Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Azért jobban élném a retrót, ha az jó is lenne. Csak hát a MÁV üzemelteti(te), tehát jó nem lehet.Remélem lesz belőle valami, a BZmot-ot szeretem, de inkább a retro hangulatért, és nem azért mert jó.Kínai segítséggel gyárthat mellékvonali motorvonatokat a Szolnoki Járm...
A MÁV Zrt. és a MÁV-Start Zrt. csütörtökön írt alá együttműködési szándéknyilatkozatot a CRRC Changchun vállalattal.iho.hu
Doktor Gödény ezért a felfedezésért alternatív Nobel díjjal kitüntet.Mer’ az összes csippet be kell rakni a vakcinákba! Véletlen? Aligha!!
A Dunaferr cikk sztem kamu. Az újságíró az ukránok rendelésére irhatta. Hónapok óta ugyanez a hitegetés megy.Stadler vegyes vállalatot alapít a Mészáros csoporttal vasúti teher és tartálykocsik gyártására:
Közös vállalatot alapít a Mészáros Csoport és a Stadler - AzÜzlet
Közös vegyesvállalat létrehozásáról szándéknyilatkozatot írt alá a svájci központú Stadler Rail Group és a Mészáros Csoport - közölte a két cég közös közleményben.azuzlet.hu
Dunaferre meg sok az érdeklődő. Állítólag 3 befektető is jelentkezett, hogy megvenné a vasművet:
ISD Dunaferr: több komoly partner is beszállna – de ki lesz a befutó?
Heteken, de akár már napokon belül pontot tehetnek az ISD Dunaferr Zrt. válsághelyzetét megoldó stratégiai partner belépésének végére; több komoly acélpiaci szereplő érdeklődik.dunaujvaros.com
Igen! Eléggé gyanús a dolog.A Dunaferr cikk sztem kamu. Az újságíró az ukránok rendelésére irhatta. Hónapok óta ugyanez a hitegetés megy.
Amíg rendezetlenek a tulajdonosi, vállalatvezetési viszonyok, komoly vevő nem tárgyal. Max. vmi újabb offshore cég lesz a vevő.
És ez még egy optimista verzió.Igen! Eléggé gyanús a dolog.
Nem annyira áll össze a dolog, hogy ha annyira király az acél ára és orba-szájba tudnának eladni, akkor miért jelent problémát a cég likviditása?
Valószínűleg van egy konkrét cég, amelyik jelentkezett tényleg (valószínűleg a Liberty), de még nincs döntés, most nyomást akarnak rájuk helyezni.
Úgy tűnik...Még egy akku gyár?!?
Az SK Innovation céggel Magyarország történetének legnagyobb- 2,3 milliárd dollár- zöldmezős beruházását fogják véghez vinni Iváncsán. Az elektromos akkumulátor gyárral 2.500 új munkahelyet teremtenek.
Mivel ez az Uniós döntés született, át kell állítani az európai autóipart elektromosra. Annyu beruházást kell lenyúlni, amennyit lehet. A piac újraosztása zajlik.Még egy akku gyár?!?
Az SK Innovation céggel Magyarország történetének legnagyobb- 2,3 milliárd dollár- zöldmezős beruházását fogják véghez vinni Iváncsán. Az elektromos akkumulátor gyárral 2.500 új munkahelyet teremtenek.
...
Dunaferre meg sok az érdeklődő. Állítólag 3 befektető is jelentkezett, hogy megvenné a vasművet:
ISD Dunaferr: több komoly partner is beszállna – de ki lesz a befutó?
Heteken, de akár már napokon belül pontot tehetnek az ISD Dunaferr Zrt. válsághelyzetét megoldó stratégiai partner belépésének végére; több komoly acélpiaci szereplő érdeklődik.dunaujvaros.com
A Dunaferr cikk sztem kamu. Az újságíró az ukránok rendelésére irhatta. Hónapok óta ugyanez a hitegetés megy.
Amíg rendezetlenek a tulajdonosi, vállalatvezetési viszonyok, komoly vevő nem tárgyal. Max. vmi újabb offshore cég lesz a vevő.