Ezek nem magyar üzemek, ezek külföldi tulajdonú összeszerelő-üzemek. Autógyártásban dolgozik ismerős mérnök, szerinte is az. Még a híres-neves régi Ikarus gyártása sem volt teljesen hazai abban az értelemben, hogy a motorok nem saját tervezések voltak. nyilván egy lökhárító megtervezése kiemelt egy stratégiai szuverenitáshoz. valahogy feljebb értékelném, ha mi terveznénk és gyártanánk a motorokat.Karosszériaelemeket gyártunk, szerszámokat, készülékeket tervezünk, készítünk Győrben az európai autóiparnak. A Lambotól, a Bentleyn át az Audikig.
Az Audi elektromos motorfejlesztési központja Győrben van. Győr a világ legnagyobb motorgyára.
Ugyanez zajlik Kecskeméten és lesz Debrecenben és Szegeden, remélhetőleg Pécsen.
Ugyanez rengeteg más beszállítónál. Nemcsak összeszerelik a lökhárítókat, részt vesznek az alkatrész tervezésben, fejlesztésben, gyártásban.
Az hogy a a budapesti belvárosi sajtó egy részének minden összeserelőüzem, akkor is amikor acéltekercsek mennek be és kész autó jön ki, az attól még nem így van. Közben történik egy s más mérnöki, technikusi szinten nemcsak csavarozás, hanem pl. robotizált gyártás. Amik programozását, karbantartását is csak megoldják valahogy.
Szóval ez biz összeszerelés. A lengyelek előrébb vannak, ők már kábeleket gyártanak, amit beleszerelnek. Ez itthon is cél. Hű, nagyon fejlettek leszünk mi is, ha ezt meg tudjuk lépni a Lynxnél, esetleg a takaróponyvékat is magyar varrónők készítik majd. Vagy esetleg tudunk csövet gyártani a karabélyainkhoz. Egyszer, ha elérünk az ipari fejlettség megfelelő fokára.



