Remélem össze jön nekik:
http://omnibusz.blog.hu/2014/09/08/visszavesszuk-e_budat?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2014_09_08&utm_campaign=totalcar
tarzaan
"Az a baj, hogy elvan cseszve a konstrukció."
Ezt fejtsd ki kérlek!
tarzaan
Köszönöm a válaszod, viszont pár dolog "hiba" jellegével vitába szállnék.
A kerekek azért vannak a busz két végében, hogy ne vegyenek el teret az utastér belsejéből. Ennek eredménye a sok ülőhely a vetélytársakhoz képest.
A hátsó dobogós rész jó pár mai alacsony padlós busz sajátja. A vetélytársak ilyen szempontból állítólag rosszabbak. De ettől még hibának tekinthetjük szerintem is!
A menetirányra merőleges ülések szerintem pedig épp, hogy jók. Utálom a mai dupla ülésekben, hogy aki belül ül, az alig tud kimászni.
A hagyományos szóló üléses elrendezés pedig sok helyet foglal.
Ez az oldalas üléselrendezés adja a legkisebb helyen a legtöbb ülőhelyet+ gyors utascserét tesz lehetővé.
<b>Az ajtó pedig akkor van rossz helyen ha a sofőrtől kell jegyet venni, mint a volánon. </b>Tudom, most a BKK-nál is az első ajtós felszállás a mánia (gondolom a bliccelők miatt), de szerintem jobb ha mindenki ott száll fel ahol tud. (gyorsabb, kényelmesebb)
@tarzaan bárhol olvastam erről buszról mindenhol elismerően szóltakde hát buszosszakik azok a buszosszakik
![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..