Magyarország ipara

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

arcas

Well-Known Member
2013. március 20.
7 178
24 127
113
Kiváncsiságból összeszedtem pár adatot az innovációs index-ről a 2020-as évre - a V4 és két végletet a szomszédaink közül, hogy hol is tartunk mi ill. a szomszédos államok:
9e6e869f4bcbba4f749064c1a19a30cd.png


V4-en belül a második hely nem olyan vészes..., néhány mutatóban van hova fejlődni, bezzeg Románia meg hát...
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 785
32 162
113

Shadow

Well-Known Member
2018. október 29.
1 327
4 534
113
Stadler vegyes vállalatot alapít a Mészáros csoporttal vasúti teher és tartálykocsik gyártására:


Dunaferre meg sok az érdeklődő. Állítólag 3 befektető is jelentkezett, hogy megvenné a vasművet:

 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 304
96 564
113
Stadler vegyes vállalatot alapít a Mészáros csoporttal vasúti teher és tartálykocsik gyártására:


Dunaferre meg sok az érdeklődő. Állítólag 3 befektető is jelentkezett, hogy megvenné a vasművet:

A Dunaferr cikk sztem kamu. Az újságíró az ukránok rendelésére irhatta. Hónapok óta ugyanez a hitegetés megy.

Amíg rendezetlenek a tulajdonosi, vállalatvezetési viszonyok, komoly vevő nem tárgyal. Max. vmi újabb offshore cég lesz a vevő.
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 795
47 067
113
A Dunaferr cikk sztem kamu. Az újságíró az ukránok rendelésére irhatta. Hónapok óta ugyanez a hitegetés megy.

Amíg rendezetlenek a tulajdonosi, vállalatvezetési viszonyok, komoly vevő nem tárgyal. Max. vmi újabb offshore cég lesz a vevő.
Igen! Eléggé gyanús a dolog.
Nem annyira áll össze a dolog, hogy ha annyira király az acél ára és orba-szájba tudnának eladni, akkor miért jelent problémát a cég likviditása?
Valószínűleg van egy konkrét cég, amelyik jelentkezett tényleg (valószínűleg a Liberty), de még nincs döntés, most nyomást akarnak rájuk helyezni.
 
  • Tetszik
Reactions: Shadow

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 304
96 564
113
Igen! Eléggé gyanús a dolog.
Nem annyira áll össze a dolog, hogy ha annyira király az acél ára és orba-szájba tudnának eladni, akkor miért jelent problémát a cég likviditása?
Valószínűleg van egy konkrét cég, amelyik jelentkezett tényleg (valószínűleg a Liberty), de még nincs döntés, most nyomást akarnak rájuk helyezni.
És ez még egy optimista verzió.
 

milagro

Well-Known Member
2019. szeptember 28.
11 874
25 766
113
Még egy akku gyár?!?

Az SK Innovation céggel Magyarország történetének legnagyobb- 2,3 milliárd dollár- zöldmezős beruházását fogják véghez vinni Iváncsán. Az elektromos akkumulátor gyárral 2.500 új munkahelyet teremtenek.
Úgy tűnik...
---
"Az SK Innovation igazgatótanácsa arról döntött tegnap, hogy felépít egy 30 GWh éves gyártókapacitású akkumulátorgyárat Iváncsán. A beruházás 2,3 milliárd dollárból valósul meg, amely a legnagyobb zöldmezős beruházás Magyarország történetében."
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 304
96 564
113
Még egy akku gyár?!?

Az SK Innovation céggel Magyarország történetének legnagyobb- 2,3 milliárd dollár- zöldmezős beruházását fogják véghez vinni Iváncsán. Az elektromos akkumulátor gyárral 2.500 új munkahelyet teremtenek.
Mivel ez az Uniós döntés született, át kell állítani az európai autóipart elektromosra. Annyu beruházást kell lenyúlni, amennyit lehet. A piac újraosztása zajlik.
 

LMzek 2.0

Well-Known Member
2020. április 4.
7 012
13 989
113
...
Dunaferre meg sok az érdeklődő. Állítólag 3 befektető is jelentkezett, hogy megvenné a vasművet:


A Dunaferr cikk sztem kamu. Az újságíró az ukránok rendelésére irhatta. Hónapok óta ugyanez a hitegetés megy.

Amíg rendezetlenek a tulajdonosi, vállalatvezetési viszonyok, komoly vevő nem tárgyal. Max. vmi újabb offshore cég lesz a vevő.


Egyetértek, egy gyenge próbálkozás, hogy az "ukrán-módszer"-rel (csődbe-)vezetett céget egyáltalán el tudják adni.

Hangulatkeltési próbálkozásnak tűnik -valóban-, nyomásgyakorlási céllal.


Írtam is korábban, hogy szerintem csak az ukrán gyártású acél-ipari termékek egy (látszat)gyártási folyamat általi tisztára-mosását csinálta a cég.

Ezzel nem is lenne gond, "patinás" német cég is csinálja ezt
  • kínai árúval(csak a burkolatot gyártja és nyomtatja --természetesen-- a "Made in Germany", "presztízs-címkét"),
  • orosz gázzal,
de ők betartják ennek a műfajnak a (látszatot biztosító) szabályait!

Ukrán szomszédunknak ez a "bonyolult" feladat is meghaladta képességeit! :rolleyes:

Hozzuk ki belőle a jót!
...magunknak! :hadonaszos:



U.i: Szabálytalanul működtetik! Nem tartják be a törvényi szabályokat és a szerződéses vállalásaikat!
Fel kell számolni, vissza kell venni szerződésszegés miatt!
Sajnos/kivételesen jogos és indokolt!