T
Törölt tag 1711
Guest
Nem biztos hogy rosszul értesült azt Index, komoly visszaesésre számítanak az autógyártók az év végéig kiteljesedve, és gondolom óvatossan égetik a pénzt....
Mi történt?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem biztos hogy rosszul értesült azt Index, komoly visszaesésre számítanak az autógyártók az év végéig kiteljesedve, és gondolom óvatossan égetik a pénzt....
Sok összetevős a dolog, de nem fogy úgy az új auto mint kéne. Állitólag az a tendencia hogy 3 évente autot cserélnek "nyugaton" kezd kitolódni 4-5 évre.... már ez a tény is sokkhatásként éri a szarásig termelt autóipart....Mi történt?
Azért érdekes, hogy vasárnap lejön a cikk, hétfőn az érintettek megcáfolták. Ma reggel 7kor kinyom egy cikket az index amit valószínűleg tegnap gondoltak ki, hogy mégis igaz. Ilyen nagyvállalatoknál kicsit gáz ha 2 napra előre nem látnak vagy kevesebb mint 2 nap alatt változik a véleményük (ha ez valós lenne akkor ott ennél sokkal de sokkal komolyabb problémáik lennének gazdasági téren)Nem biztos hogy rosszul értesült azt Index, komoly visszaesésre számítanak az autógyártók az év végéig kiteljesedve, és gondolom óvatossan égetik a pénzt....
Eddig is azt írták, hogyan fog lassulni a magyar gazdaság, sőt szurkoltak is ennek. Hátha, de mégse, majd később és így tovább.Nem biztos hogy rosszul értesült azt Index, komoly visszaesésre számítanak az autógyártók az év végéig kiteljesedve, és gondolom óvatossan égetik a pénzt....
Persze hogy cáfolják, mit mondjanak az igazat?? Azt hogy már tavaly év végén válságstábok alakultak mert már akkor látták hogy baj lesz?? Vagy mondjuk azt hogy ez a túlfújt, agyongyártott kínálati autópiac recsegropog soksok éve??? Szerinted a németek miért adnak 5000 € támogtást ha lecseréled a "régi" főleg dízel autód?? Golf V. szériák mennek a darálóba amikor itthon az emberek 20éves Suzukikkal járnak. Összgazdaságilag megéri inkább fizetni, csak fogyjon az új autó, ne torpanjon meg a gyártás üteme, mert az sokkal nagyobb bajt okoz. Szerinted ez a dízelutálat mitől vezérelt?? Ha egyszerűen betiltanak szériákat azokat kénytelenk lesznek lecserélni és újra megjöttünk.... ott tartunk sajnos hogy az autóipar adja szinte a legtöbb munkavállalót, beszállitoi, logisztikai stb téren, ha ott borul a bili, akkor szaros lesz minden.... tényleg van itt még valaki aki elhiszi hogy minden évben lehet növekedni a bázishoz képest??? Hogyan? Miből?? Szerintem európában a demográfiai válság is kihat az autóiparra, eszméletlenül öregszik a társadalom, az öregedö generácio nem vevő az új hipeolt technologiákra, és baszik autot cserélni mert minek???? Amúgy én is ezt vallom, pedig nem vagyok öregAzért érdekes, hogy vasárnap lejön a cikk, hétfőn az érintettek megcáfolták. Ma reggel 7kor kinyom egy cikket az index amit valószínűleg tegnap gondoltak ki, hogy mégis igaz. Ilyen nagyvállalatoknál kicsit gáz ha 2 napra előre nem látnak vagy kevesebb mint 2 nap alatt változik a véleményük (ha ez valós lenne akkor ott ennél sokkal de sokkal komolyabb problémáik lennének gazdasági téren)
A politikai szálat igazán kihagyhatod a témából mert nem releváns az adott kérdésben. Ki szurkolt ennek?? A válságot már érzik a gazdasági szereplők, de elöre megjósolni a hatását, lefolyását, erejét nem lehet, igy most mindenki bizonytalan.... az jobb lenne ha csak azt olvasod hogy Mo jobban teljesít, itt kolbászból van a kerítés a bab meg hús? Ha igen akkor meg vannak erre a megfelelő médiák, azokat kell olvasgatni és hátradőlni hogy itt mindem szupe. Élni a nagy magyar mátrix álomvilágában.... És attól hogy eddig a magyar gazdaság a német autoipar miatt szárnyalt, e mögé pöffeszkedig az egész vezérkar és döngeti a mellét, most bizony kakás a bugyi mert ez eléggé fájni fog ha rosszul sülnek el a dolgok.... már most megy a vakarózás a két elhalasztott gigaprojekt miatt.... nem lesznek meg a számok év végén....Eddig is azt írták, hogyan fog lassulni a magyar gazdaság, sőt szurkoltak is ennek. Hátha, de mégse, majd később és így tovább.
Mivel olvasom mind a kettő féle médiát, pont azért írtam és vittem bele egy kis cinikusságot.A politikai szálat igazán kihagyhatod a témából mert nem releváns az adott kérdésben. Ki szurkolt ennek?? A válságot már érzik a gazdasági szereplők, de elöre megjósolni a hatását, lefolyását, erejét nem lehet, igy most mindenki bizonytalan.... az jobb lenne ha csak azt olvasod hogy Mo jobban teljesít, itt kolbászból van a kerítés a bab meg hús? Ha igen akkor meg vannak erre a megfelelő médiák, azokat kell olvasgatni és hátradőlni hogy itt mindem szupe. Élni a nagy magyar mátrix álomvilágában.... És attól hogy eddig a magyar gazdaság a német autoipar miatt szárnyalt, e mögé pöffeszkedig az egész vezérkar és döngeti a mellét, most bizony kakás a bugyi mert ez eléggé fájni fog ha rosszul sülnek el a dolgok.... már most megy a vakarózás a két elhalasztott gigaprojekt miatt.... nem lesznek meg a számok év végén....
Pont ez az. Az egyik média ír róla, tehát az álláspontod alapján szurkol neki, a másik meg kussol mint szar a gazban.... egy szó nincs róla, meg sem említik.... akkor erről hogyan is tájékozódsz objektívan???Mivel olvasom mind a kettő féle médiát, pont azért írtam és vittem bele egy kis cinikusságot.
Egy csomó faktor "visszanyal" sztem is. Az elöregedés mellett pl. az elmúlt évtizedek "zöld" propagandája is bejátszik, a fiatalok sem feltétlenül akarnak autót, pláne ha még nincs családjuk. A német felső-középosztály sem olyan, mint 15 éve, ott élő személyes ismerőseim is vesztették el állásaikat. Ők eddig nyugodtan pörgették a fogyasztásukat, most elbizonytalanodtak, visszavettek a költekezésből. Őszintén szólva én eddig sem értettem, hogy minek állandóan autót cserélni, de megátalkodott bringás vagyok. Ugyanez a nem értés érvényes a hazai autóipari beruházásokra, az elejétől kezdve az volt a benyomásom, hogy homokra próbálunk várat építeni.Persze hogy cáfolják, mit mondjanak az igazat?? Azt hogy már tavaly év végén válságstábok alakultak mert már akkor látták hogy baj lesz?? Vagy mondjuk azt hogy ez a túlfújt, agyongyártott kínálati autópiac recsegropog soksok éve??? Szerinted a németek miért adnak 5000 € támogtást ha lecseréled a "régi" főleg dízel autód?? Golf V. szériák mennek a darálóba amikor itthon az emberek 20éves Suzukikkal járnak. Összgazdaságilag megéri inkább fizetni, csak fogyjon az új autó, ne torpanjon meg a gyártás üteme, mert az sokkal nagyobb bajt okoz. Szerinted ez a dízelutálat mitől vezérelt?? Ha egyszerűen betiltanak szériákat azokat kénytelenk lesznek lecserélni és újra megjöttünk.... ott tartunk sajnos hogy az autóipar adja szinte a legtöbb munkavállalót, beszállitoi, logisztikai stb téren, ha ott borul a bili, akkor szaros lesz minden.... tényleg van itt még valaki aki elhiszi hogy minden évben lehet növekedni a bázishoz képest??? Hogyan? Miből?? Szerintem európában a demográfiai válság is kihat az autóiparra, eszméletlenül öregszik a társadalom, az öregedö generácio nem vevő az új hipeolt technologiákra, és baszik autot cserélni mert minek???? Amúgy én is ezt vallom, pedig nem vagyok öreg
Nem arra értettem a szurkolást mert írt róla, hanem végig olvasva azt amit ő vizionál a legvégén számomra az jőn le, hogy aki ezt megfogalmazta szinte szurkol hogy bejöjön az a szarság amiről éppen írt.Pont ez az. Az egyik média ír róla, tehát az álláspontod alapján szurkol neki, a másik meg kussol mint szar a gazban.... egy szó nincs róla, meg sem említik.... akkor erről hogyan is tájékozódsz objektívan???
ámbár nagyon széles gábor nem túl jó ómen...
Az eu iranyabol 20%-kal kevesebb penz fog jonni, ezert a zsetonok visszaaramlasat is megfogjak.Magyarul jön a haverok zsebének tömése, mivel a következő ciklusban az EU a közösségi közlekedés fejlesztésére fog támogatást folyósítani.
1. Szerintem nem baj, ha a tudományegyetem a régió legnagyobb munkaadójaTűzoltóautó-gyár épül Magyarországon, mutatjuk, hol
https://www.origo.hu/gazdasag/20190517-tuzolto-jarmu-gyar-epul-magyarorszag.html
Azért végére te is odaszőtted.A politikai szálat igazán kihagyhatod a témából mert nem releváns az adott kérdésben.