Ok, csak a 4 lanctalp egyben 4 kihajtást is igényel.Szevasz!
A villanymotor kábelhosszát addig növeled ameddig akarod.
- Igen mivel nagy hatalom a megszokás. Gondolkodni nagy munka. (A németek szoktak.)
- Azért van egy oldalon két lánctalp mivel így a jármű hosszméretétől független a láncméret.
Azaz elől van 3 futókerék s hátul is van 3 futókerék, köztük a méret szabadon választott, mint látod köztük nincs feszített lánc.
Így szállíthat pld, - ( 3+(10 deszantost: ))-. Jó, jó csak példa a hosszra!
- Ugyanakkor a dombokon való áthaladásnál is előnyös, nem mutatja úgy a hasát.
- Az is valós hogy ezek a viszonylag keskeny gumiláncok, eléggé igénybe vannak véve, s ha eltalálják olyan lesz mint a kígyóbőr vedlés után!
És a probléma itt kezdődik.
Ebben az elrendezésben (hibrid) mind ez eleje, mind a hatulja foglalt a gépnek.
Milyen ajtón keresztül fog megvalósulni a deszant.
Mert fegyverhordozónak elmegy 1-2 búvónyílással, de deszantolni azon nem igazán lehet....