Magyarország ipara

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 826
82 335
113

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
10 483
35 642
113

A MOL a Waberer’s 15 százalékos tulajdonrészének megvásárlásáról írt alá megállapodást az Indotek Group-pal. A MOL és a Waberer’s a tranzakcióval egy időben stratégiai együttműködési megállapodást kötött, amellyel szorosabbra fűzik üzleti együttműködésüket a komplex logisztikai szolgáltatások, az alternatív üzemanyagok, az energiahatékonysági fejlesztések és a zöld energiaátmenet területén. A két vállalat stratégiai megállapodása támogatja a MOL-csoport hosszú távú fenntarthatósági célkitűzéseit.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 826
82 335
113
Eljövend a december.
Karácsonyig kérünk szépen legalább 2 bejelentést:
  • Reptér (Tegnap Nagy Márton célzott már rá)
  • BYD

Ki milyen bejelentést szeretne idén vagy jövőre?
Én: Lázár ráfeküdt a vasútra. Remélem Gyesev + Cargo

„Új kormányzati döntéshozó fórum alakul a fegyelmezett költségvetési gazdálkodásért”...
talán kapcsolódik...

 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 826
82 335
113
Új gyárcsarnokot épít és nyolcvan munkahelyet teremt a Howmet-Köfém Székefehérváron...

Az új egységben a gyár által hazánkban kifejlesztett, „Dura Bright” bevonattal ellátott keréktárcsákat fogják gyártani, melyek könnyen tisztíthatóak, így felhasználóbarátok. A 17 milliárd forintos beruházást 5 milliárd forinttal támogatja Magyarország kormánya.

408268315_766557381949670_6212651230190699224_n.jpg
 

mindenen kívül

Well-Known Member
2019. szeptember 18.
6 565
18 956
113
Majdnem.
Mindegyikünknek az az érdeke,hogy az Oroszok vágják le az ukrán nackókat,ne nekünk kelljen harcba mennünk az amerikai cégek profitjáért,mielőtt az usa egy nato országot vezet neki az Oroszoknak, mondjuk szlovákiát,kezdésnek.

Bocs,most látom, hogy ez nem biztpol topik.
Hamuafejemre,hamuafejemre....

Na,a kedves azovos urakat is eléri a karma,érdekes, hogy már őket vetik be,nincsenek már önkéntesek,akiket ők hajthatnának maguk előtt?
Úgy sajnálom...
:rolleyes:

Csak itt tudok érdeklődni, hogy lehet az ukránban két percenként írogatni?
Máshonnan lett ápattintva?

Csak nehogy ursula/bulsteffi megneszelje ezt a jó módszert.....
Sosenem írhatna más többé, csak ha kakálni megy bullsteffiursi.
:)
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
10 483
35 642
113

senkineksenkije

Well-Known Member
2020. november 22.
690
6 460
93
Úgy érzem ez csak a beszélgetőbe illik, mert igazából sehova nem passzol, de az utóbbi években többször is felbukkant a Börzsönyben levő arany és ezüst hatalmas mennyisége. 9000 tonna arany, 9000 tonna ezüst.
Mindig kételkedve fogadtam az ilyen szenzációs mende-mondákat. Az évek során én is utána olvastam és valóban vannak dokumentumok, hogy voltak bányák a Börzsönyben, de sehol nem találtam arra utalást, hogy ott jelentős mennyiségű készlet van. Felmerül a kérdés, hogy azért, mert a régi technológiával nem volt gazdaságos vagy a régi feltárási módszerrel nem találták meg azt a részt, ahol érdemes bányászni.
Most láttam egy videót. Sok érdekesség elhangzik benne, de azért bennem továbbra is ott a kétkedés kis ördöge, hogy mennyire valós ez?
Franciaországban találhatók dokumentumok, de a magyarok nem tudnak róla?
Kőzetminták eltűnnek, de a vizsgálati eredmények megvannak, amelyeket senki nem akar elismerni?
NASA ingyen és bérmentve legeoradarozza ezt a kis területet, mesés mennyiségű kincset találnak, majd állítólagos fenyegetés hatására mindent elfelejtenek?

Nekem a legérdekesebb ami elhangzott, hogy a magyar geológusok, bányászok fele elhiszi, fele tagadja a börzsönyi készletet.

A videó:

Akinek van ideje és véleménye esetleg megoszthatná.
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
10 483
35 642
113

"Kínai partnerével technológiai együttműködést tart fenn az Ikarus, de a buszait minden esetben magyar szakemberek tervezik – az pedig a vevőn múlik, hogy mekkora arányban lesz a végtermék is magyar – árulta el az autopro.hu-nak adott interjúban Fehér Roland, az Ikarus cégcsoport vezérigazgatója, aki beszélt a gyártó készülő csuklósbuszáról és arról is, fog-e gyártani dízelbuszt a cég.
- Jelenleg mekkora gyártási kapacitással rendelkezik Székesfehérváron az Ikarus? Meddig bővíthető a kapacitás?
- Kapacitásunk elméleti maximuma – az Ikarus Ipari Park csarnokait és dolgozóit figyelembe véve – akár évi háromszáz autóbusz is lehet. Azonban fontos megjegyezni, hogy bővítjük portfóliónkat, a buszok mellett más iparágakban is megjelenünk: a járműipari szegmensünkben teherautó-felépítmények felé indultunk el komoly rendelésállománnyal, emellett a vasúti szegmensben is részt kívánunk venni vasszerkezeti gyártással."
 

Zaphod Beeblebrox

Well-Known Member
2020. április 1.
4 651
17 063
113
Úgy érzem ez csak a beszélgetőbe illik, mert igazából sehova nem passzol, de az utóbbi években többször is felbukkant a Börzsönyben levő arany és ezüst hatalmas mennyisége. 9000 tonna arany, 9000 tonna ezüst.
Mindig kételkedve fogadtam az ilyen szenzációs mende-mondákat. Az évek során én is utána olvastam és valóban vannak dokumentumok, hogy voltak bányák a Börzsönyben, de sehol nem találtam arra utalást, hogy ott jelentős mennyiségű készlet van. Felmerül a kérdés, hogy azért, mert a régi technológiával nem volt gazdaságos vagy a régi feltárási módszerrel nem találták meg azt a részt, ahol érdemes bányászni.
Most láttam egy videót. Sok érdekesség elhangzik benne, de azért bennem továbbra is ott a kétkedés kis ördöge, hogy mennyire valós ez?
Franciaországban találhatók dokumentumok, de a magyarok nem tudnak róla?
Kőzetminták eltűnnek, de a vizsgálati eredmények megvannak, amelyeket senki nem akar elismerni?
NASA ingyen és bérmentve legeoradarozza ezt a kis területet, mesés mennyiségű kincset találnak, majd állítólagos fenyegetés hatására mindent elfelejtenek?

Nekem a legérdekesebb ami elhangzott, hogy a magyar geológusok, bányászok fele elhiszi, fele tagadja a börzsönyi készletet.

A videó:

Akinek van ideje és véleménye esetleg megoszthatná.
Azt hiszem már volt erről szó amikor kijött a hír, de így legalább megismerhettuk ki áll mögötte. Sajnos a Torockainak nem volt lövése a dologhoz így igazán èrdekes kérdéseket se tett fel.
Nem vagyok bányamernök vagy geológus, de azért van pár furcsaság az interjúban ami így is feltünt.
A GeoRadar technológia kapcsán a papi a NASAt kereste meg akik rögtön levizsgalták a területet majd valamiért áugrottak Svájcból(? ), hogy megmutassák a képeket amik ára vagy €700ezer. Aztán meg 1000 es 2000 méteres vizsgálatokról beszél ennek kapcsán. A figura lehet izgalmában összekevert pár dolgot, mert ez így értelmetlen.
A GEO-SAR egy közvetett képalkotó eljárás ami a felszín valamint a talaj kis mélységi tulajdonságait vizsgálja, beleértve a vegetációt és ezeket az adatokat hasonlítják össze valós bányáknál mért adatokkal, és mint ilyen inkább afféle indikátor ami jelezhet valóban èrcek nemesfèmek előfordulási valoszinüséget. Kutatásra azért használják mert nagy területeket át lehet vizsgálni relatív gyorsan de nem látnak le vele ezer meg kétezer méterre. Magáról a műholdas SAR működéséről pont pár hónapja írtam ha érdekel valakit >> https://rocket-science.blog.hu/2023/09/19/sar-technology
A műholdas radarjel túl gyenge a mély behatoláshoz.
A legmélyebb Földbe "látó" radarok is max pár 10méteres mélységet tudnak, a talaj összetétel függvényében.
Ezek már vontatott eszközök, használják akna kereseshez, vezetékek csövek járatok kereséséhez, és az arheológiában, de ugye itt a felszín az ami korlátozza a használatot.
Civil Ground Penetrating Radar;
Screenshot-2023-12-08-18-59-13.png

Katonai Ground Penetrating Radar;
Husky_ground_penetrating_radar_13_May_2020.5ebad07f9396e.png


A bányászatban a műholdas SAR-t a talaj elmozdulások Milliméteres pontosságú nyomokövetésére használják a leggyakrabban.

A lényeg, a radar nem valami csodaeszköz inkább indikátor ami jelzi, hol lehet érdemes tovabbi kutatásokat végezni.

A Muon detektoros technológia gyakorlati alkalmazása meg nagyon gyerek cipőben jár. És ugye eleve korlátozottan használható.

Vagyis ott tartunk, hogy van 4 furat ami úgy tűnik talan komolyan vehető, és azok eredményei extrém nagy koncentrációt mutatnak.
Nos nem vagyok geológus vagy bányamernök, de ahol jelentős arany koncentrálódott ott az ev milliok alatti talaj mozgások nyomán a felszin(közelében) is megjelennek a kisebb-nagyobb rögök. Hallottunk valaha ilyesmiről a térségben?

A turisztikai vonal, hogy évi 1millio vendeg keresheti majd fel a bányát, nettó agymenés. Max lehet egy látogató központ ahol már a kész cuccot öntik ami érdekes lehet 10percig, de a többi bánya művelet kifelyezetten veszélyes üzem, és ki a fene akár lemenni nézni azt, hogy töri a követ a gép?! Jó biztos van pár kíváncsi, de, hogy erre turizmust felhúzni? Ugyan már.
Így néz ki egy Föld alatti arany bánya;
De most komolyan, ennek láttán hány feleség gondolja majd, hogy a Balaton helyett iden menjunk le inkább a bányába!?

Ettől még simán lehet több ezer tonna színesfém a területen, de ezt négy régi fúrás meg pár radar felvétellel nem elégséges bizonyítani. A tárna nyitashoz meg kell hatarozni az èrctestet, az pedig fúrások nélkül nem lehet.

A papi szimpatikus figurának tűnik, de persze ez sem jelent semmit. Az, hogy már az állam adósság kifizetésről meg nagy függetlensegről álmodoznak Szép dolog, és ha van is arany a Börzsönyben attól még rohadt messze vagyunk.
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 580
97 718
113
Nyugdíj előtt őszinte az ember.
Magyar viszonyok
Kína
Német multik kiszorítása Mo.ról
Kínai akksigyárak megtelepedése


a győri Audi elnöke szerint a külföldi médiában sokszor egyoldalúan, méltánytalanul ábrázolják a magyarokat
A német Alfons Dintner négy éve dolgozik Magyarországon, tisztában van az itteni általános hangulattal, ezért sem érti, miért tüntetik fel rossz színben a magyarokat a nemzetközi médiában.


hogy a magyarok lelkesek, jól tájékozottak és képesek önálló döntéseket hozni.
.....
Mi a véleménye a kínai márkák térhódításáról az autóiparban? Létezik-e olyan forgatókönyv, melyben egy német és kínai gyártó szimbiózisban működik egy olyan kis országban, mint mondjuk a magyar?

A Volkswagen-konszern már hosszú ideje jelen van Kínában, és az sem titok, hogy szorosan együttműködünk kínai vállalatokkal, számunkra tehát ismerős terepről van szó. Érdemes egyébként megnézni, hogy náluk hogyan működik a verseny, milyen megoldásokat hoztak versenyképességük megőrzése és növelése érdekében, lehet tőlük tanulni. A kínaiakra úgy gondolok, mint ellenfélre a sportban, akikkel megmérkőzünk. Továbbra is szívesen dolgozunk velük közös projekteken, amelyekből nem csak mi, de a vevőink is profitálhatnak. Én tehát nem fenyegetésként, hanem lehetőségként, partnerként tekintek rájuk.
....
Német oldalról többször elhangzott, hogy a magyar kormány megpróbálja kiszorítani a német multinacionális vállalatokat Magyarországról. Önnek erről mi a véleménye?

Ahogy azt már korábban említettem,

elsősorban termelővállalatként működünk Magyarországon, ahol eddig 12 milliárd eurót fektettünk be, és törekszünk a munkahelyek megőrzésére.

A beruházási hányadunk állandó, más külföldi cégekről viszont nem mondható el ugyanez. A feszültség a médiában megjelent hírek alapján egyébként sem a termelő, sokkal inkább a szolgáltató ágazatokban érezhető. Nálunk azonban nem borult fel az egyensúly, a magyar kormánnyal vállalatunk kölcsönösen előnyös együttműködést teremtett meg, melyből nem csak az AUDI HUNGARIA ZRT., hanem a magyar autóipar többi szereplője és a magyar emberek is profitálnak. Sőt, a régió és Győr városa is a nyertesek közé tartozik.

De nem csak a gazdaság teljesítményéhez járulunk hozzá, sok pénzt, évről évre több millió eurót költünk
az Audi iskolájára és óvodájára, de
támogatjuk a kulturális életet,
a sportot is, névadó szponzora vagyunk például az ETO női kézilabdacsapatának.
Ezzel azt akartam szemléltetni, hogy ebben a vitában egyáltalán nem vagyunk érintettek. Tavaly én is ott voltam, amikor Orbán Viktor miniszterelnök Berlinben egy gazdasági fórumon vett részt. Számomra világos stratégiát fogalmazott meg: elmondta, mely ágazatokban tart kívánatosnak erőteljesebb magyar tulajdoni arányt, hogy ezzel csökkentse a nemzetgazdaság külföldi kitettségét. Én ezzel az állásponttal tudok azonosulni, a szememben Magyarország következetes ebben. Nem tartom jónak a súrlódásokat a két ország kapcsolatában, főleg azért, mert cégünk a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamarában is jelentős szerepet vállal.
...
Az elektromobilitás akkumulátorgyártás nélkül nehezen elképzelhető, ebből kiindulva mi üdvözöljük azokat a gyárakat, amelyek Magyarországon létesítenek üzemeket. Szükség van az Európába megtelepedő akkumulátorgyártókra
...
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
10 483
35 642
113

Pogány

Well-Known Member
2018. április 26.
21 922
72 708
113
Azt hiszem már volt erről szó amikor kijött a hír, de így legalább megismerhettuk ki áll mögötte. Sajnos a Torockainak nem volt lövése a dologhoz így igazán èrdekes kérdéseket se tett fel.
Nem vagyok bányamernök vagy geológus, de azért van pár furcsaság az interjúban ami így is feltünt.
A GeoRadar technológia kapcsán a papi a NASAt kereste meg akik rögtön levizsgalták a területet majd valamiért áugrottak Svájcból(? ), hogy megmutassák a képeket amik ára vagy €700ezer. Aztán meg 1000 es 2000 méteres vizsgálatokról beszél ennek kapcsán. A figura lehet izgalmában összekevert pár dolgot, mert ez így értelmetlen.
A GEO-SAR egy közvetett képalkotó eljárás ami a felszín valamint a talaj kis mélységi tulajdonságait vizsgálja, beleértve a vegetációt és ezeket az adatokat hasonlítják össze valós bányáknál mért adatokkal, és mint ilyen inkább afféle indikátor ami jelezhet valóban èrcek nemesfèmek előfordulási valoszinüséget. Kutatásra azért használják mert nagy területeket át lehet vizsgálni relatív gyorsan de nem látnak le vele ezer meg kétezer méterre. Magáról a műholdas SAR működéséről pont pár hónapja írtam ha érdekel valakit >> https://rocket-science.blog.hu/2023/09/19/sar-technology
A műholdas radarjel túl gyenge a mély behatoláshoz.
A legmélyebb Földbe "látó" radarok is max pár 10méteres mélységet tudnak, a talaj összetétel függvényében.
Ezek már vontatott eszközök, használják akna kereseshez, vezetékek csövek járatok kereséséhez, és az arheológiában, de ugye itt a felszín az ami korlátozza a használatot.
Civil Ground Penetrating Radar;
Screenshot-2023-12-08-18-59-13.png

Katonai Ground Penetrating Radar;
Husky_ground_penetrating_radar_13_May_2020.5ebad07f9396e.png


A bányászatban a műholdas SAR-t a talaj elmozdulások Milliméteres pontosságú nyomokövetésére használják a leggyakrabban.

A lényeg, a radar nem valami csodaeszköz inkább indikátor ami jelzi, hol lehet érdemes tovabbi kutatásokat végezni.

A Muon detektoros technológia gyakorlati alkalmazása meg nagyon gyerek cipőben jár. És ugye eleve korlátozottan használható.

Vagyis ott tartunk, hogy van 4 furat ami úgy tűnik talan komolyan vehető, és azok eredményei extrém nagy koncentrációt mutatnak.
Nos nem vagyok geológus vagy bányamernök, de ahol jelentős arany koncentrálódott ott az ev milliok alatti talaj mozgások nyomán a felszin(közelében) is megjelennek a kisebb-nagyobb rögök. Hallottunk valaha ilyesmiről a térségben?

A turisztikai vonal, hogy évi 1millio vendeg keresheti majd fel a bányát, nettó agymenés. Max lehet egy látogató központ ahol már a kész cuccot öntik ami érdekes lehet 10percig, de a többi bánya művelet kifelyezetten veszélyes üzem, és ki a fene akár lemenni nézni azt, hogy töri a követ a gép?! Jó biztos van pár kíváncsi, de, hogy erre turizmust felhúzni? Ugyan már.
Így néz ki egy Föld alatti arany bánya;
De most komolyan, ennek láttán hány feleség gondolja majd, hogy a Balaton helyett iden menjunk le inkább a bányába!?

Ettől még simán lehet több ezer tonna színesfém a területen, de ezt négy régi fúrás meg pár radar felvétellel nem elégséges bizonyítani. A tárna nyitashoz meg kell hatarozni az èrctestet, az pedig fúrások nélkül nem lehet.

A papi szimpatikus figurának tűnik, de persze ez sem jelent semmit. Az, hogy már az állam adósság kifizetésről meg nagy függetlensegről álmodoznak Szép dolog, és ha van is arany a Börzsönyben attól még rohadt messze vagyunk.
Gondolom ahogy a Mátrát, úgy a Börzsönyt sem kellene feltétlenül üreggé faragni mert van benne fém. Jóvanazúgy ahogy van.
 

Nemerson

Well-Known Member
2018. február 17.
9 964
39 801
113
Nyugdíj előtt őszinte az ember.
Magyar viszonyok
Kína
Német multik kiszorítása Mo.ról
Kínai akksigyárak megtelepedése


a győri Audi elnöke szerint a külföldi médiában sokszor egyoldalúan, méltánytalanul ábrázolják a magyarokat
A német Alfons Dintner négy éve dolgozik Magyarországon, tisztában van az itteni általános hangulattal, ezért sem érti, miért tüntetik fel rossz színben a magyarokat a nemzetközi médiában.


hogy a magyarok lelkesek, jól tájékozottak és képesek önálló döntéseket hozni.
.....
Mi a véleménye a kínai márkák térhódításáról az autóiparban? Létezik-e olyan forgatókönyv, melyben egy német és kínai gyártó szimbiózisban működik egy olyan kis országban, mint mondjuk a magyar?

A Volkswagen-konszern már hosszú ideje jelen van Kínában, és az sem titok, hogy szorosan együttműködünk kínai vállalatokkal, számunkra tehát ismerős terepről van szó. Érdemes egyébként megnézni, hogy náluk hogyan működik a verseny, milyen megoldásokat hoztak versenyképességük megőrzése és növelése érdekében, lehet tőlük tanulni. A kínaiakra úgy gondolok, mint ellenfélre a sportban, akikkel megmérkőzünk. Továbbra is szívesen dolgozunk velük közös projekteken, amelyekből nem csak mi, de a vevőink is profitálhatnak. Én tehát nem fenyegetésként, hanem lehetőségként, partnerként tekintek rájuk.
....
Német oldalról többször elhangzott, hogy a magyar kormány megpróbálja kiszorítani a német multinacionális vállalatokat Magyarországról. Önnek erről mi a véleménye?

Ahogy azt már korábban említettem,

elsősorban termelővállalatként működünk Magyarországon, ahol eddig 12 milliárd eurót fektettünk be, és törekszünk a munkahelyek megőrzésére.

A beruházási hányadunk állandó, más külföldi cégekről viszont nem mondható el ugyanez. A feszültség a médiában megjelent hírek alapján egyébként sem a termelő, sokkal inkább a szolgáltató ágazatokban érezhető. Nálunk azonban nem borult fel az egyensúly, a magyar kormánnyal vállalatunk kölcsönösen előnyös együttműködést teremtett meg, melyből nem csak az AUDI HUNGARIA ZRT., hanem a magyar autóipar többi szereplője és a magyar emberek is profitálnak. Sőt, a régió és Győr városa is a nyertesek közé tartozik.

De nem csak a gazdaság teljesítményéhez járulunk hozzá, sok pénzt, évről évre több millió eurót költünk
az Audi iskolájára és óvodájára, de
támogatjuk a kulturális életet,
a sportot is, névadó szponzora vagyunk például az ETO női kézilabdacsapatának.
Ezzel azt akartam szemléltetni, hogy ebben a vitában egyáltalán nem vagyunk érintettek. Tavaly én is ott voltam, amikor Orbán Viktor miniszterelnök Berlinben egy gazdasági fórumon vett részt. Számomra világos stratégiát fogalmazott meg: elmondta, mely ágazatokban tart kívánatosnak erőteljesebb magyar tulajdoni arányt, hogy ezzel csökkentse a nemzetgazdaság külföldi kitettségét. Én ezzel az állásponttal tudok azonosulni, a szememben Magyarország következetes ebben. Nem tartom jónak a súrlódásokat a két ország kapcsolatában, főleg azért, mert cégünk a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamarában is jelentős szerepet vállal.
...
Az elektromobilitás akkumulátorgyártás nélkül nehezen elképzelhető, ebből kiindulva mi üdvözöljük azokat a gyárakat, amelyek Magyarországon létesítenek üzemeket. Szükség van az Európába megtelepedő akkumulátorgyártókra
...
@asszák meg az akksigyáraikat!!!