Magyarország ipara

  • Tetszik
Reactions: Terminator
MAN megszünteti ausztriában a gyártást, a tatra megveszi a gyárat, és az MAN elkezdi magyarországon a gyártást (Rába ?) az adókezdvezmények miatt és bízva abban, hogy megnyerik a honvédségi teherautók gyártását. Így kapcsolódik a magyar iparhoz ? :rolleyes:

Nem valószínű sajnos. Jelenleg az MAN-t birtokló Traton (VW) cégnek egyetlen fehér foltja volt a térképen, Észak Amerika.
Ehhez a céghez tartozik a VW, MAN, Scania, Hino, Shinotruck és most vették meg az Internationalt.
Ha csak az EU-t nézzük a 3 itteni márkájukkal több mint a piac harmadát elviszik. Pont emiatt úgy tudom, hogy ésszerűsítés lesz a gyártásban. A most bezárni kívánt Steyr gyár termelését a lengyel és a német gyárak között dobják szét. Azt hallottam, hogy még 2 gyár be lesz szántva a cégcsoportnál, de nem lehet tudni, hogy melyik márkákat foglya érinteni. Elméletben egy 6000 fő körüli leépítést szeretnének és a kieső gyárak termelését a most működő gyárak között osztanák el.
 
  • Tetszik
Reactions: Kiebra
Nem valószínű sajnos. Jelenleg az MAN-t birtokló Traton (VW) cégnek egyetlen fehér foltja volt a térképen, Észak Amerika.
Ehhez a céghez tartozik a VW, MAN, Scania, Hino, Shinotruck és most vették meg az Internationalt.
Ha csak az EU-t nézzük a 3 itteni márkájukkal több mint a piac harmadát elviszik. Pont emiatt úgy tudom, hogy ésszerűsítés lesz a gyártásban. A most bezárni kívánt Steyr gyár termelését a lengyel és a német gyárak között dobják szét. Azt hallottam, hogy még 2 gyár be lesz szántva a cégcsoportnál, de nem lehet tudni, hogy melyik márkákat foglya érinteni. Elméletben egy 6000 fő körüli leépítést szeretnének és a kieső gyárak termelését a most működő gyárak között osztanák el.
Akkor marad csak beszállító...:(
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Mekkora a cég ha gyártják/összeszerelik a kb 600 egyiptomi vasútikocsit+ a MÁV-nak is javítanak 400 vasútikocsit ?
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
20201113171.jpg
 
Az ilyen grafikonoknál mindig az a trükk, hogy mit választunk bázisnak, hogy mi az amihez hasonlítunk... megnézném ugyanezt pl. az előző év azonos időszakához vagy átlagához hasonlítva.

De az azért látszik belőle hogy -15% + 11% = -4%
-6,5% körül lesz a vége. Attól függ a karácsonyi vásárlási bumm elmarad-e....

Az látszik, hogy második hullám nélkül ez sima V válság lett volna.
Most rágyúrúnk a W-re.
 
Az ilyen grafikonoknál mindig az a trükk, hogy mit választunk bázisnak, hogy mi az amihez hasonlítunk... megnézném ugyanezt pl. az előző év azonos időszakához vagy átlagához hasonlítva.

De az azért látszik belőle hogy -15% + 11% = -4%

A bázis valóban sarkalatos.

Ha ezekkel a számokkal játszunk (-15%, aztán +11%), akkor a vége -5,65% (ahhoz képest, ami a vizsgált idöszak elött volt).

De a fenti grafikonon elöbb van egy -1%, aztán egy -14%, és aztán egy +11%, úgyhogy ez ~-4,5% 2019 Q4-hez képest.
 
Szijjártó Péter - karanténnapló
Karanténnapló - 15. nap, a Német Iparszövetség ülése
33 német vállalattal vitatjuk meg délelőtt a világjárvány okozta gazdasági kihívásokat és az azokra adandó válaszokat.

Karanténnapló - 16. nap, Amerikai Kereskedelmi Kamara Üzleti Fórum online
Haladunk szépen sorban. A németek után ma a második legnagyobb beruházói közösséget alkotó amerikai vállalatok jönnek. 1600 amerikai cég 100 ezer magyar embernek ad munkát Magyarországon. Magyarország is az új világgazdasági korszak nyertesei között lesz, ebben segítenek minket az amerikai beruházások is.

Karanténnapló - 16. nap, 5. rész
Magyarország-Brazília: érdek- és értékalapú szövetség. Másfél órás megbeszélés 3 percben. Véget ért a tárgyalás Ernesto Araújo brazil külügyminiszterrel.

Karanténnapló - 17. nap
Törökországgal zártuk a tegnapi napot, ugyanígy nyitjuk a mait.
Az egyik legnagyobb múltú török ipari cégcsoporttal tárgyalunk, reméljük hamarosan Magyarországon köszönthetjük őket is...
 
Karanténnapló - 17. nap
Törökországgal zártuk a tegnapi napot, ugyanígy nyitjuk a mait.
Az egyik legnagyobb múltú török ipari cégcsoporttal tárgyalunk, reméljük hamarosan Magyarországon köszönthetjük őket is...

Ez a cég a kebabos kocsik gyártója akar lenni ?
 
Szijjártó Péter - karanténnapló
Karanténnapló - 15. nap, a Német Iparszövetség ülése
33 német vállalattal vitatjuk meg délelőtt a világjárvány okozta gazdasági kihívásokat és az azokra adandó válaszokat.

Karanténnapló - 16. nap, Amerikai Kereskedelmi Kamara Üzleti Fórum online
Haladunk szépen sorban. A németek után ma a második legnagyobb beruházói közösséget alkotó amerikai vállalatok jönnek. 1600 amerikai cég 100 ezer magyar embernek ad munkát Magyarországon. Magyarország is az új világgazdasági korszak nyertesei között lesz, ebben segítenek minket az amerikai beruházások is.

Karanténnapló - 16. nap, 5. rész
Magyarország-Brazília: érdek- és értékalapú szövetség. Másfél órás megbeszélés 3 percben. Véget ért a tárgyalás Ernesto Araújo brazil külügyminiszterrel.

Karanténnapló - 17. nap
Törökországgal zártuk a tegnapi napot, ugyanígy nyitjuk a mait.
Az egyik legnagyobb múltú török ipari cégcsoporttal tárgyalunk, reméljük hamarosan Magyarországon köszönthetjük őket is...
Ez a cég a kebabos kocsik gyártója akar lenni ?
A face-re tett fel képeket is, de képtelen vagyok elolvasni a partnerek vagy a cég nevét.