Emlékeztek a Daewoo sztori indulására? Opel levetett gyártósorát indították be , azt hiszem a kadettot gyártották saját névvel, amikor az Opel elkezdte az utód astrát.
Mostani példa: Fiat. USA-ból, (Dodge) veszi át a gyártósort (Freemont) , majd itt saját termékként dízel mocival terepjáróként árulja. Olyannyira bejött neki, hogy most sem fejleszt hanem (azt hiszem, ebben nem vagyok olyan biztos) az L200 kifutó gyártósorát vette meg, és hoppá: már pickup-ot is gyárt! Kicsit meg kell húzni a hűtőmaszkot, gyúrni a lámpát (úgyis úgy néz már ki az összes autó, mint a szappantartóban szétfolyt szappan) aztán kész is az új modell, a régi alapokon.
Ha mondjuk megvennénk a 6-os golf gyártósorát, kompaktba, kombiba, elektromos motort pakolnánk bele,,
Vagy,, ha a Raba venné meg mondjuk egy Hilux régebbi gyártósorát, netalántán a régi de igen bevált Transit-ét,,
Maradjunk a Transitnál. Simán mehetne bele a Ford új típusú motorja, így a szervízhálózat megoldott(egész EU-ban a Ford szervizek tárt karokkal fogadnáka gépejket).
Motor: import. Kaszni gyártása/összeszerelése: Rába. Ülések, lámpák, minden műanyag vacak, kerekek stb. pedig mind jöhetnek helyi beszállítóktől, hisz ezek most is ilyeneket gyártanak valamelyik itteni vagy szomszédbeli VW vagy Merci vagy AUDI stb. gyártósorra, kíválló minőségben.
Mostani példa: Fiat. USA-ból, (Dodge) veszi át a gyártósort (Freemont) , majd itt saját termékként dízel mocival terepjáróként árulja. Olyannyira bejött neki, hogy most sem fejleszt hanem (azt hiszem, ebben nem vagyok olyan biztos) az L200 kifutó gyártósorát vette meg, és hoppá: már pickup-ot is gyárt! Kicsit meg kell húzni a hűtőmaszkot, gyúrni a lámpát (úgyis úgy néz már ki az összes autó, mint a szappantartóban szétfolyt szappan) aztán kész is az új modell, a régi alapokon.
Ha mondjuk megvennénk a 6-os golf gyártósorát, kompaktba, kombiba, elektromos motort pakolnánk bele,,
Vagy,, ha a Raba venné meg mondjuk egy Hilux régebbi gyártósorát, netalántán a régi de igen bevált Transit-ét,,
Maradjunk a Transitnál. Simán mehetne bele a Ford új típusú motorja, így a szervízhálózat megoldott(egész EU-ban a Ford szervizek tárt karokkal fogadnáka gépejket).
Motor: import. Kaszni gyártása/összeszerelése: Rába. Ülések, lámpák, minden műanyag vacak, kerekek stb. pedig mind jöhetnek helyi beszállítóktől, hisz ezek most is ilyeneket gyártanak valamelyik itteni vagy szomszédbeli VW vagy Merci vagy AUDI stb. gyártósorra, kíválló minőségben.