Leopard 2

Kivéve amikor nincs hozzá és csináltatni kell egyedileg bármilyen alkatrészt vagy csak azt mondják nincs. Mint pár régebbi autótípusnál, ahol kb lehetetlen alkatrészt találni-
Pont tökéletes példát hoztál.

Comprende meg a faszom má bocs...
A friccekről értekeztünk a Mercedes Benz csak összemérhető a KMW-vel ! Persze , hogy van olyan autó amihez nincs alkatrész ! Csak olyat nem veszünk !
 
Ha jol tudom,ez már egy Leo 2A4 volt
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Merkava I erre még bizton nem volt képes.
 
Kriss, azért a Leopárd 2A4 nagyon nem T-34-es. És az USA az 1960-ban megjelent M60-hoz, az orosz meg a T-55/62-höz tud alkatrészt adni. Valószínűleg azért, mert ők akarnak a vevőknek cuccokat eladni. Míg a német hite szerint a többe kerülő felújításban érdekelt.

Képzeld el, hogy veszel 10 éve egy sima 1.6-os szívó benzines német (rajmetál) autót.
Mész 10 évet és mondjuk 110,000 km-t vele, és elromlik az önindítód.
Bemész a szervízbe és nem azt mondjuk neked, mint most a való életben, hogy tessék itt van 8 gyártó válasz kedvedre, hanem azt mondják, hogy:
A Rajmetál szerint az autód már túl régi, ezt az önindítót már nem gyártjuk. Már hibrideket gyártunk, szóval vagy kifizeted azt, hogy hibridesítjük a kocsidat, vagy nem kapsz lóf@szt se. De ne aggódj, a hibridesítés csak másfél milliódba kerül, de kapsz cserébe egy önindító+generátort amivel 3 decivel csökken majd a fogyasztásod. XD

Te ebben a helyzetben:
1. Rájuk gyújtod az üzletet (Lásd. lengyelek, akik vettek más autót)
2. Felgyújtod a telep udvarán a fos germán kocsidat (Spanyol leók leállítása is részben ezt jelenti ahogyan sokan másoknál is)
3. Elmész kukázni a bontóba, ahol már alig van ilyen alkatrész (ezt teszi a legtöbb ország jelenleg)
4. Jobb híján kifizeted a tákolást, akkor is ha amúgy semmi szükséged sincs rá. (az országok másik fele ezt teszi)

Jah, és a bónusz az, hogyha törökként mész be az üzletbe, akkor csak nemes egyszerűséggel kibasznak mielőtt megmukkannál XD

Ki ne akarna vásárolni egy ilyen fantasztikus cégtől? :rolleyes:
(Sajnos mi :mad:)
Itt kurva nagy rész igazságok vannak.

A görögöknek van alkatrésze mert letároltak annyit mint a szemét, ahogy a lengyeleknek sincs üzemeltetési gondja. Aki most akarna beleugrani A4 üzemeltetésbe annak van baja...
Az ukránoknak a felújítós mókának meg az a lényege, hogy igazából mindenki a lehető legolcsóbban akarná megúszni ezt az egészet és akinek kell a saját gépe (pl görögök) kurvára nem akarja odaadni a készleteit és ahhoz sem akarja odaadni (vagy csak kurva drágán) hogy az ukránoknak felújítgassanak.

Az a csúnya dolog hogy mindenki csak keresni akar ezen az egészen.....
 
A friccekről értekeztünk a Mercedes Benz csak összemérhető a KMW-vel ! Persze , hogy van olyan autó amihez nincs alkatrész ! Csak olyat nem veszünk !

Meg ugye egy autó model ciklusa 10 év, egy tanké meg minimum 30. Innen érdemes nézni a dolgokat.
És a model ciklus végével egyiknél sem szűnik meg a termék támogatás. Jobb esetben.
 
Itt kurva nagy rész igazságok vannak.

A görögöknek van alkatrésze mert letároltak annyit mint a szemét, ahogy a lengyeleknek sincs üzemeltetési gondja. Aki most akarna beleugrani A4 üzemeltetésbe annak van baja...
Az ukránoknak a felújítós mókának meg az a lényege, hogy igazából mindenki a lehető legolcsóbban akarná megúszni ezt az egészet és akinek kell a saját gépe (pl görögök) kurvára nem akarja odaadni a készleteit és ahhoz sem akarja odaadni (vagy csak kurva drágán) hogy az ukránoknak felújítgassanak.

Az a csúnya dolog hogy mindenki csak keresni akar ezen az egészen.....

Legfőképpen a német gyártó, aki nem elégszik meg a régi alkatrész eladással, neki az átépítés költsége kell.
És az ilyen dolgok miatt mennek tönkre....

Meg az autós példánál maradva:
1. Megkérdezed ha már nincs alkatrész, hogy mennyi a modernizáció, és egy új más márkájú autó árát mondják.
2. Vagy azt mondod akkor veszek új autót tőletek és erre benyőgik, hogy az 30 millió forint lesz és várni kell rá 4 évet. (Egy Golf-ra....)
És itt jön az, hogy addig mit csinálj alkatrész nélkül a nem működő autóddal?
Vedd meg a "hibridesítést" másfél misiért. OKés megveszem!
RM: Rendben, akkor két év és érkezik majd az önindító hozzá, mert, hogy ahhoz sincs alkatrész. LOL.

De azért kezeljük őket egy komolyan vehető ipari cégként... Hát hogyne XD :cool:
 
Legfőképpen a német gyártó, aki nem elégszik meg a régi alkatrész eladással, neki az átépítés költsége kell.
És az ilyen dolgok miatt mennek tönkre....

Meg az autós példánál maradva:
1. Megkérdezed ha már nincs alkatrész, hogy mennyi a modernizáció, és egy új más márkájú autó árát mondják.
2. Vagy azt mondod akkor veszek új autót tőletek és erre benyőgik, hogy az 30 millió forint lesz és várni kell rá 4 évet. (Egy Golf-ra....)
És itt jön az, hogy addig mit csinálj alkatrész nélkül a nem működő autóddal?
Vedd meg a "hibridesítést" másfél misiért. OKés megveszem!
RM: Rendben, akkor két év és érkezik majd az önindító hozzá, mert, hogy ahhoz sincs alkatrész. LOL.

De azért kezeljük őket egy komolyan vehető ipari cégként... Hát hogyne XD :cool:
A német politika megölte a német hadiipart ennyi történt.
 
Meg ugye egy autó model ciklusa 10 év, egy tanké meg minimum 30. Innen érdemes nézni a dolgokat.
És a model ciklus végével egyiknél sem szűnik meg a termék támogatás. Jobb esetben.
Egy autó modellciklusa inkább 6-7-8 év, viszont a gyártók kötelesek az utolsó legyártott darabtól számítva még 10 évig alkatrészt raktározni.

Amúgy nagyrészt ott van a kutya elásva, amit krisss írt: fukuyamai bölcsességek, az abból derivált (megnyirbált) hadiipari leépítések és az ezzel párhuzamos “jaj hogyan fogunk így pénzt keresni” rettegés.
 
A family of Leopard 2 MBTs to be Maintained in Gliwice...

H1vvOXufVKrkGVc6dfjE1mmeXoxIApDYU2JeJuMf.nrzx.webp

Fun0qk0WIAEXdCQ
 
A torony pótpáncél cserélhető csak az alvázat kell szétvágni meg a futóművet kicserélni ! Eszemfaszommegáll !

A kazamata tereket nyitják fel. Úgy, mint az Abrams vagy Leclerc vagy barmelyik korszerű kazamatás pancelzatú hk esetében.
Az orosz T-90 hegesztett tornyával ugyanezt lehet tenni.
Mert a konstrukciónak ez a nagy ELŐNYE.
Egy hk gyárban a lemezek vágása, hegesztése, különösen, ha így tervezték a konstrukciót, nem probléma.
Ezáltal mindig a legújabb, legkorszerűbb, legellenállóbb anyagok és szerkezetek védhetik az akár 40 éves tankokat.
Ezért felesleges ezt HÁTRÁNYKÉNT feltüntetni.
Nem az.
 
ezért gyárt az orosz a T-55/62-höz is alkatrészt. Mert ők úgy gondolják, hogy ők vannak a vevőért és nem fordítva.

Ezt te komolyan elhiszed? Amikor azt mondod, hogy az amerikai azért gyárt bármit is, mert ő úgy gondolja, hogy nem a vevő van érte és nem profitéhségből termel, akkor lapozok, túl sok propagandát olvastál, ahol egy-egy tender után a győztes lelkendezik, hogy mekkora megtiszteltetés az neki, hogy ő segíthet ennek a csodálatos országnak átfegyverkeznie.

De hogy az orosz néplélekbe is ezt belelátni... Röviden összefoglalnám azzal, hogy nem biztos, hogy érted a keleti szlávokat, ha ezt egy percre is elhitted.
 
Te Úr Isten ekkora hülyeséget! Az orosz gyártók vannak a megrendelőkért. Erről azért megkérdezném azt az afrikai országot ahová a MIG 30 éves alkatrészekből összeszerelt SzMT-ket szállított le vadonat új gyártású repülőnek hazudva. De gondolom ezt jelenti az orosz néplélekben a mindent a vevőért hozzáállás.