Brexit utan meg tol egy kicsit a karacsony a dolgokon, aztan jovore jon a kopp egy jo evre szeritem. Utana meglatjuk hogy all fel Europa.
Ha Kalanyosek hagyomanyorzok es baxnak dolgozni, a dolgozni akaro meg nem eleg, azert meg ne zavarjunk el egy ceget se. Nem a kormany donti el melyik civil kulfoldi ceg hova menjen az orszagban. A kormany legfeljebb maximum feldob par valaszthato helyszint. A lenyeg az hogy a toke ne alljon tovabb. Ha nincs eleg melos majd jon Szerbiabol, Ukrajnabol, Fulop szigetekrol. Vagy kuld Kim fovezer par ezer rabszolgat mint Dubaiba szokott.

Infrastruktúra jobb kiépítettsége.Úgy beszélsz, mintha a Tiszántúl már Afrika lenne.
Ugye tudod, hogy ott is magyarok élnek?
Állandóan megy a panaszkodás a Dunántúli és Pest körüli cégek részéről, hogy nincs munkaerő, de azért mégis szinte minden újonnan jövő oda megy.
Azt nem mondhatják, hogy mert ott van a képzett munkaerő, hisz utána meg pont Kelet-Magyarországról toboroznak.
Mi szól annyira a Dunántúl melett? Az hogy 2-2,5 órával közelebb van Németországhoz, mint a Tiszántúl?
Ennyiért megéri a nagyobb munkaerőköltséget és a munkásszállókat bevállalni?
Van ilyen, de egyelőre felszívja őket a többi cég, mert munkaerőhiány (ami sztem kis mértékben ideális állapot a munkavállalók szempontjából) van.Már vannak olyan cégek akik havonta ~25 embert építenek le, hogy ne számítson csoportos leépítésnek. Persze legtöbb esetben a lejárt határozott idejű szerződéseket nem hosszabbítják, a munkaerőközvetítőktől érkezőket küldik el stb. De ez még csak visszaesés...
Infrastruktúra jobb kiépítettsége.
Úgy beszélsz, mintha a Tiszántúl már Afrika lenne.
Ugye tudod, hogy ott is magyarok élnek?
Állandóan megy a panaszkodás a Dunántúli és Pest körüli cégek részéről, hogy nincs munkaerő, de azért mégis szinte minden újonnan jövő oda megy.
Azt nem mondhatják, hogy mert ott van a képzett munkaerő, hisz utána meg pont Kelet-Magyarországról toboroznak.
Mi szól annyira a Dunántúl melett? Az hogy 2-2,5 órával közelebb van Németországhoz, mint a Tiszántúl?
Ennyiért megéri a nagyobb munkaerőköltséget és a munkásszállókat bevállalni?
Nem nagyon járok a Dunántúlon, de akkor ezek szerint nem is baj. Viszont a kocsim futóműve lehet más véleményen volna. Amerre járok rendszeresen: 4es út Törökszentmiklós elkerülő, Fegyvernek-Kenderes szakasz. 47es út Berettyóújfalu-Köröstarcsa. 46os úton minden szakaszon van nagyon szar rész, de főleg Csárdaszállásnál. Tavaly néhány száz kilometert futott gumit kellett eldobnom szálszakadás miatt, 90es szakaszon fogtam egy kátyúsorozatot hetvennel., az utak sokkal jobb minőségűek keleten, mint a nyugati fertályban.
Na majd az M9 megoldja!Infrastruktúra jobb kiépítettsége.
Úgy legyen!Na majd az M9 megoldja!

Ezek tényleg jó hírek, igazad van, földrajzi szempontból pláne örvendetesek. Iszom is erre egy barackot.Na ez utobbi 3 hir pl pont az Alfoldon csinal munkahelyet nem a Dunantulon.![]()

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..