ahogy írod. Az akkor írt példám is ilyenek. A Dodge, a Mustang, F150… igénytelen amerikai belsővel gyártott valamik. Amik ráadásul nagyon nem olcsók. A RAM valamiért két fokkal jobb, ahogy egy Corvette is. De európai mércével ezek is szarok. Értehetetlen mitől ilyen igénytelenek. Van egy hosszú 5 ajtós Wranglerem, az is ilyen fos. De annál meg tudom érteni a funkcionalitást, mert le tudom venni a tetőt, leakasztani az ajtókat… nyilvánvalóan a belsőtér anyagainak ezt el kell viselniük és olyan anyagból kell lenniük. De egy H2-be…Ebbe az a jó, hogy több, mint két tonna, de legalább hátul csak fej nélküli emberek tudnak utazni.
Ültem X6-ban (első gen) és ritka nyomorult szűk belsejű autó, főleg hátul. Elől a méretéhez képest, hátul meg minden mérce szerint nyomi. De legalább szar belőle a kilátás is.
Amúgy ilyen téren a legnagyobb szarkupac a Hummer H2 volt.
Többször ültem már benne.... Borzasztóan rosszul látni belőle az autót, batár nagy , de legalább belül nagyon szűk a méretéhez képest. Igaz itt van hátul fejtered az X6-al ellentétben. Amúgy irgalmatlanul gagyi belülről. Nem hittem el, hogy ez ennyire szar.
Régebben a toyota szalonban és most a honda szalonban is, szervízekkel végig ülöm az összes kocsit.
Gyakorlatilag az egyetlen kocsi amit hajlandó lettem volna megvenni újonnan (ha lenne rá pénzem) az a Camry.
Az összes többit visszalépésnek éreztem!
De az 1.2-es 16 szelepes ám! Nem a csöves 1.0!Dacia Sandero a tippem
Ahogy a lányom mondaná, abszolút adom.A kikopó szedánokhoz és “átlagjóskákhoz” még egy szösszenet és egy autókkal foglalkozó ismerősöm véleménye röviden. Hasonlóan látja, mint ahogy én is írtam de ő még nálam is inkább azt állítja, hogy a nem prémium márkák közül a szedánok azért kopnak ki, mert “átlagjóska” nem akar már az lenni és SUV-ba képzeli el magát. Méghozzá olyanban amit pár éve köpködött, értelmetlennek talált, de titokban mégis pöffeszkedett volna benne. X év múlva pedig ez a dolog be is érett és ma már “átlagjóska” BMW X6-ban üldögél szedán helyett és nem azért mert anyagi helyzete ennyire javult volna, hanem… mutatom miért:
Öreg X6
Renault Arkana
Arkana
X6
Arkana
A formavilág, a felhasználhatóság, a méret… “átlagjóska” hosszú éveket nézte a prémiumot és nem akar “átlagjóska” lenni szedánnal, hanem… és ezt a nem prémium gyártók egyrészt felismerték másrészt tudatosan formálták is. De gondolom a fotók alapján megérkezik mindenkinek, hogy az Arkana sem más, mint egy két generációval előbbi X6 kicsit rőnosított változata.
Ps. A rencccer csak 5 fotót enged beszúrni, de szerintem látható mire is gondolt emberem egy elég konkrét példàval.
Irigyellek barátomDe az 1.2-es 16 szelepes ám! Nem a csöves 1.0!
Elképzeltem mennyire…Irigyellek barátom
Citroen SM:
Nem semmi
Az a V6-os motor eredetileg V8-nak készült, csak hát ugye közbeszólt az olajválság és most nem tudom pontosan, hogy a forgattyús tengely elékelése, a motor hengerszöge, vagy a kettő együtt, de igen érdekes, suta járású lett a motor, szinte mintha csak egy szívó három hengeres lenne...
Időpontra beállítva:
Ezt meg is tudlak érteni… Egyébként nekem nem lenne feltétlenül bajom ezzel a tiltsuk be dologgal, ha meglennének hozzá a feltételek. Megfelelő töltőhálózat, infrastruktúra, szervizek, alkatrészek, elérhető árú és minőségű autók…Klímavédelem: az európaiak többsége ellenzi a hagyományos gépjárművek tiltását - Világgazdaság
A Világgazdaság megbízható, naprakész, objektív információforrás, az üzleti élet befolyásos, mértékadó lapja.www.vg.hu
Valamiért én is ragaszkodom a 21 éves euro 3-as kocsimhoz... Eszemben sincs lecserélni, pedig simán megtehetném.
Lehetetlen mutatvány.Ezt meg is tudlak érteni… Egyébként nekem nem lenne feltétlenül bajom ezzel a tiltsuk be dologgal, ha meglennének hozzá a feltételek. Megfelelő töltőhálózat, infrastruktúra, szervizek, alkatrészek, elérhető árú és minőségű autók…
Ma pontosítottam az álláspontomat fejben elektromos autó ügyben:Ezt meg is tudlak érteni… Egyébként nekem nem lenne feltétlenül bajom ezzel a tiltsuk be dologgal, ha meglennének hozzá a feltételek. Megfelelő töltőhálózat, infrastruktúra, szervizek, alkatrészek, elérhető árú és minőségű autók…
A baromságon túl… szóval amikor a Tesla minőségéről beszéltünk és én írtam, hogy nem szar csak kicsit amerikai… a Hummer meg nagyon, pont ahogy írod. Az akkor írt példám is ilyenek. A Dodge, a Mustang, F150… igénytelen amerikai belsővel gyártott valamik. Amik ráadásul nagyon nem olcsók. A RAM valamiért két fokkal jobb, ahogy egy Corvette is. De európai mércével ezek is szarok. Értehetetlen mitől ilyen igénytelenek. Van egy hosszú 5 ajtós Wranglerem, az is ilyen fos. De annál meg tudom érteni a funkcionalitást, mert le tudom venni a tetőt, leakasztani az ajtókat… nyilvánvalóan a belsőtér anyagainak ezt el kell viselniük és olyan anyagból kell lenniük. De egy H2-be…
VW… igen láttam sok olyat amit írtál, de nekünk, pontosabban a csajszimnak például gond nélkül mentek a Poloi. Volt neki egy 6N GTI, második tulaj volt és soha az életben nem állt meg. Fék, futómű, olaj csak ennyit kért. Rozsda kb semmi. Utána egy 1.9 TDI 9N lett és azon sem volt semmi gond. Ellenben a többi szarával… pl a már említett DS3… sírtam és okádtam egyszerre tőle.
Budapestieknek kötelező!
Na egy példa arra, hogy lehet értelmesen is vasutat üzemeltetni...
Belehúzott a ČD, rekordnyereség a Cseh Vasutaknál
Összesen 3,8 milliárd korona nyereséggel zárta a 2023-as évet a Cseh Vasutak Csoport, a személyszállítási üzletág is újra profitot termelt.iho.hu
Budapestieknek kötelező!