Magyarország ipara

Ez még jó is lehet. Viszont az ellenőrző hatóság felfelejszteset nagyon meg kell kezdeni, meg a büntetési tételeket is változtatni.
 
Örülök a BYD-nek, mert jó akksikat gyárt, de ez a 10 milliárd a múlt heti 520 milliárdhoz képest semminek tűnik, mert ez "csak" összeszerelő üzem lesz, nem gyár.
Kiváncsi vagyok, hogy ez ellen is hergel-e az ellenzék.
Vagy az anno ellenzékben lévő Orbán Viktor!
 
Vagy az anno ellenzékben lévő Orbán Viktor!


Blikket nem akartok linkelni ? Vagy hihetetlen magazinból dolgokat ?

3b2377e76ba313c4f162fd7e668188527e5d4795.jpg
 
Úúúú nagyon nagy a baj! :D
Nyugati fény! Tényleg?
Egy seggluk oldal kimazsolázott egy már kimagozott növekedés.hu-s cikket, ami egy olyan cikkből készült, amit senki nem linkelt.
Ez a hogyan gyártsunk propaganda fost egy valamilyen elemzés levegőben lógó számaiból.
Tavaly ősszel meg ez jött ki ugyan ettől az intézettől:
1668421009-WWDEzAz6Q_md.webp


Csak én forrást is teszek mellé.
 
Ez az a roppant egészséges és biztonságos kínai aku gyár ami már kétszer robbant ebben az éveben
A párbeszédes politikai piócákon meg túl lehet lendülni...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A kìnai gyárak kb 3-4 milliárd dodóba van nekünk...
Hogy ne kelljen a haderőfejlesztős topikból mindig a politikai szemetet ki ganézni, ide áthozom.

Ha nem lenne kínai gyár lenne pénz. Értem.

Esetleg gondold át miből van az államnak pénze. Adó vám stb.
Most vagy tőlünk szedi be, vagy a gazdaság, gyárak, kínai gyárak fizetik be.
Közvetlenül adóval, közvetetten a melosok jarulekai után, a beruházások és a működésük generálta áfabevetelek révén.Illetve egy-egy ilyen nagyobb beruházás több kisebbet őt kiszolgáló beszállítót és szolgáltatót is vonz.

Ha kapnak vmi zsét az allamtól, ha Nyugatra mennek ott is kapnak, akkor kábé ezeket a jövőbeli jóval nagyobb tobbletbevételeket előlegezi meg egy kisebb kiadással az állam. Jóval többet nyer rajta az ország és a térség már rövid távon.

Érdemes megnézni, mik a legsikeresebb, leggazdagabb magyar térségek. Mind önkormányzatok, mind a lakosság. Gyakorlatilag mind ipari központok.
 
Ez az a roppant egészséges és biztonságos kínai aku gyár ami már kétszer robbant ebben az éveben
A párbeszédes politikai piócákon meg túl lehet lendülni...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Pár napja telexen szopkodták a kicsi sárgát, mert nyugat-EU-ban semmivel se veszélytelenebb akku újrahasnosító telepeket építenek...
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Pár napja telexen szopkodták a kicsi sárgát, mert nyugat-EU-ban semmivel se veszélytelenebb akku újrahasnosító telepeket építenek...
Nekem az itthoni akkubizniszben elsősorban a magyar hatóságokkal/törvényhozással van bajom. Amíg cégekre írják a törvényeket/szabályokat, amíg a többtízmilliárdos éves bevételű cég 10-20-30 milliós bírságokat kap, amíg a tűzoltóság tizenvalahány szabálytalanságot talál egy évek óta működő cégnél (ami tök véletlenül kerül nyilvánosságra), amíg nem használják a mintavevő kutakat stb-stb, addig a hideg kiráz az egésztől.
Nem gondolom, hogy Ny-Európában szentek élnek, de nehezen tudom elképzelni, hogy ne lennének a környezetvédelmi szabályokra kibaszott háklisak az ottani hatóságok a bezöldülés közepette. Itt, ha csinálnak is valamit, röhögve kiperkálják a cégek a bírságot, aztán megy minden tovább...
 
A mi aksi gyárainkat mennyiben érinti a hír?


Kína hamarosan leállítja a cégei EU-ba szállított Germániumhoz hasonló ritkaföldfémek küldését. Mindig mondtam, hogy ha Oroszország után Kínát is szankcionálnánk, akkor tisztára olyan lenne, mintha minket szankcionálna a világ.
 
 
1990-től folyamatosan épült le a NER-ig a mérnökképzés. 2010 után rengeteget javult a mérnöki oktatás színvonala. Sokkal több, színvonalasabb az oktatás, nagyobb a merítés és a fiatalok, hála a rengeteg gyakornoki lehetőségnek jóval képzettebbek.
Én messze lakok a román határtól, de aki mérnök és nem itthon dolgozik az nem Romániába, hanem Nyugatra megy. Ha nem is véglegesen, ideiglenesen.
Viszont rengeteg felvidéki magyar mérnök dolgozik Magyarországon.
 
Pár napja telexen szopkodták a kicsi sárgát, mert nyugat-EU-ban semmivel se veszélytelenebb akku újrahasnosító telepeket építenek...
Mert nyugat európában az előírások betartásához létezik megfelelő kompetenciával rendelkező szerv is. Továbbá az autó gyártók részéről is nyomás lenne rajtuk (igaz ő rajtuk meg a zöld loby részéről van) ....
Idehaza már többször leírtam a munkavédelmi-környezetvédelmi jogszabályokat, előírásokat igen tág fogalomba értelmezik elég negatív irányba....