Mekkora a torony így már basszus...
A képek alapján a kötény hosszabban kapott vastag NERA elemeket, mint a mi A7 eseink, vagy a korábbi változatok, amik csak az első másfél görgőig nyúltak. Ez biztosította a küzdőtér 30-30 fokos szög alatti védelmet szemből.
Az A8 tehát oldalról védettebb.
A parancsnoki búvónyílás pereme is kisebb, a töltő rése is kapott egy hagyományos BW géppuska sínt a körkörös tüzeléshez. Nálunk távirányított állvány van, itt maradt a hagyományos gpu.
Az irányzó távcső kapott egy repeszvédő és napfény árnyékoló burkolatot, ez se volt nekünk, de másoknak igen. (Van hátránya, úgy tudom nem kértük) Egyébként a norvég A8-on sincs.
A parancsnoki figyelő műszer az RTWL, ami csak nekünk és a katarialnak volt eddig, másnak nem. (A Puma PERI -je)
A tömegre 69,5 tonnát írnak, ami nagyon közel van a futómű és a meghajtás műszakilag megengedett terheléséhez. Ha csak nincs újabb RENK váltó ZF kihajtómű, fék.
A meghajtás maradt az 1500 LE MTU 873, amiből kb. 10 éve lenne erősebb (1600-1700 LE), de senki nem fizet érte többet.

A Leoben közösség miatt van is logika a közös alkatrész, fődarab beszerzés, ellátás miatt.
Tényleg az utolsó változatnak tűnik, többet már nem lehet belőle kihozni.
A TROPHY-t biztosan bontani kell vasúti szállításkor, nagy szívás lesz.