Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A friccekről értekeztünk a Mercedes Benz csak összemérhető a KMW-vel ! Persze , hogy van olyan autó amihez nincs alkatrész ! Csak olyat nem veszünk !Kivéve amikor nincs hozzá és csináltatni kell egyedileg bármilyen alkatrészt vagy csak azt mondják nincs. Mint pár régebbi autótípusnál, ahol kb lehetetlen alkatrészt találni-
Pont tökéletes példát hoztál.
Comprende meg a faszom má bocs...
Itt kurva nagy rész igazságok vannak.Kriss, azért a Leopárd 2A4 nagyon nem T-34-es. És az USA az 1960-ban megjelent M60-hoz, az orosz meg a T-55/62-höz tud alkatrészt adni. Valószínűleg azért, mert ők akarnak a vevőknek cuccokat eladni. Míg a német hite szerint a többe kerülő felújításban érdekelt.
Képzeld el, hogy veszel 10 éve egy sima 1.6-os szívó benzines német (rajmetál) autót.
Mész 10 évet és mondjuk 110,000 km-t vele, és elromlik az önindítód.
Bemész a szervízbe és nem azt mondjuk neked, mint most a való életben, hogy tessék itt van 8 gyártó válasz kedvedre, hanem azt mondják, hogy:
A Rajmetál szerint az autód már túl régi, ezt az önindítót már nem gyártjuk. Már hibrideket gyártunk, szóval vagy kifizeted azt, hogy hibridesítjük a kocsidat, vagy nem kapsz lóf@szt se. De ne aggódj, a hibridesítés csak másfél milliódba kerül, de kapsz cserébe egy önindító+generátort amivel 3 decivel csökken majd a fogyasztásod. XD
Te ebben a helyzetben:
1. Rájuk gyújtod az üzletet (Lásd. lengyelek, akik vettek más autót)
2. Felgyújtod a telep udvarán a fos germán kocsidat (Spanyol leók leállítása is részben ezt jelenti ahogyan sokan másoknál is)
3. Elmész kukázni a bontóba, ahol már alig van ilyen alkatrész (ezt teszi a legtöbb ország jelenleg)
4. Jobb híján kifizeted a tákolást, akkor is ha amúgy semmi szükséged sincs rá. (az országok másik fele ezt teszi)
Jah, és a bónusz az, hogyha törökként mész be az üzletbe, akkor csak nemes egyszerűséggel kibasznak mielőtt megmukkannál XD
Ki ne akarna vásárolni egy ilyen fantasztikus cégtől?
(Sajnos mi )
A friccekről értekeztünk a Mercedes Benz csak összemérhető a KMW-vel ! Persze , hogy van olyan autó amihez nincs alkatrész ! Csak olyat nem veszünk !
Amúgy min veszekszenek, mert lehet én nem igazán értem.Na,egész jó a szombat esti buli.
Itt kurva nagy rész igazságok vannak.
A görögöknek van alkatrésze mert letároltak annyit mint a szemét, ahogy a lengyeleknek sincs üzemeltetési gondja. Aki most akarna beleugrani A4 üzemeltetésbe annak van baja...
Az ukránoknak a felújítós mókának meg az a lényege, hogy igazából mindenki a lehető legolcsóbban akarná megúszni ezt az egészet és akinek kell a saját gépe (pl görögök) kurvára nem akarja odaadni a készleteit és ahhoz sem akarja odaadni (vagy csak kurva drágán) hogy az ukránoknak felújítgassanak.
Az a csúnya dolog hogy mindenki csak keresni akar ezen az egészen.....
Ne légy lusta, olvass vissza egy 5 oldalt.Amúgy min veszekszenek, mert lehet én nem igazán értem.
Az RM-től csövet meg lőszert kb aztán ennyi.De azért kezeljük őket egy komolyan vehető ipari cégként... Hát hogyne
Az RM-től csövet meg lőszert kb aztán ennyi.
Már írtam párszor, hogy K2 és CV-9035 lett volna a választás részemről.Meg Lynxet, papírról XD
70%-a az én apukám erősebb szintű orosz/német szurkolás a szoksásos ovicsoporttal....Olvastam
Nem kenyerem az ilyen szárazföldi bohóckodás, így nem is értem a negyedét se, amit írtok.
De komolynak tűnik ha egész nap elvagytok vele
A német politika megölte a német hadiipart ennyi történt.Legfőképpen a német gyártó, aki nem elégszik meg a régi alkatrész eladással, neki az átépítés költsége kell.
És az ilyen dolgok miatt mennek tönkre....
Meg az autós példánál maradva:
1. Megkérdezed ha már nincs alkatrész, hogy mennyi a modernizáció, és egy új más márkájú autó árát mondják.
2. Vagy azt mondod akkor veszek új autót tőletek és erre benyőgik, hogy az 30 millió forint lesz és várni kell rá 4 évet. (Egy Golf-ra....)
És itt jön az, hogy addig mit csinálj alkatrész nélkül a nem működő autóddal?
Vedd meg a "hibridesítést" másfél misiért. OKés megveszem!
RM: Rendben, akkor két év és érkezik majd az önindító hozzá, mert, hogy ahhoz sincs alkatrész. LOL.
De azért kezeljük őket egy komolyan vehető ipari cégként... Hát hogyne XD
Na látod ebben maxi igazad van !A német politika megölte a német hadiipart ennyi történt.
Egy autó modellciklusa inkább 6-7-8 év, viszont a gyártók kötelesek az utolsó legyártott darabtól számítva még 10 évig alkatrészt raktározni.Meg ugye egy autó model ciklusa 10 év, egy tanké meg minimum 30. Innen érdemes nézni a dolgokat.
És a model ciklus végével egyiknél sem szűnik meg a termék támogatás. Jobb esetben.
A torony pótpáncél cserélhető csak az alvázat kell szétvágni meg a futóművet kicserélni ! Eszemfaszommegáll !
ezért gyárt az orosz a T-55/62-höz is alkatrészt. Mert ők úgy gondolják, hogy ők vannak a vevőért és nem fordítva.