Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A friccekről értekeztünk a Mercedes Benz csak összemérhető a KMW-vel ! Persze , hogy van olyan autó amihez nincs alkatrész ! Csak olyat nem veszünk !Kivéve amikor nincs hozzá és csináltatni kell egyedileg bármilyen alkatrészt vagy csak azt mondják nincs. Mint pár régebbi autótípusnál, ahol kb lehetetlen alkatrészt találni-
Pont tökéletes példát hoztál.
Comprende meg a faszom má bocs...
Itt kurva nagy rész igazságok vannak.Kriss, azért a Leopárd 2A4 nagyon nem T-34-es. És az USA az 1960-ban megjelent M60-hoz, az orosz meg a T-55/62-höz tud alkatrészt adni. Valószínűleg azért, mert ők akarnak a vevőknek cuccokat eladni. Míg a német hite szerint a többe kerülő felújításban érdekelt.
Képzeld el, hogy veszel 10 éve egy sima 1.6-os szívó benzines német (rajmetál) autót.
Mész 10 évet és mondjuk 110,000 km-t vele, és elromlik az önindítód.
Bemész a szervízbe és nem azt mondjuk neked, mint most a való életben, hogy tessék itt van 8 gyártó válasz kedvedre, hanem azt mondják, hogy:
A Rajmetál szerint az autód már túl régi, ezt az önindítót már nem gyártjuk. Már hibrideket gyártunk, szóval vagy kifizeted azt, hogy hibridesítjük a kocsidat, vagy nem kapsz lóf@szt se. De ne aggódj, a hibridesítés csak másfél milliódba kerül, de kapsz cserébe egy önindító+generátort amivel 3 decivel csökken majd a fogyasztásod. XD
Te ebben a helyzetben:
1. Rájuk gyújtod az üzletet (Lásd. lengyelek, akik vettek más autót)
2. Felgyújtod a telep udvarán a fos germán kocsidat (Spanyol leók leállítása is részben ezt jelenti ahogyan sokan másoknál is)
3. Elmész kukázni a bontóba, ahol már alig van ilyen alkatrész (ezt teszi a legtöbb ország jelenleg)
4. Jobb híján kifizeted a tákolást, akkor is ha amúgy semmi szükséged sincs rá. (az országok másik fele ezt teszi)
Jah, és a bónusz az, hogyha törökként mész be az üzletbe, akkor csak nemes egyszerűséggel kibasznak mielőtt megmukkannál XD
Ki ne akarna vásárolni egy ilyen fantasztikus cégtől?
(Sajnos mi)
A friccekről értekeztünk a Mercedes Benz csak összemérhető a KMW-vel ! Persze , hogy van olyan autó amihez nincs alkatrész ! Csak olyat nem veszünk !
Amúgy min veszekszenek, mert lehet én nem igazán értem.Na,egész jó a szombat esti buli.![]()
Itt kurva nagy rész igazságok vannak.
A görögöknek van alkatrésze mert letároltak annyit mint a szemét, ahogy a lengyeleknek sincs üzemeltetési gondja. Aki most akarna beleugrani A4 üzemeltetésbe annak van baja...
Az ukránoknak a felújítós mókának meg az a lényege, hogy igazából mindenki a lehető legolcsóbban akarná megúszni ezt az egészet és akinek kell a saját gépe (pl görögök) kurvára nem akarja odaadni a készleteit és ahhoz sem akarja odaadni (vagy csak kurva drágán) hogy az ukránoknak felújítgassanak.
Az a csúnya dolog hogy mindenki csak keresni akar ezen az egészen.....
Ne légy lusta, olvass vissza egy 5 oldalt.Amúgy min veszekszenek, mert lehet én nem igazán értem.
Az RM-től csövet meg lőszert kb aztán ennyi.De azért kezeljük őket egy komolyan vehető ipari cégként... Hát hogyne
Az RM-től csövet meg lőszert kb aztán ennyi.
Már írtam párszor, hogy K2 és CV-9035 lett volna a választás részemről.Meg Lynxet, papírról XD
70%-a az én apukám erősebb szintű orosz/német szurkolás a szoksásos ovicsoporttal....Olvastam
Nem kenyerem az ilyen szárazföldi bohóckodás, így nem is értem a negyedét se, amit írtok.
De komolynak tűnik ha egész nap elvagytok vele![]()
A német politika megölte a német hadiipart ennyi történt.Legfőképpen a német gyártó, aki nem elégszik meg a régi alkatrész eladással, neki az átépítés költsége kell.
És az ilyen dolgok miatt mennek tönkre....
Meg az autós példánál maradva:
1. Megkérdezed ha már nincs alkatrész, hogy mennyi a modernizáció, és egy új más márkájú autó árát mondják.
2. Vagy azt mondod akkor veszek új autót tőletek és erre benyőgik, hogy az 30 millió forint lesz és várni kell rá 4 évet. (Egy Golf-ra....)
És itt jön az, hogy addig mit csinálj alkatrész nélkül a nem működő autóddal?
Vedd meg a "hibridesítést" másfél misiért. OKés megveszem!
RM: Rendben, akkor két év és érkezik majd az önindító hozzá, mert, hogy ahhoz sincs alkatrész. LOL.
De azért kezeljük őket egy komolyan vehető ipari cégként... Hát hogyne XD![]()
Na látod ebben maxi igazad van !A német politika megölte a német hadiipart ennyi történt.
Egy autó modellciklusa inkább 6-7-8 év, viszont a gyártók kötelesek az utolsó legyártott darabtól számítva még 10 évig alkatrészt raktározni.Meg ugye egy autó model ciklusa 10 év, egy tanké meg minimum 30. Innen érdemes nézni a dolgokat.
És a model ciklus végével egyiknél sem szűnik meg a termék támogatás. Jobb esetben.
A torony pótpáncél cserélhető csak az alvázat kell szétvágni meg a futóművet kicserélni ! Eszemfaszommegáll !
ezért gyárt az orosz a T-55/62-höz is alkatrészt. Mert ők úgy gondolják, hogy ők vannak a vevőért és nem fordítva.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..