ladagrant fizujában fogadnék rá,hogy a hidromotor,a szivattyú,és a vezérlőtömb fődarabjai ,nagyszériában gyártott,civil gépekben is megtalálhatóak,20 euróért megvehetőeknaz ebayon,alibabán,vagy szétszerelés után, az alkatrésszel besétálva egy felújító céghez,10 perc katalógus böngészés,méregetés után, megtalàlnák a megfelelő alkatrészt.
Egyre nagyon szar ez az leopard bolt nekem,minek építették le,amikor ezrével adtak el a4 eket,után kell rendelni,vagy be kell készletezni,vagy keresni egy másik gyártót,aki beszállít.
kibaszott lehúzás az egész, 35 éves tank nem öreg,főleg 25 év hh nélküli időszakban,a 40,50,60 éves civil gépekhez,járművekhez minden van,minimum utángyártott,de van.
Nem kellene a küzdőtérbe lennie nagynyomású résznek,az elemi logoka szerint,kívül, de minimum szeparálva kellene legyen a toronyfordító motor,amiben csak akkor van nyomás,ha éppen forgatja a tornyot,gondolom elektro-hidraulikus a rendszer,így elektromos vezetékek mennek a vezérlőtömbig a kezelő kezétől,vagy a ballisztikai kalkulátortól,amivel a mágnesszelepeket mozgatják,amik nyitják a nagyngyomású olaj útját.
Ha nem elekrto-hidraulikus,akkor is lennie kell egy pilot,vagy szervó hidraulika körnek,amiben max 40 bár van,és azon keresztül vezérlik a nagynyomású kört,2 okból, egyik,hogy bírja mozgatni a kezelő a karokat,az olajnyomás ellenében,illetve azért, mert a 40 bár az kb ártalmatlan,20 cemtiről már az inget sem üti át.