Magyarország ipara

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Pogány

Well-Known Member
2018. április 26.
21 708
72 043
113
Magad is írtad,semmi egyedi nincs ebben a tesztpályaban.
Pontosan.Osszeszerelo üzemnek is írtam...Csak megerősítés hsz-oddal.
Nézd. Örüljünk, hogy van, vagy ne? :D Jobb lenne ha nem lenne? Mivel elégítené ki az igényeidet a tesztpálya léte és az üzem léte? Legyen nagyon nagy? Az túl nagy? Kisebb, akkor túl kicsi? Vagy inkább más legyen hatalmon mikor építik mert akkor jó? Szórják fel esetleg gyémánttal murva helyett a parkolót, hogy különlegesebb legyen mint a tesztpályák úgy általában? Ássanak bele partraszállási gyakorlatokhoz tengerpartot?

Szóval miért bánt ennyire a tesztpálya?
 

Negan

Well-Known Member
2019. november 30.
19 205
33 445
113
Nézd. Örüljünk, hogy van, vagy ne? :D Jobb lenne ha nem lenne? Mivel elégítené ki az igényeidet a tesztpálya léte és az üzem léte? Legyen nagyon nagy? Az túl nagy? Kisebb, akkor túl kicsi? Vagy inkább más legyen hatalmon mikor építik mert akkor jó? Szórják fel esetleg gyémánttal murva helyett a parkolót, hogy különlegesebb legyen mint a tesztpályák úgy általában? Ássanak bele partraszállási gyakorlatokhoz tengerpartot?

Szóval miért bánt ennyire a tesztpálya?
Örüljünk neki természetesen-csak ne lássunk bele olyasmit,mi nincs benne.
 
  • Vicces
Reactions: arcas

Pogány

Well-Known Member
2018. április 26.
21 708
72 043
113
Örüljünk neki természetesen-csak ne lássunk bele olyasmit,mi nincs benne.
Mit? Ez egy tesztpálya. Mindenki teszpályaként gondol rá boldogan, mert nagy és jó és van és lesz hozzá mit tesztelni is rajta, erre oldalnyi felületen árad a jajj, de a külföldi az mégámsokkaljobb belőled. Lehangolni próbálsz, mert nem hazaszeretettel állsz hozzá, hanem kormánygyűlölettel és ez szar Negan.
 

Shadow

Well-Known Member
2018. október 29.
1 327
4 534
113
Sikeresen összeírtál egy halom dolgot aminek a világon semmi köze az eredeti témához. Az EU szankciókat hozott orosz személyekkel és cégekkel szemben. Ez az intézkedés - mivel mi is EU tagok vagyunk - ránk is hatályos. Innentől kezdve csak végre kell hajtani. Ennyi a történet. Az már csak egy plusz hogyha sikerülne kirúgni az orosz tulajdonost akkor az állam tulajdonra tekintettel végre megszűnne az évek óta fennálló bizonytalan helyzet és végre a szükséges beruházásokat is meg lehetne kezdeni. Az orosz tulaj semmit nem fektetett be a cégbe.
Csak egy kérdés. Ha kirúgod az orosz tulajt államosítással ki fog alapanyagot adni a vasműbe? Csak mert minden alapanyag amit a Dunaferr használ az acégyártás során az oroszoktól meg a kazakhoktól jön. Szóval mi lenne az elképzelés az államosítás után? Mert, hogy attól a pillanattól kezdve alapanyag nem jönne az tuti. Minden nagy acélgyártó rendelkezik manapság saját bányákkal és maguknak biztosítják az alapanyagot. Szerinted az állam képes lenne gyorsan új beszállítókat felkutatni és újászervezni a termelést? Én nem vagyok valami nagy véleménnyel az állami aparátusról, szóval én ezt nem gondolom. Max annyit tudna tenni, hogy államosítás után megpróbálja továbbadni egy másik befektetőnek... amit egyébként már megpróbáltak (Sok cikk volt erről, Szíjártó videókonfereciázott mindenféle indiai meg más befektetőkkel) de aztán senkinek nem kellett a vasmű.. Európában a jelenlegi jogi környezetben eddig sem nagyon lehetett nyereségesen működtetni egy acélművet, ezután még nehezebb lesz. Ha államosítják a Dunaferrt másnap az egész kóceráj csődbe is megy....
 

Negan

Well-Known Member
2019. november 30.
19 205
33 445
113
Mit? Ez egy tesztpálya. Mindenki teszpályaként gondol rá boldogan, mert nagy és jó és van és lesz hozzá mit tesztelni is rajta, erre oldalnyi felületen árad a jajj, de a külföldi az mégámsokkaljobb belőled. Lehangolni próbálsz, mert nem hazaszeretettel állsz hozzá, hanem kormánygyűlölettel és ez szar Negan.
Ezt most te magyarazod bele.
 

Shadow

Well-Known Member
2018. október 29.
1 327
4 534
113
BMW-be egyelőre a CATL, a Samsung és a Northvolt szállít akkumulátorokat.
Esélyes a CATL.
Ennek én örülök, de örültem volna @pöcshuszár féle felvetésnek egy Dél-Koreai atomerőműnek is. Remélem ez is lesz. :)
CATL 2019 ben kezdte el építeni a gyárát Németországban.


Ha tippelni kéne szerintem inkább EVE Energy. Ez kinai-Koreai cég és nemrég írtak alá szerződést a BMW-vel. Az SK innovation a koreai tulaj a cégben.
Ők LFP aksikat gyártanak és azt beszélik Tesla beszállítók is lesznek:

Izraeliekkel meg valami új gyorsan tölthető akisn dolgoznak:
 

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
11 901
35 025
113
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0

Shadow

Well-Known Member
2018. október 29.
1 327
4 534
113
Magad is írtad,semmi egyedi nincs ebben a tesztpályaban.
Pontosan.Osszeszerelo üzemnek is írtam...Csak megerősítés hsz-oddal.
Csináltak erről interjút mitől egyedi:

Persze. hogy minden gyárnak van teszpályája, de ez kifejezetten úgy épül, hogy autómatuzált járműveket tesztelhess, és képes legyen imitálni a városi közlekedést.
Mik a legfontosabb különbségek a hagyományos dinamikus fókuszú tesztek és az önvezető autózáshoz kapcsolódó technológiák tesztelése között?

Erre a kérdésre mi is csak közel tíz hónapos munka eredményeként tudtunk válaszolni, a még 2015-ben létrehozott autóipari munkacsoport segítségével. Az iparági szakértőkből, egyetemi kutatókból és közlekedési szakemberekből álló munkacsoport elsődleges feladata az volt, hogy meghatározza, mitől lesz egy tesztpálya kifejezetten a hálózatba kapcsolt és automatizált járművek tesztelésére alkalmas. Rendszeres szakmai megbeszélések keretében vizsgáltuk milyen speciális tesztelési igényei lehetnek az ilyen járműveknek és beazonosítottuk, mik lehetnek a magyar tesztpálya megkülönböztető jegyei egy hagyományos tesztpályával összehasonlítva. Nyolc plusz egy ilyen egyedi tesztfunkciót sikerült beazonosítanunk. A "plusz egy" a mesterséges városi környezetet jelöli, mert autonóm járműves tesztekkel kapcsolatban általában ez az első, ami a szakemberekben felötlik, de lesz például egy másfél kilométer hosszú valódi autópálya szakasz is, mely jelenleg egyetlen tesztpályán sincs.

Ezekhez milyen különleges infrastruktúra kiépítése szükséges?

Az autonóm járműveket már nem elég önmagukban tesztelni, megfelelő vizsgálatukhoz a teljes közlekedési környezetük is szükséges, beleértve az utakat, gyalogosokat, bicikliseket, másik gépjárműveket, közlekedési lámpákat, épületeket és mindenféle kommunikációs hálózatot. Mivel nemcsak gazdaságilag nem racionális, de fizikailag is lehetetlen minden közlekedési helyzet előállítása, a tesztpályán olyan különleges infrastruktúra kialakítása szükséges, mely lehetővé teszi ezen helyzetek virtuális térben és valós környezetben történő vizsgálatát is. A Műegyetem és a ZalaZONE közös kutatócsapata által kidolgozott ún. szcenárió alapú tesztelési módszertan (Scenario-in-the-Loop - SciL) lényege pontosan ez, hogy elmossa a határokat virtualitás és a valóság között, az autonóm járművek funkcionalitását a valós környezethez hasonló, komplex közlekedési helyzetben, biztonságos körülmények között teszteli. Meggyőződésem, hogy ez lesz az autonóm járművek validációjának és jóváhagyásának az alapja a jövőben.

A jövő járművei már az 5G hálózaton kommunikálnak egymással, több konkrét példát is láttunk a beruházás első ütemének avatásán. Az 5G hálózat teljes kiépítését mely cégek végzik, milyen lefedettséget biztosítanak majd?

Azt tapasztaljuk, hogy a legmodernebb járművek tesztelése során az autógyárak mellett a legtöbb esetben megjelenik egy általuk preferált telekommunikációs partner és egy információtechnológiai szolgáltató is. Ahhoz, hogy a ZalaZONE e tekintetben is vonzó tesztpálya tudjon maradni, meg kell őriznie saját technológia- és szolgáltatófüggetlenségét.

Ez azóta bővült az offroad pályával, kifejezetten az RM kérésére, hisz ők is az autómatizált jűrműveken dolgoznak éppen, csak nyilván egy harcjármű terepen kell hogy mozogjon. Erre jön még az EW kamra. Mond már el nekem, hol jártál te ahol mindez így egy helyen megvan?
Rábának egy hagyományos dimanikus pályája volt, én is láttam. Ha te ezt Zalához hasonlítod akkor almát hasonlitasz körtéhez.
 

Koleszkaja

Well-Known Member
2020. szeptember 5.
1 971
7 797
113
Csináltak erről interjút mitől egyedi:

Persze. hogy minden gyárnak van teszpályája, de ez kifejezetten úgy épül, hogy autómatuzált járműveket tesztelhess, és képes legyen imitálni a városi közlekedést.
Mik a legfontosabb különbségek a hagyományos dinamikus fókuszú tesztek és az önvezető autózáshoz kapcsolódó technológiák tesztelése között?

Erre a kérdésre mi is csak közel tíz hónapos munka eredményeként tudtunk válaszolni, a még 2015-ben létrehozott autóipari munkacsoport segítségével. Az iparági szakértőkből, egyetemi kutatókból és közlekedési szakemberekből álló munkacsoport elsődleges feladata az volt, hogy meghatározza, mitől lesz egy tesztpálya kifejezetten a hálózatba kapcsolt és automatizált járművek tesztelésére alkalmas. Rendszeres szakmai megbeszélések keretében vizsgáltuk milyen speciális tesztelési igényei lehetnek az ilyen járműveknek és beazonosítottuk, mik lehetnek a magyar tesztpálya megkülönböztető jegyei egy hagyományos tesztpályával összehasonlítva. Nyolc plusz egy ilyen egyedi tesztfunkciót sikerült beazonosítanunk. A "plusz egy" a mesterséges városi környezetet jelöli, mert autonóm járműves tesztekkel kapcsolatban általában ez az első, ami a szakemberekben felötlik, de lesz például egy másfél kilométer hosszú valódi autópálya szakasz is, mely jelenleg egyetlen tesztpályán sincs.

Ezekhez milyen különleges infrastruktúra kiépítése szükséges?

Az autonóm járműveket már nem elég önmagukban tesztelni, megfelelő vizsgálatukhoz a teljes közlekedési környezetük is szükséges, beleértve az utakat, gyalogosokat, bicikliseket, másik gépjárműveket, közlekedési lámpákat, épületeket és mindenféle kommunikációs hálózatot. Mivel nemcsak gazdaságilag nem racionális, de fizikailag is lehetetlen minden közlekedési helyzet előállítása, a tesztpályán olyan különleges infrastruktúra kialakítása szükséges, mely lehetővé teszi ezen helyzetek virtuális térben és valós környezetben történő vizsgálatát is. A Műegyetem és a ZalaZONE közös kutatócsapata által kidolgozott ún. szcenárió alapú tesztelési módszertan (Scenario-in-the-Loop - SciL) lényege pontosan ez, hogy elmossa a határokat virtualitás és a valóság között, az autonóm járművek funkcionalitását a valós környezethez hasonló, komplex közlekedési helyzetben, biztonságos körülmények között teszteli. Meggyőződésem, hogy ez lesz az autonóm járművek validációjának és jóváhagyásának az alapja a jövőben.

A jövő járművei már az 5G hálózaton kommunikálnak egymással, több konkrét példát is láttunk a beruházás első ütemének avatásán. Az 5G hálózat teljes kiépítését mely cégek végzik, milyen lefedettséget biztosítanak majd?

Azt tapasztaljuk, hogy a legmodernebb járművek tesztelése során az autógyárak mellett a legtöbb esetben megjelenik egy általuk preferált telekommunikációs partner és egy információtechnológiai szolgáltató is. Ahhoz, hogy a ZalaZONE e tekintetben is vonzó tesztpálya tudjon maradni, meg kell őriznie saját technológia- és szolgáltatófüggetlenségét.

Ez azóta bővült az offroad pályával, kifejezetten az RM kérésére, hisz ők is az autómatizált jűrműveken dolgoznak éppen, csak nyilván egy harcjármű terepen kell hogy mozogjon. Erre jön még az EW kamra. Mond már el nekem, hol jártál te ahol mindez így egy helyen megvan?
Rábának egy hagyományos dimanikus pályája volt, én is láttam. Ha te ezt Zalához hasonlítod akkor almát hasonlitasz körtéhez.
Negant fölösleges győzködni ilyennekbe ...

Ha magyar mérnökök által tervezett űrhajóval menne magyar a mars , ezzel első emberként a bolygón, Negannek csak az jönne le hogy nyilván mi vagyunk az elsők mert csak mi vagyunk ilyen hülyék hogy ebbe pénzt pazarlunk , meg egyébként is az űrhajó fémet nem mi gyártotuk és az üzemanyag is külföldi szóval még sok közünk sincs az egészhez...
 

Negan

Well-Known Member
2019. november 30.
19 205
33 445
113
Csináltak erről interjút mitől egyedi:

Persze. hogy minden gyárnak van teszpályája, de ez kifejezetten úgy épül, hogy autómatuzált járműveket tesztelhess, és képes legyen imitálni a városi közlekedést.
Mik a legfontosabb különbségek a hagyományos dinamikus fókuszú tesztek és az önvezető autózáshoz kapcsolódó technológiák tesztelése között?

Erre a kérdésre mi is csak közel tíz hónapos munka eredményeként tudtunk válaszolni, a még 2015-ben létrehozott autóipari munkacsoport segítségével. Az iparági szakértőkből, egyetemi kutatókból és közlekedési szakemberekből álló munkacsoport elsődleges feladata az volt, hogy meghatározza, mitől lesz egy tesztpálya kifejezetten a hálózatba kapcsolt és automatizált járművek tesztelésére alkalmas. Rendszeres szakmai megbeszélések keretében vizsgáltuk milyen speciális tesztelési igényei lehetnek az ilyen járműveknek és beazonosítottuk, mik lehetnek a magyar tesztpálya megkülönböztető jegyei egy hagyományos tesztpályával összehasonlítva. Nyolc plusz egy ilyen egyedi tesztfunkciót sikerült beazonosítanunk. A "plusz egy" a mesterséges városi környezetet jelöli, mert autonóm járműves tesztekkel kapcsolatban általában ez az első, ami a szakemberekben felötlik, de lesz például egy másfél kilométer hosszú valódi autópálya szakasz is, mely jelenleg egyetlen tesztpályán sincs.

Ezekhez milyen különleges infrastruktúra kiépítése szükséges?

Az autonóm járműveket már nem elég önmagukban tesztelni, megfelelő vizsgálatukhoz a teljes közlekedési környezetük is szükséges, beleértve az utakat, gyalogosokat, bicikliseket, másik gépjárműveket, közlekedési lámpákat, épületeket és mindenféle kommunikációs hálózatot. Mivel nemcsak gazdaságilag nem racionális, de fizikailag is lehetetlen minden közlekedési helyzet előállítása, a tesztpályán olyan különleges infrastruktúra kialakítása szükséges, mely lehetővé teszi ezen helyzetek virtuális térben és valós környezetben történő vizsgálatát is. A Műegyetem és a ZalaZONE közös kutatócsapata által kidolgozott ún. szcenárió alapú tesztelési módszertan (Scenario-in-the-Loop - SciL) lényege pontosan ez, hogy elmossa a határokat virtualitás és a valóság között, az autonóm járművek funkcionalitását a valós környezethez hasonló, komplex közlekedési helyzetben, biztonságos körülmények között teszteli. Meggyőződésem, hogy ez lesz az autonóm járművek validációjának és jóváhagyásának az alapja a jövőben.

A jövő járművei már az 5G hálózaton kommunikálnak egymással, több konkrét példát is láttunk a beruházás első ütemének avatásán. Az 5G hálózat teljes kiépítését mely cégek végzik, milyen lefedettséget biztosítanak majd?

Azt tapasztaljuk, hogy a legmodernebb járművek tesztelése során az autógyárak mellett a legtöbb esetben megjelenik egy általuk preferált telekommunikációs partner és egy információtechnológiai szolgáltató is. Ahhoz, hogy a ZalaZONE e tekintetben is vonzó tesztpálya tudjon maradni, meg kell őriznie saját technológia- és szolgáltatófüggetlenségét.

Ez azóta bővült az offroad pályával, kifejezetten az RM kérésére, hisz ők is az autómatizált jűrműveken dolgoznak éppen, csak nyilván egy harcjármű terepen kell hogy mozogjon. Erre jön még az EW kamra. Mond már el nekem, hol jártál te ahol mindez így egy helyen megvan?
Rábának egy hagyományos dimanikus pályája volt, én is láttam. Ha te ezt Zalához hasonlítod akkor almát hasonlitasz körtéhez.
Sóhaj.Mercedes tesztpalya cirka 5-6 éve... Még ültem is az autonóm LKWban,menet közben...
 

Negan

Well-Known Member
2019. november 30.
19 205
33 445
113
Negant fölösleges győzködni ilyennekbe ...

Ha magyar mérnökök által tervezett űrhajóval menne magyar a mars , ezzel első emberként a bolygón, Negannek csak az jönne le hogy nyilván mi vagyunk az elsők mert csak mi vagyunk ilyen hülyék hogy ebbe pénzt pazarlunk , meg egyébként is az űrhajó fémet nem mi gyártotuk és az üzemanyag is külföldi szóval még sok közünk sincs az egészhez...
Még jó,hogy pont említettem,hogy az Apollo program holdraszallo egységet magyar mérnök tervezte....
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0

Shadow

Well-Known Member
2018. október 29.
1 327
4 534
113
Sóhaj.Mercedes tesztpalya cirka 5-6 éve... Még ültem is az autonóm LKWban,menet közben...
Remek. Szóval ez Németországban.

Szóval Zalát ezzel kell hasonlítani nem a Rába pályával. Folyamatosan hiányolod a magyar fejlsztéseket, de mikor egy Merci tesztápáyával összemérhető saját pálya van azt fikázod... Pont az a lényeg, hogy aki akar annak ezt fel tufjuk ajánlani, renélhetőleg hazai vállalatoknak is. Ez egy független bérelhető pálya, bárki használhatja. És mint látható legközelebb Németországban találasz ilyet Merci tulajdonban. Ez a minimális követelmény ahhoz, hogy elindulhassanak hazai fejlesztések, és nem kell érte németekhez utazni. Bárki kébérelheti, ez a lényeg.
 
  • Tetszik
Reactions: Kiebra and Pogány

Negan

Well-Known Member
2019. november 30.
19 205
33 445
113
Remek. Szóval ez Németországban.

Szóval Zalát ezzel kell hasonlítani nem a Rába pályával. Folyamatosan hiányolod a magyar fejlsztéseket, de mikor egy Merci tesztápáyával összemérhető saját pálya van azt fikázod... Pont az a lényeg, hogy aki akar annak ezt fel tufjuk ajánlani, renélhetőleg hazai vállalatoknak is. Ez egy független bérelhető pálya, bárki használhatja. És mint látható legközelebb Németországban találasz ilyet Merci tulajdonban. Ez a minimális követelmény ahhoz, hogy elindulhassanak hazai fejlesztések, és nem kell érte németekhez utazni. Bárki kébérelheti, ez a lényeg.
Hát,spec van a többi nagy gyárnak is,csak azokon nem jártam.MANcie nincs közelebb?
Ja,te is belemagyarazol.Plvasd el újra, mit írtam.
 

cirqle

Well-Known Member
2021. december 5.
9 083
50 243
113
Remek. Szóval ez Németországban.

Szóval Zalát ezzel kell hasonlítani nem a Rába pályával. Folyamatosan hiányolod a magyar fejlsztéseket, de mikor egy Merci tesztápáyával összemérhető saját pálya van azt fikázod... Pont az a lényeg, hogy aki akar annak ezt fel tufjuk ajánlani, renélhetőleg hazai vállalatoknak is. Ez egy független bérelhető pálya, bárki használhatja. És mint látható legközelebb Németországban találasz ilyet Merci tulajdonban. Ez a minimális követelmény ahhoz, hogy elindulhassanak hazai fejlesztések, és nem kell érte németekhez utazni. Bárki kébérelheti, ez a lényeg.
A Magyarországon jelen levő autóipar járműdinamikával kicsit is foglalkozó része fog itt aktívan tesztelni.
Meg a Rheinmetall :)
 
K

Kopi2000

Guest
Igazándiból elaludtam az éjjel, így nem írtam 56-ra, de fogok.... Viszont, amit feltettem a török minőségről, azt tényekkel próbáltam alátámasztani. Aztán azt még le sem írtam, hogy Izmír a törökknél az egyik legszekulárisabb régióban van. Re
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 347
96 736
113
Új gyár
TDK
Szenzorok elektromos autókhoz



Figyelem Szombathely, 250 új munkahely a jövő iparágában!

Nagyon keményen dolgoztunk a távol-keleti gazdasági kapcsolatok erősítésén, a befektetett munkának pedig nem marad el az eredménye.

A TDK számos elektronikai terméke jelenleg is vezető a világpiacon, ráadásul mára Szombathely lett a japán elektronikai óriás egyik legjelentősebb európai fejlesztő és gyártóközpontja.

Folyamatos az együttműködés a vállalattal, így a megyeszékhelyen már olyan modern autóipari megoldásokat fejlesztenek ki, mint a sávelhagyásgátló, a táblafelismerés vagy a kulcsnélküli nyitás-zárás.

A Hende Csabával végzett közös munka nyomán pedig ma egy újabb megállapodást sikerült tető alá hozni: egy tízezer négyzetméteres gyártóegység létesül Szombathelyen, az elektromos autókhoz szükséges szenzorok gyártására specializálva.

Indonézia és több európai ország is versenyzett ezért a beruházásért, ami nem csoda, hiszen ez egy 26 milliárd forintos fejlesztés, amely 250 új munkahelyet hoz létre.
 

LMzek 2.0

Well-Known Member
2020. április 4.
7 040
14 044
113