De kurva idegesítôek tudtok lenni.
@fip7 ,
@dudi attól semmivel nincsenek hàtrébb vagy elôrébb a szuperfejlett nyugaton, hogy régi elektrohidraulikus vagy új elektromos stqbilizàtorhoz nincs alkatrész mert jelenleg úgy tûnik, hogy mindkettôhöz nincs. A hodraulikusar nem gyàtjàk màr, az elektromosat nem gyàrtjàk kellô mennyiségben, tehàt szar az egész. Olyan bullshit nyugati.
Ebbôl fakadóan
@fip7 -nek tökre igaza van a nagy képet tekintve, mert ha màr az újhoz nem gyàrtanak elég alkatrészt, akkor legalàbb a régit sem gyàrtjàk valami ostoba nagyarcú egót kivetítve. De ez nem vàltoztat azon, hogy
@dudi -nak meg igaza van ezen belül kicsiben, mert mindamellett, hogy tûz és mérgezés szempontjàból is elôrébb lépés a hidraulika hiànya, a szerkezete és a vezérelhetôsége és legfôképp a karbantartàsa is egyszerûbb.
Csak ugye amíg még Csehorszàgban is gyàrtanak 2E28-at a T-72-höz, a germanok otthonra sem elég Vincorion Heavy Stabilizer-t és ez bizony kurvàra szànalmas. Mert a teljes Leopard 2 klub(mennyire szetetnek elmerülni a bullshitelô szutykok a hangzatos nevekben) fogja megszívni ezt a szànalmassàgot, ha màr egyszer nagy mennyiségben alkalmazza ezt a rendszert vilàgszerte.
Szóval összegezve nincsen azzal semmi baj, hogy kilôtték a hidraulikus rendszert, mert kevés A4 (norvég, spanyol, lengyel, finn) és kevés A6 (finn) hasznàlja, az összes többi felhasznàló àtàllt az elektromosra ezzel meglépve egyben az A4-ek tovàbbi lehetséges modernizàciójànak egy fontos lépését is, hanem azzal van baj, hogy a nyugati bullshit megy leépült valósàggal az új rendszer alkatrészbàzisa esetén és ez bàrmennyire is kifinomult
@dudi , ha baszarik, akkor be van szarva és elavult T-72 fogja leszopatni elavult 2E28-cal.
Mert a törekvés sem làtszik nyugaton, ahogy az sem, hogy az elavultat cserélné dömpingszerûen àtadva az ukrànoknak. Bizony pont Leopard 1-et is reaktivalnak, meg àtadnak pàr tucat Leopard 2-t ami helyett eddig rendeltek vagy 18 darabot?
Szóval azt hiszem
@fip7 németezése igencsak helytàlló ez esetben azzal a kis ellenvetéssel amiben az elektromosra cserélést nem ésszerû szapulnia.