Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
– írja szombati Facebook-posztjában Vitézy Dávid, miután tanulmányozta a kormány 2035-ig szóló átfogó fejlesztési tervét.A következő tíz évben a kormány nulla vasútfejlesztéssel tervez, a HÉV-fejlesztés törölve, Budapest összes közlekedési beruházása törölve, egyetlen típusú közlekedési fejlesztés van tervben: autópályák mindenhova, ami csak az orrán-száján kifér
#aszfaltozzukleazegészországot– írja szombati Facebook-posztjában Vitézy Dávid, miután tanulmányozta a kormány 2035-ig szóló átfogó fejlesztési tervét.
A Magyar Közlönyben pár napja közzétett dokumentum szerint a kabinet 9000 milliárd forint értékben köteleződik el az autópályák fejlesztésére, további 6700 milliárd forint értékben a főutak fejlesztésére – miközben vasúti pályafejlesztésre egy forint sem jutna, csak a meglévő pályák kisebb felújítására, ám semmilyen érdemi fejlesztésre.
Videón, ahogy egy ukrán busz a szalagkorlátnak présel egy autót az M0-áson - Mandiner
A baleset következtében a motorháztetőn kívűl minden elem megsérült a kocsin.mandiner.hu
Ha még a Chryslert szántanák be azt megérteném, mert mára a márkánál csak a Pacifica minivan maradt a kínálatban, minden egyebet megszüntettek. Viszont az amerikai ágon kb csak a fent említett 3 márka hoz egyáltalán pénzt, miután azokat viszont a hírhedten szar gyártási minőség ellenére azért még mindig rendesen viszik. Főleg a Jeep ilyen all time classic, ahol sokszor a túlméretes wagenbe a vezetéshez semmit sem konyító 20-on éves csajok ülnek be apuci pénzén, majd csodálkoznak mikor oopsiee balesetRossz hir az USA-ból is....
Stellantis megszünteti a Jeep, Dodge és RAM márkákat, irják bloggerek.
Az a "stratégia", hogy ezeket az eredetileg kedvezö árfekvésü márkákat a piac drágább szegmense felé tolják, ugyanakkor csökkentve a költségeket, kudarcot vallott. A csoport kritikus helyzete miatt Tavares elnöki szerzödése nem kerül meghosszabbitâsra.
Érdekes. Az amerikai sajtóban szó nincs ilyesmiről, a Jeepet meg teljesen biztosan nem szantjak be.Rossz hir az USA-ból is....
Stellantis megszünteti a Jeep, Dodge és RAM márkákat, irják bloggerek.
Az a "stratégia", hogy ezeket az eredetileg kedvezö árfekvésü márkákat a piac drágább szegmense felé tolják, ugyanakkor csökkentve a költségeket, kudarcot vallott. A csoport kritikus helyzete miatt Tavares elnöki szerzödése nem kerül meghosszabbitâsra.
Szo nincs ilyesmiről egyelőre.Ha még a Chryslert szántanák be azt megérteném, mert mára a márkánál csak a Pacifica minivan maradt a kínálatban, minden egyebet megszüntettek. Viszont az amerikai ágon kb csak a fent említett 3 márka hoz egyáltalán pénzt, miután azokat viszont a hírhedten szar gyártási minőség ellenére azért még mindig rendesen viszik. Főleg a Jeep ilyen all time classic, ahol sokszor a túlméretes wagenbe a vezetéshez semmit sem konyító 20-on éves csajok ülnek be apuci pénzén, majd csodálkoznak mikor oopsiee baleset
Érdekes. Igaz, hogy az USA-ban csökkentek ezeknek a márkáknak az eladásai, de Európában meg a Jeep-é nőtt és ha megnézzük, az USA-ban eladott Fiatokat, akkor azt látjuk, hogy siralmas. Nem is véletlenül kritizálják Tavarest nyílt levélben az USA értékesítők.Rossz hir az USA-ból is....
Stellantis megszünteti a Jeep, Dodge és RAM márkákat, irják bloggerek.
Az a "stratégia", hogy ezeket az eredetileg kedvezö árfekvésü márkákat a piac drágább szegmense felé tolják, ugyanakkor csökkentve a költségeket, kudarcot vallott. A csoport kritikus helyzete miatt Tavares elnöki szerzödése nem kerül meghosszabbitâsra.
Na eeeeeez! Ez egy kibaszott művészet! Egyszerre lenne merevedésem és sírnék miközben simogatom!