Tényleg nem bántás, és tuti jó a kép!![]()
F35 Lightning Jets Complete Night Landings on HMS Queen Elizabeth in UK Waters.


#3951
jani22, 2018. október 4

Tényleg nem bántás, és tuti jó a kép!![]()
F35 Lightning Jets Complete Night Landings on HMS Queen Elizabeth in UK Waters.
Ennyi a válaszod mindazokra, amiket írtam? Végülis ha nincs válasz, az is beszédes válasz.
Az agresszívan terjeszkedő NATO toposzát pedig ne rángassuk már elő sokadjára is, könyörgök.... Nem bevonulással felállított bábkormányok által levezetett folyamat volt ez, hanem - katonai megszállás nélküli! - tagsági felvételi kérelmek, és ezt legitimáló népszavazások bővítették.
Montenegró akart csatlakozni, így lett, Szerbia nem, nem lett tag.
Svédország, Finnország sem lett tag - hogy erősen felvetődött a tagság kérdése, annak egyedüli, egyetlen szereplős katalizátora az orosz külpolitika éppen.
A balti államok szerencséje is az, hogy felismerték helyzetüket, és nem kerültek olyan helyzetbe az utóbbi években, mint Ukrajna igen.
Az ezt követő válaszaimat a biztpolban keresse ki-ki abban érdeklődő.
Nem gondoltam hogy egy másfél évvel ezelőtti képet használnak a hírhez, amikor friss képeket is csinálhattak volna...
Látom megszólalt musk, aki mindenez is ért.Eszem a kis szívét... mikor az USAF pont mostanság dobott vissza egy újabb adag ilyen szart. Ahogy a B-21-ből is eltűnt a pilótamentes repülés hülye ötlete, vagy ahogy a NAVY is tankert csinált a stealth drón projectből, úgy döglik meg ez az egész hülyeség. A Triton lelövése perfectül megmutatta mennyire túlélőképesek ezek a cuccok (vagy a mostani török majomkodás szíriában), az RQ-170 meg hogy mennyire autonómak - az egész elmélet ezer sebből vérzik, mivel sosem számolt az ellen fejlesztéseivel (adatptálódott taktika ma, counter AI pedig az egyik ilyen a jövőben).
https://www.thedrive.com/the-war-zo...buys-points-to-new-focus-on-survivable-drones
Pilóta lesz belátható időn belül, mert olyan cucc, amibe bele lehet rakni elég eszközt a túléléshez (EW, aktív védelem, elég fegyver, üzemanyag, stb...), addig a pilóta is belefér. Ez a drónkodás a komolytalan, egyoldalú bohóckodáshoz használható, de komolyabb ellenfél ellen (ami viszzalő, elletveékenységet végez), max. a loyal wingman szintű alkalmazás jöhet szóba - vagyis a közeli, direkt kontroll.
The Royal Norwegian Air Force F-35 fighters are now on the Quick Reaction Alert (QRA) mission for Icelandic airspace, from the former American Air Base at Keflavik.
Mert jelenleg nincs belső fegyvertérbe integrálva. A külsőn valóban nincs sok értelme, csak AP-hez jó.Érdekes hogy a szárny alatt hordanak 2 Sidewindert.
Vajon miért?
Hogy rontsák a gép stealth tulajdonságát? Így viszont gondolom jobban pörög a rakéta üzemideje, mintha a gép hasában lenne?
Hogy ne kelljen a nyitogatni a fegyverajtót minden felszállás előtt és után (élesíteni majd biztosítani a Sidewindereket)? Gondolom az plusz maintenance feladatot adna.
Arra biztos nem, mert a videóban végig fent vannak a Luneburg lencsékHogy rontsák a gép stealth tulajdonságát?
A Sidekick upgrade 6x AIM-120-at jelent, továbbra is két AIM-9 mellett.Mert jelenleg nincs belső fegyvertérbe integrálva. A külsőn valóban nincs sok értelme, csak AP-hez jó.
A sidekick upgrade után 4xAIM-120 + 2xAIM-9 lehetséges lesz. Ha ma lehetséges is lenne kb. alig van értelme a 2xAIM-120 + 2xAIM-9-nek.
Akkor egyes oldalak tévesen írtnak belső térbe integrált AIM-9X-ről.A Sidekick upgrade 6x AIM-120-at jelent, továbbra is két AIM-9 mellett.
Ez utóbbiakból a szárnyon lehet további példányokat függeszteni.
Arra biztos nem, mert a videóban végig fent vannak a Luneburg lencsék[/MEDIA]
De igen, csak a lencse még inkább. Nem vagyok benne különben biztos, hogy a pilonnal és a raktával is eléri egy hagyományos gép radarvisszaverését.A pilon és a rakéta szerinted nem növeli a visszaverő felületeket?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..