Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
19 224
26 167
113
azannya
1003210.jpg
8368417578_4bcd294fc2_b.jpg
0ceb40708ac3c0559f9e93689749b01c.jpg
8939b95a3c7c7ea7dbfdc7b026a6adee.jpg

LMS Coronation Class​

 

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 655
13 010
113
Megrögzött véleményem szerint exponenciálisan gyorsul a történelem menete.

Ezt kicsiben ugyanígy érzem a közúti közlekedés iparában is.
Az évtizedekig állócsillagokként fénylő vállalkozások, márkák körül úgy sűrűsödnek az események, hogy naponta már több hír van, mint régen egy fél év alatt.

Napi negatív hírszemle:




 

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 655
13 010
113
Tetszettek a (sikeres) tesztvideók. 8pedig engem aztán khm. nem lehet Tesla rajongással jellemezni...)

Már csak az a kérdés, hogy amikor egy helyzet komplexé válik - több, a videóban látott esemény is jelentkezik - akkor mit tud az önvezetés.
(Mondjuk elküldeném Új-Delhibe:rolleyes:)
Hirtelen amit elsőre dobott fel a youtube:
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 320
60 794
113
"Kár, hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi":
Vagyis a valaha volt legjobb autós műsor, a Best Motoring egyik klasszikus adása.
(És az, hogy mitől volt és a mai napig mitől legenda a Ferrari meg a Porsche)
 

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 655
13 010
113
Tetszettek a (sikeres) tesztvideók. 8pedig engem aztán khm. nem lehet Tesla rajongással jellemezni...)

Már csak az a kérdés, hogy amikor egy helyzet komplexé válik - több, a videóban látott esemény is jelentkezik - akkor mit tud az önvezetés.
(Mondjuk elküldeném Új-Delhibe:rolleyes:)
Hirtelen amit elsőre dobott fel a youtube:
Elcsesztem, kimaradt:
 

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 655
13 010
113
"Kár, hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi":
Vagyis a valaha volt legjobb autós műsor, a Best Motoring egyik klasszikus adása.
(És az, hogy mitől volt és a mai napig mitől legenda a Ferrari meg a Porsche)
Na...csak megtaláltam.
Vályi Pistától régebben sokszor idegbe kerültem, amikor a videóit néztem.

Emlékszem, mekkora felhördülés volt akkor a Belsőség fórumban, amikor Vályi a Porschén és a Ferrarin kívül minden "nedves kamasz poszterautót" lefikázott.
Íme a hírhedt írás:

Ezután volt az első perkupai Totalcar találkozó (ahol egy jót tudtam hiénázni; megvolt , a Piros Volvo P544 s a Toyota MR2, amit utána lassabban a tulaj tört meg...s megvolt német autópályán
:D
180-al a 325-ös BMW kupé)

Na ezen a bulin kértük számon Vályit a kijelentéseiről.
Élőben valahogy teljesen más fej számomra, mint videón.
S tök normálisan és - meggyőzően -elmondta, hogy a Porschéken és a Ferrarin kívül az összes többi egy hulladék volt - pályázva használva.
Hűtőkör nélkül tönkrementek a fékek, a hűtés, nem volt szabad behúzni a kéziféket stb.
A pályán buták voltak, mint a főd'.
A Ferrari hátránya annyi volt, hogy minden konstrukciója új a régebbiek tapasztalatával építve, így nem annyira kiforrott, mínt a Porschék, amik egy folyamatos evolúció eredményei.
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
16 712
60 959
113
A lényegében felében indiai tulajdonú; magáncéget az osztrák állam fog megmenteni?
Erre nem lesz szükség. A csödöt óvatosságból jelentették be, mert a cég a tözsdén van, arra az esetre, ha 3 cégi hitelt idö elött felmondanának. Persze ettöl ez "csöd", amit arra fognak felhasznâlni, hogy lefaragják az idö közben felszedett zsirt a cègröl.
Ezt irják az újságok.
Érdekes, hogy hány osztrák cégben vannak benne indiaiak. Pl. Red Bullban is.
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
16 712
60 959
113
Finis Germaniae....vége a pontosságnak. :(

A német vasuti társaság DB a december 15-én esedékes új (tervezett?) menetrend bevezetésével megszünteti az 5400 állomâson kifüggesztett nyomtatott menetrendet . Az ok, hogy "azok elevult informâciókat tartalmaznak" a DB szerint.
Magyarul: a vasúti menetrendet olyan mértkben nem képesek betartani, hogy nincs értelme azt kifüggeszteni.
A kifüggesztett menetrend helyett a DB azt tanácsolja utasainak, hogy " a tervezett èrkezès felöl a dynamikus médiákból , mint pl. az állomâsok digitális hirdetötáblájáró tájékozódjanak." Tehát nincs pontos, csak tervezett èrkezés ezentúl.Mellékesen a menetrend plakátok megszüntetése "hozzárul a környezetvédelemhez papir megtakaritâsával", ahogy a DB november 21.-én közölte az utasokkal.
Ott sincs kolbászból a kerités...