MAN megszünteti ausztriában a gyártást, a tatra megveszi a gyárat, és az MAN elkezdi magyarországon a gyártást (Rába ?) az adókezdvezmények miatt és bízva abban, hogy megnyerik a honvédségi teherautók gyártását. Így kapcsolódik a magyar iparhoz ?Csak közvetve kapcsolódik a magyar iperhoz: A Tatra megvásárolná a MAN felső-ausztriai üzemét...
MAN megszünteti ausztriában a gyártást, a tatra megveszi a gyárat, és az MAN elkezdi magyarországon a gyártást (Rába ?) az adókezdvezmények miatt és bízva abban, hogy megnyerik a honvédségi teherautók gyártását. Így kapcsolódik a magyar iparhoz ?![]()
Akkor marad csak beszállító...Nem valószínű sajnos. Jelenleg az MAN-t birtokló Traton (VW) cégnek egyetlen fehér foltja volt a térképen, Észak Amerika.
Ehhez a céghez tartozik a VW, MAN, Scania, Hino, Shinotruck és most vették meg az Internationalt.
Ha csak az EU-t nézzük a 3 itteni márkájukkal több mint a piac harmadát elviszik. Pont emiatt úgy tudom, hogy ésszerűsítés lesz a gyártásban. A most bezárni kívánt Steyr gyár termelését a lengyel és a német gyárak között dobják szét. Azt hallottam, hogy még 2 gyár be lesz szántva a cégcsoportnál, de nem lehet tudni, hogy melyik márkákat foglya érinteni. Elméletben egy 6000 fő körüli leépítést szeretnének és a kieső gyárak termelését a most működő gyárak között osztanák el.
Mekkora a cég ha gyártják/összeszerelik a kb 600 egyiptomi vasútikocsit+ a MÁV-nak is javítanak 400 vasútikocsit ?
-6,5% körül lesz a vége. Attól függ a karácsonyi vásárlási bumm elmarad-e....Az ilyen grafikonoknál mindig az a trükk, hogy mit választunk bázisnak, hogy mi az amihez hasonlítunk... megnézném ugyanezt pl. az előző év azonos időszakához vagy átlagához hasonlítva.
De az azért látszik belőle hogy -15% + 11% = -4%
Az ilyen grafikonoknál mindig az a trükk, hogy mit választunk bázisnak, hogy mi az amihez hasonlítunk... megnézném ugyanezt pl. az előző év azonos időszakához vagy átlagához hasonlítva.
De az azért látszik belőle hogy -15% + 11% = -4%
Karanténnapló - 17. nap
Törökországgal zártuk a tegnapi napot, ugyanígy nyitjuk a mait.
Az egyik legnagyobb múltú török ipari cégcsoporttal tárgyalunk, reméljük hamarosan Magyarországon köszönthetjük őket is...
Szijjártó Péter - karanténnapló
Karanténnapló - 15. nap, a Német Iparszövetség ülése
33 német vállalattal vitatjuk meg délelőtt a világjárvány okozta gazdasági kihívásokat és az azokra adandó válaszokat.
Karanténnapló - 16. nap, Amerikai Kereskedelmi Kamara Üzleti Fórum online
Haladunk szépen sorban. A németek után ma a második legnagyobb beruházói közösséget alkotó amerikai vállalatok jönnek. 1600 amerikai cég 100 ezer magyar embernek ad munkát Magyarországon. Magyarország is az új világgazdasági korszak nyertesei között lesz, ebben segítenek minket az amerikai beruházások is.
Karanténnapló - 16. nap, 5. rész
Magyarország-Brazília: érdek- és értékalapú szövetség. Másfél órás megbeszélés 3 percben. Véget ért a tárgyalás Ernesto Araújo brazil külügyminiszterrel.
Karanténnapló - 17. nap
Törökországgal zártuk a tegnapi napot, ugyanígy nyitjuk a mait.
Az egyik legnagyobb múltú török ipari cégcsoporttal tárgyalunk, reméljük hamarosan Magyarországon köszönthetjük őket is...
A face-re tett fel képeket is, de képtelen vagyok elolvasni a partnerek vagy a cég nevét.Ez a cég a kebabos kocsik gyártója akar lenni ?
MFAT Hungary az egyikA face-re tett fel képeket is, de képtelen vagyok elolvasni a partnerek vagy a cég nevét.
Jaaa, hát akkor ezt benéztem
Én is a gugliból néztem ki...Jaaa, hát akkor ezt benéztem![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..