1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Magyarország ipara

Diskurzus a(z) 'Kantin' témában - marton által indítva @ 2014. január 19..

  1. SilvioD

    SilvioD Well-Known Member

    Nem kell ismerőst kérdeznem!:cool:
    Ettől még valoszínűbb, hogy ahogy a fenti cikk is mutatja a bezárások nem nálunk, hanem tőlünk nyugatabbra lesznek. A saját politikusaiknak és a klímafanatikusoknak köszönhetjük. A mostani autóipari visszaesés egyértelműen a politika által generált betarthatalan jogi azabályozáson és a klímahisztérián alapszik. De amig a Zöldek erősödnek, a Mutti kényszerhelyzetben van és ássuk még picit az európai autóipar sírját, illetve ácsoljuk a korábban nem létező kinai autóipar emelvényét.

    Merkel asszisztálásával sorra nyúlják le a legmenőbb német autóipari technológiákat
    https://www.portfolio.hu/uzlet/2019...gmenobb-nemet-autoipari-technologiakat-401973
     
  2. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  3. SilvioD

    SilvioD Well-Known Member

    Kivancsi vagyok, ha lelép a Mutti melyik igazgatótanácsba ül be. Az elődje Schröder ugye a Gazpromban csücsül.
     
  4. hunter85

    hunter85 Well-Known Member

    Lehet O Pekingbe megy :cool:
     
    svajcibeka and Anti like this.
  5. FilcTroll

    FilcTroll Well-Known Member

    Egy munkásszállás környékén volt ma dolgom, és eléggé meglepet, hogy láttam pár dél-amerikai, és elég sok vietnami (kambodzsai?) melóst. Építőipari munkásoknak tűntek. Ennyire messziről kell már toborozni?!
     
  6. SilvioD

    SilvioD Well-Known Member

    Nem mongolok voltak?
     
  7. antigonosz

    antigonosz Well-Known Member

    Gyerekkoromban 8-10 evesen mennyit szedtuk... Jo kis zsebpenz volt belole. Epp par hete jutott eszembe hova lett ez a biznisz is...
     
    zeal likes this.
  8. antigonosz

    antigonosz Well-Known Member

    A britekhez most ozonlik ki minden, igyekeznek meg a valas elott bejuttatni oda mindent hogy utana mar dragabban eladhassak. Tolunk meg soha nem ment ki pl felkesz termek, de 50 kamionnal mar azt is berendeltek szeptember vegeig a britekhez.
     
    BiancoGasto and blitzkrieg like this.
  9. antigonosz

    antigonosz Well-Known Member

    Indiabol is vannak, elcsiptem ma egy beszelgetest ahol valaki errol beszelt.
     
  10. FilcTroll

    FilcTroll Well-Known Member

    Még az sem kizárt, bár arcra inkább délkelet-ázsiai fazonok voltak. Nem kérdeztem meg. :)
     
  11. SilvioD

    SilvioD Well-Known Member

    arcas, antigonosz, marton and 4 others like this.
  12. blitzkrieg

    blitzkrieg Well-Known Member

    Akkugyártó nagyhatalom leszünk Európában, logikus, ha idehozzák az elektromos autógyártást is.
     
    fip7, arcas, marton and 1 other person like this.
  13. blitzkrieg

    blitzkrieg Well-Known Member

    Ne már, ez is Komárom. Nem azért, de van még hely abban a megyében, vagy már emeletes gyárakat építenek?
    Munkaerőről már inkább nem is beszélek.
     
    Kurfürst likes this.
  14. SilvioD

    SilvioD Well-Known Member

    Ugy olvastam, h. Egy használaton kívüli csarnokban kezdik.
     
    blitzkrieg likes this.
  15. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

    A gyárat igen, de 40m2-es albérletekben már így is 5-8 ukrán lakik együtt...
     
  16. Robur

    Robur Well-Known Member

  17. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

    Másik cég (szerencsére), én felveszem a 30ft/km benzinpénzt és autóval járok, de amikor nem volt akkor is inkább buszoztam, csak akkor ülök vonatra ha nagyon muszáj.
    Még a saját oktatójuk szerint is ön és közveszélyesek a Flirt vezetők.
    Szerintem lesz ez még szarabb is, főleg a bp-i régióban.

    Kb, ennyi a véleményem a Máv-Start Zrt.-ről.
     
    fishbed and Robur like this.
  18. antigonosz

    antigonosz Well-Known Member

    Ha Kalanyosek hagyomanyorzok es baxnak dolgozni, a dolgozni akaro meg nem eleg, azert meg ne zavarjunk el egy ceget se. Nem a kormany donti el melyik civil kulfoldi ceg hova menjen az orszagban. A kormany legfeljebb maximum feldob par valaszthato helyszint. A lenyeg az hogy a toke ne alljon tovabb. Ha nincs eleg melos majd jon Szerbiabol, Ukrajnabol, Fulop szigetekrol. Vagy kuld Kim fovezer par ezer rabszolgat mint Dubaiba szokott.
     
  19. antigonosz

    antigonosz Well-Known Member

    Nyugaton sincs ez maskepp, hanyszor irtak kint dolgozo magyarok is hasonlo szallasokat.
     
  20. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    Már vannak olyan cégek akik havonta ~25 embert építenek le, hogy ne számítson csoportos leépítésnek. Persze legtöbb esetben a lejárt határozott idejű szerződéseket nem hosszabbítják, a munkaerőközvetítőktől érkezőket küldik el stb. De ez még csak visszaesés...
     

Ezen oldal megosztása