M
molnibalage
Guest
Ilyenkor próbáld meg elmagyarázni, hogy mekkora "befektetés" és jó lakást vásárolni vagy építeni...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ilyenkor próbáld meg elmagyarázni, hogy mekkora "befektetés" és jó lakást vásárolni vagy építeni...
Képtelen vagyok ezt a dumát megenni...Lakast vásárolni baromi jó befektetés, mert magas a hozama és az értéke is folyamatosan emelkedett eddig. Magas hozam és alacsony kockázat, ha jó helyen van az ingatlan.Ezért vásárolják fel ezeket befektetők..
Csak jelenleg az áremelkedés miatt a marzs kezd annyira kicsi lenni hogy neccesebb a megtérülés + a csúszások, szerződési anomáliák is magasabb kockázatot hoznak. Kisbefeketőnek szerintem jelenleg már túl kockázatos, a nagyok szerintem lassan látják a tetőzést és elkezdenek majd kiszállni.
Higy építeni meg miért nem az, nem értem. Még mindig oriasi a kereslet, és a cikk pont arról szól hogy projektcégen keresztul szépen átbasszák az egyszeri embert a még több haszon reményében... ha nem tetszik, kergetheted a kipakolt, vagyontalan projekt céget.
Igazabol itt is az ideje hogy vegelegyen ennek a rabszolga hajtasnak ami napjainkba meg folyik... Az orszag egy resze a gyarba lakik csak aludni jar szinte haza... A 4 oras munkarend nyugodtan trerjedhetne a 8 mellett alternativa kent...aki tobb penzt akarna keresni nem osszevissza muszakokba dolgozna nap mint nap hanem ha kell a tobb penz bevallalhatna +4 oras allast akar mashelyen.../ha a ceg nem fizeti rendesen./csak igy nem annyira kiszolgaltatott.Autóipar, valahol itt a megoldás. Nem kell kétségbeesni.
https://www.vaol.hu/gazdasag/helyi-...emai-3227344/?fbclid=IwAR3RgSrRSXeBNef-1tGpnl
Mondjuk ha valóban ez az ok, akkor igazából egyre gyakoribb is lehet, ha ezek a beruházást tervező cégek nem lesznek hajlandóak észak és közép Dunántúlról kijönni nem fogják tudni feltölteni a létszámot.A Hankook nem bővít munkaerőhiány miatt:
https://www.portfolio.hu/vallalatok...-el-a-hankook-uzemenek-bovitese.3.336545.html
Meg kellett volna becsulniuk a melosokat... Nem tettek ugy voltak vele inkabb buszosztatnak messzebbrol embereket de a korulmenyeken es a fizun nem javitanak... Most mar ahonnan eddig buszoztattak is olyan hiruk van hogy akinek nem muszaly nem megy oda dolgozni... /igeret az volt reszukrol mindenfele a valosagba meg nem ugy mukodott a dolog mint azt beadtak.../Mondjuk ha valóban ez az ok, akkor igazából egyre gyakoribb is lehet, ha ezek a beruházást tervező cégek nem lesznek hajlandóak észak és közép Dunántúlról kijönni nem fogják tudni feltölteni a létszámot.
A képzett munkaerő meg egy hatalmas kamu duma, nincs már ott képzett szabad munkaerő, ami van azt egymástól kell csábítani, biorobotnak meg bárki jó aki ismeri azt hogy zöld gomb piros gomb és képes pár órát egy helyben maradni
Persze megértem hogy a beszállítói lánc közelsége miatt nem akarnak, de úgy néz ki szükségük lesz rá.
Nem csak a megbecsules meg a fizu a gond, de jobbara megis ez a ketto a fo problema. Nalunk az adott reszleg vezetesere alkalmatlan kozep es felsovezetok % plusz egyeb diagramos mutatoinak mindenek aron valo kimokolasa a fo gond. Ember keves, de igy kevesebb a kiadas is, karbantartas papiron szep, de valosagban nem er semmit mert 1-2 ora alatt lezavarhato volna de 12 van kiirva ra es tobb ok miatt 12 ora alatt se er xart se mert alkatresz az sokba kerul, igy marad a ganyolas meg a lodorges a karbeszoknak villanyszerelotol a mernokig. Kozben meg a muszakos karbesznal orakat kell varni mert meg van ket hibaja elottem es csak egyedul van, a masik meg a masik reszlegrol nem mehet segiteni neki mivel teruletre vannak leosztva. Boldog boldogtalanbol fonok lesz, tecnika tanarbol projekt mernok, napkozis tanarnenibol meg fejleszto mernok. Kozben persze old meg, meg ne allj meg, igaz hogy az uj gepsor betelepitestol fogva mar 2 eve egy fos, meg amugy sincs az anyaceghez bejeletve ra gepkezelo mert full automata gepsorket adtak be nekik. Aztan sok meg epkezlab torzsdolgozo akik mar 5-20 evet lehuztak ilyen szitu mellett veszi a satorfajat es odebb all eggyel, mert barhova felveszik. Az alfoldi IQ harcos koboldok fel evig se birtak, a nevuket se jegyeztem meg, az utanuk jovo kornyekbeli rejtettg eroforrasok kesz kabarek, xart se er a munkajuk meg lopnak is meg az alfoldieknel is xarabbak. Osszessegeben iden 1 ertelmes epkezlab ember jott hozzank, de o is csak 4 napig maradt mert ket munkahely kozott volt. Most jonnek az ukranok, es toluk varjak a csodat, lesz am ket tolmacs is. Kivancsi vagyok egy het alatt mennyi akad fenn a szondan, bar lehet nekik elnezik mint a romaknak a civil ruhat meg a nem szabalyos oltozetet. Nagyott valtozott az egesz a 9-10 evvel ezelottihez kepest. Es meg tervezik hogy bovitenek... Ehh erdekes lesz, szerintem meg egyszer csak bezarjak ezt a kocerajt. Es mindez ez egyik legagyobb multinal aki etalon a vilagon.Meg kellett volna becsulniuk a melosokat... Nem tettek ugy voltak vele inkabb buszosztatnak messzebbrol embereket de a korulmenyeken es a fizun nem javitanak... Most mar ahonnan eddig buszoztattak is olyan hiruk van hogy akinek nem muszaly nem megy oda dolgozni... /igeret az volt reszukrol mindenfele a valosagba meg nem ugy mukodott a dolog mint azt beadtak.../
Facebookon jött szembe velem valamelyik melós humoros csoportban.Ez a kep kell nekem, koszi!
De nem nálunk, hanem:
Yep. Ide jutott a sötétzöldek ámokfutása. Globális gonosz az autóipar, eszement előírások, a jelenlegi mérettel a növekvő fejlesztési költségeket a jelenlegi nyereség mellett nem lehet elérni.De nem nálunk, hanem:
a Continental bezárja két németországi üzemét, valamint Olaszországban, Malajziában és az Egyesült Államokban működő gyárait. A két német, két amerikai, valamint egy olasz és egy malajziai gyárban mintegy háromezer ember dolgozik.
De nem nálunk, hanem:
a Continental bezárja két németországi üzemét, valamint Olaszországban, Malajziában és az Egyesült Államokban működő gyárait. A két német, két amerikai, valamint egy olasz és egy malajziai gyárban mintegy háromezer ember dolgozik.