Igen.Már akkor is Bp központú volt a vasúti hálózat a magyar részen?
És azòta is ugyan annyi a Bp -Bécs menetidő.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Igen.Már akkor is Bp központú volt a vasúti hálózat a magyar részen?
Ez azért csak 2009-ig volt igaz, addig az Ápád sínbusz és társai 2:58-as idejét nem sikerült javítani addig, mióta bejárnak az oszták és cseh vonatok már grandiozus javulással 2:40 a menetidő a Keleti és a Bécsi Főpályaudvar között.Igen.
És azòta is ugyan annyi a Bp -Bécs menetidő.
És akkor nekünk is 40000 forintunkba kerülne eljutni Debrecenbe.Gondolom épp elegen, hogy megérje fenntartani
Talán ki kellett volna próbálni már rég a vasutak privatizációját (persze nem a magyaros módon...)
Pont nem. Siman el tudtal jutni anelkul is mondjuk delrol Erdelybe. A minap volt errol egy telexes iras, nem is rossz, keress ra.Már akkor is Bp központú volt a vasúti hálózat a magyar részen?
Hát London-Edinburgh 643km 40.000ft 4h 25pÉs akkor nekünk is 40000 forintunkba kerülne eljutni Debrecenbe.
(mert a nyugat módon ugye veszteségre dolgoznak? )
Majd lesz itt is PPP + alkotmányos költség.Hát London-Edinburgh 643km 40.000ft 4h 25p
Bp-Deb: 240km 5000ft 2h 30p
Az az angol mindenhogy drága szerintem...Hát London-Edinburgh 643km 40.000ft 4h 25p
Bp-Deb: 240km 5000ft 2h 30p
Hát London-Edinburgh 643km 40.000ft 4h 25p
Bp-Deb: 240km 5000ft 2h 30p
Szerintem arányaiban nem, főleg ha megnézed milyen extrákat kapsz (direkt 1.oszt-t néztem MÁVnál is),Az az angol mindenhogy drága szerintem...
Vissza kellene hozni azokat a vonatokat, amik nem állnak meg minden bokornál, max 1-2 helyen.Ja csak ez az 5000 Ft olyan, mint a piaci gáz- és áramárakat felhozni rezsicsökis határt nem túllépő lakosság esetében.
Alig van teljes árú menetjegyet fizető utas a vasúton, és ez már régóta így van. A jómódúak nagy része meg autózik, ártól függetlenül. Őket max. egy luxus vasút tudná átcsábítani, amely pontosan jár, kényelmes, nincsenek üvöltöző, zenét bömböltető c-type-ok etc.
Ezt viszont sok pénz lenne megteremteni. Lázárék inkább azt választották: nesztek, ez majdnem ingyenes (azoknak a rétegeknek, akiket a vasút ügyfeleinek tekintenek - magukból kiindulva ők autóznának mindenképp), de ne panaszkodjatok a színvonalra túl sokat, olcsó húsnak híg a leve. Szóval amíg Lézer van, aligha lesznek komoly fejlesztések, max tűzoltás. Pályakarbantartás vasútfejlesztésnek eladva stb.
Miért van valós szolgáltatásbeli különbség itthon?Szerintem arányaiban nem, főleg ha megnézed milyen extrákat kapsz (direkt 1.oszt-t néztem MÁVnál is),
meg hogy úgy mellékesen menetrend szerint meg is érkezel
De persze nyilván más a vásárlóerő, igények.
Pl nem ciki akár üzletembernek sem vonatkozni, vagy felső vezetőnek. Időben is jó, ha a hozott példa London-Edinburght nézzük.
Passz. Nincs?Miért van valós szolgáltatásbeli különbség itthon?
Ennek az első felét visszavonom, mert most sem áll meg minden bokornál a vonat.Vissza kellene hozni azokat a vonatokat, amik nem állnak meg minden bokornál, max 1-2 helyen.
Távolsági busznál sem értem, hogy miért kell neki falvanként 2 helyen is megállni, aztán meg les az ember, hogy 4+ óra eljutni BP-re (mondjuk) és kellenének gyorsjáratok (vonat és vagy busz) minimum a megyeszékhelyek között (vagy járási székhelyek és megyei székhelyek között).
Valamennyi van, tisztaság, konnektor, meg valamennyivel több hely.Passz. Nincs?
Delete ordinary = Never buy that lmbtqp shit.Hahaha, a kommentekkel nagyon jó a zavarodott agyú Jaguar új arculatának a gay reklámja, szerintem a válaszadó egy AI.bot:
A teljesítmény adót cseréljük ki teljesítmény és súlyadóra, és az EU támogassa a kis autókat.