Magyarország ipara

Ez az egész műtrágya sztori egy vihar a bilibe.
Remélem senki nem gondolja komolyan hogy egy ekkora céget csak úgy hagynak veszni...:cool:
Ez egy kurvára komoly stratégiai üzletág, ehhez képest a Dunaferr egy apró morzsa volt,és ott is igen komoly erők mozdultak.
Itt olyan komoly technológia,és termék portfólió szinergia van gyáron belül,hogy EU szinten is unikális.
Természetesen lesz megoldás erre a dologra..De lehet azt már nem Bige érdekeltsége lesz.
És igen,lehet Csányi apánk megint bevásárol...
 
Azért mindkét fos cikk "véletlenül" kihagyja honnan ered az egész co2 kvótás ökörség...
Gondolom nem véletlenül maradt ki.

Magyarország bizonyos emberkéi kurva nagyot kaszáltak, amikor az iparunk leépítése után a Magyarországra jutó co2 kvótamennyiség hatalmas része felszabadult és jó pénzért értékesítették más országoknak.
 
Ez az egész műtrágya sztori egy vihar a bilibe.
Remélem senki nem gondolja komolyan hogy egy ekkora céget csak úgy hagynak veszni...:cool:
Ez egy kurvára komoly stratégiai üzletág, ehhez képest a Dunaferr egy apró morzsa volt,és ott is igen komoly erők mozdultak.
Itt olyan komoly technológia,és termék portfólió szinergia van gyáron belül,hogy EU szinten is unikális.
Természetesen lesz megoldás erre a dologra..De lehet azt már nem Bige érdekeltsége lesz.
És igen,lehet Csányi apánk megint bevásárol...

Nem Lölő?
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby
És igen,lehet Csányi apánk megint bevásárol...
Nem fog. Bige szerintem nem fogja eladni. Keményen állta a sarat, amikor a fideszes tolvajok rátámadtak és Orbán nincs olyan nemzetközi helyzetben, hogy bármilyen nyomást fokozhasson. A Fidesz újabb stratégiai ágazatot nyír ki az alumíniumipar után: a mezőgazdaságu knak szuverenitási problémák miatt nélkülözhetetlen műtrágyagyártást.
 
Nem fog. Bige szerintem nem fogja eladni. Keményen állta a sarat, amikor a fideszes tolvajok rátámadtak és Orbán nincs olyan nemzetközi helyzetben, hogy bármilyen nyomást fokozhasson. A Fidesz újabb stratégiai ágazatot nyír ki az alumíniumipar után: a mezőgazdaságu knak szuverenitási problémák miatt nélkülözhetetlen műtrágyagyártást.

Mindig is egy mocskos tolvaj volt, ha pénzt kap érte el fogja adni a sátánnak is.
 
Akik nem követik az űrkutatás Topikot azoknak figyelmébe, újabb Magyar űreszköz állt szolgálatba! A C3S Kft pedig már építi a februárban induló újabb műholdját is, illetve egy mostani expón pedig már egy komolyabb még fejlesztes alatti optikai Földmegfigyelő műholdat is bemutattak!
2023-11-14-19-46-10.jpg

Bővebben;
Post in thread 'Űrkutatás' https://forum.htka.hu/threads/urkutatas.1156/post-1571628
 
A választás előtt elég nagy volt az arca, hogy mellényzsebvől finanszírozza az ellenzéket.
Dobott is nekik egy kis aprót, de azt is felszedték az ellenzéki pártok körül sertepertélő szakértők . Legalább ők jól éltek belőle 1 évig. Aki okos volt, tartalékolt is.
 
Jöhet Baja és Mohács?
Mohácsnál mintha hidat is szeretnének a Dunára

"Egyebek mellett tehermentesíteni kell az M5-öst, ezért azt tervezik, hogy építenek egy szerb–magyar autópályát, amely a Dél-Alföld nyugati részének is lehetőséget adna a fejlődésre"

 
"Egyebek mellett tehermentesíteni kell az M5-öst, ezért azt tervezik, hogy építenek egy szerb–magyar autópályát, amely a Dél-Alföld nyugati részének is lehetőséget adna a fejlődésre"
Hát ez egy elég hülye szöveg az M5 az pont egy szerb–magyar autópálya, ha átmegyünk a határon elérünk Belgrádba (E75).
Párszor végig mentem rajta egész a Görög tengerpartig.
 
Az építőipar jövőre sem fog kikecmeregni a válságból, a csok plusz bevezetése ellenére is kevesebb lakás épülhet, mint az idén, az állami megrendelésekkel továbbra sem lehet számolni, az ipari ingatlanoknál pedig a hazai vállalkozások nem nagyon rúgnak labdába. Koji László az ÉVOSZ elnöke az utóbbival kapcsolatban kifakadt a Dellában: szerinte a külföldi beruházók az építési munkálatokat többnyire házon belül oldják meg, szinte az utolsó szögig külföldről, a hazájukból szállítanak ide mindent: a kivitelezéshez szükséges gépeket, munkásokat, de még az építkezésekhez szükséges tömegtermékeket is nem egy esetben Magyarországon kívül szerzik be.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
"Egyebek mellett tehermentesíteni kell az M5-öst, ezért azt tervezik, hogy építenek egy szerb–magyar autópályát, amely a Dél-Alföld nyugati részének is lehetőséget adna a fejlődésre"
Hát ez egy elég hülye szöveg az M5 az pont egy szerb–magyar autópálya, ha átmegyünk a határon elérünk Belgrádba (E75).
Párszor végig mentem rajta egész a Görög tengerpartig.
Szerintem, de ez találgatás a részemről:
Szabadka és M9-es autópálya Duna-híd (Szent László Híd) között lenne az új autópálya szakasz, így átterelve forgalmat az M6-osra. (Tehermentesítve az M5-öt)
 
Szerintem, de ez találgatás a részemről:
Szabadka és M9-es autópálya Duna-híd (Szent László Híd) között lenne az új autópálya szakasz, így átterelve forgalmat az M6-osra. (Tehermentesítve az M5-öt)
Akkor miért akarnának Mohácsnál hidat? Szeged-Szabadka-Mohácsi Duna híd-M60 kezdete lenne logikus. Bár a magyar Délnyugat-Alföld fejlesztéshez túl délen lenne, a határ mellett. Lehetne északabbra, Baján át. Vagy ahogy mondtad, még északabbra, az M9-est folytatva, de az M9-es keleti szakasza délre kanyarodna a tervekhez képest, és Szerbián át menne Szegedre. Ez persze csak akkor lenne értelmes, ha egyszer Szerbia schengeni ország lesz, ami elég távolinak tűnik pillanatnyilag.

 
  • Tetszik
Reactions: svajcibeka
Akkor miért akarnának Mohácsnál hidat? Szeged-Szabadka-Mohácsi Duna híd-M60 kezdete lenne logikus. Bár a magyar Délnyugat-Alföld fejlesztéshez túl délen lenne, a határ mellett. Lehetne északabbra, Baján át. Vagy ahogy mondtad, még északabbra, az M9-est folytatva, de az M9-es keleti szakasza délre kanyarodna a tervekhez képest, és Szerbián át menne Szegedre. Ez persze csak akkor lenne értelmes, ha egyszer Szerbia schengeni ország lesz, ami elég távolinak tűnik pillanatnyilag.