Magyarország ipara

Ha már lendületben vagyunk, ezt is elmondhatná vki miért ugrott meg ennyire az ára:

Az ár egy dolog, de teljesen ötlettelen felújítás az egész, pedig ez egy jó lehetőség lett volna rendberakni azt a teret. Kivágtak egy csomó csoffadt fát, letérkövezték az egészet, és kiraktak pár új fácskát meg utcabútort.

A parkoló megszűnt, ami önmagában nem lenne hatalmas nagy baj, csak nincs helyette semmi csak térkő. Így megmaradt az egész unalmas tömegközlekedési csomópontnak, ahol átmegy az ember gyorsan mielőtt telefonál valaki a pénztárcájával. Legalább valami büfé kávézós épület vagy érdemi parkszerűség lenne, de nincs. Tinódi Lantos Népligetbe deportált szobrát is vissza lehetett volna hozni, hogy valami látványa, identitása legyen a helynek, de az sincs.

Az egyetlen érdemi pozitívum hogy a régi Corvint viszont szépen újítják és haladnak vele.
 
Az ár egy dolog, de teljesen ötlettelen felújítás az egész, pedig ez egy jó lehetőség lett volna rendberakni azt a teret. Kivágtak egy csomó csoffadt fát, letérkövezték az egészet, és kiraktak pár új fácskát meg utcabútort.

A parkoló megszűnt, ami önmagában nem lenne hatalmas nagy baj, csak nincs helyette semmi csak térkő. Így megmaradt az egész unalmas tömegközlekedési csomópontnak, ahol átmegy az ember gyorsan mielőtt telefonál valaki a pénztárcájával. Legalább valami büfé kávézós épület vagy érdemi parkszerűség lenne, de nincs. Tinódi Lantos Népligetbe deportált szobrát is vissza lehetett volna hozni, hogy valami látványa, identitása legyen a helynek, de az sincs.

Az egyetlen érdemi pozitívum hogy a régi Corvint viszont szépen újítják és haladnak vele.
Sajnos en is ezt erzem. Nem volt lenyegi elorelepes.
 

Ezt (megint) nem értem:
Alapszabály, hogy annyit érdemes --egyénnek és társadalomnak/nemzetnek/országnak-- megtermelni/felhalmozni, amit meg is tudunk védeni !!!

Ehhez --a jelenleginél sokkal több sikerhez/eredményhez, sokkal hatékonyabban !!! -- pedig a modern kor (kommunikációs) fegyvere kell(ene) inkább: média, média és média !!!

...de az amúgy' "előrelátó" és "korának meghatározó politikusa" vezetőnk van, "csak": Nnnna... :oops:


U.I.: Érdekes, itthon ezt Viktor-Vezér meg(tudta/akarta)tette???

U.I. 2.0: CSaK saját térfélen játszva még senki, soha nem nyert meccset!!! Elfogult bíróval, csaló ellenfél ellen(a jelenlegi EU-s "meccs") főleg nem !!!


.
 
De jó, még több okádék busz kerül az utakra... A felénk lévő új rövid Credo-k közül van, amelyiknek az önindítója szar 2,5 év után, az automata váltó úgy vált, hogy utazás közben egy bakkecske hátán érzi magát az ember, a légkondi nem hűt, stb.
 
De jó, még több okádék busz kerül az utakra... A felénk lévő új rövid Credo-k közül van, amelyiknek az önindítója szar 2,5 év után, az automata váltó úgy vált, hogy utazás közben egy bakkecske hátán érzi magát az ember, a légkondi nem hűt, stb.
Mondjuk ez karbantartási gond.
Örök élmény marad, amikor egy villamospótlás miatt hosszú idő után először felszálltam egy pesti mercire, majd a motorindításkor majdnem le, mert utoljára ilyen hangja busznak akkor volt, amikor kigyulladt alattunk
 
De jó, még több okádék busz kerül az utakra... A felénk lévő új rövid Credo-k közül van, amelyiknek az önindítója szar 2,5 év után, az automata váltó úgy vált, hogy utazás közben egy bakkecske hátán érzi magát az ember, a légkondi nem hűt, stb.
Ezekbe már nem robotizált váltó van, hanem ZF EcoLife 2 automata váltó lesz.
 
Főnököd a potyautas hatást használta ki.A rendszert nem neki találták ki,és nem neki működtetik,de potyautasként kihasználta a rendszer működését.
Egy kamionsoförnek ne magyarázd meg,hogy milyen szemét a magyar rendszer.Kamionsoförök 99,9%ka abszorut minimálbérre van bejelentve.Mert a rendszer igy van kitalálva,hegy ezt meg lehessen tenni.Még a szakmunkás minimálbért se teszi kötelezővé a szarházi magyar állam-miközben kötelezi a sofőröket,hogy 5 évenként pénzért,fizetős vizsgán újitsák meg a nemzetközi hivatásos gépkocsivezetői szakvizsgájukat.....És ami azt illeti,pont az EU,és a nyugati államok próbálnak ez ellen tenni (no,nem a magyar sofőr érdekei miatt,saját érdekeik miatt),de a gané magyar állam ezt nemzeti hatáskörre hivatkozva elutasitja (lófaxt,a kis és nagy vállalkozók érdekében.Egyrészt a nemzet sokkal több tagja sofőr,mint cégtulaj.Másrészt pl a Waberers soförjeinek többsége már nem magyar.Ukrán,belorusz,orosz,kazah,meg ma már hindu és filipinó is van....nesze neked nemzeti rezsim.Ma már több magyar sofőr dolgozik nyugaton,mint idehaza,pont ezért)
Nem vagyok a téma szakértője, de utánanéztem a FEOR listának:
https://www.ksh.hu/docs/szolgaltatasok/hun/feor08/feorlista.html

Ez alapján az tűnik fel , hogy a 9-es csoportba tartozó "szakképzettséget nem igénylő egyszerá foglalkozások" főcsoportjában kell(ene) csak a minimálbérrel bejelenteni, mivel a többi kizárólagos alapon szakképzettséget igényel.

Szerintem fordulj munkajogászhoz ez ügyben, az, hogy, hallgatólagosan a hatóság elfogadja a minimálbéren törénő bejelentést, még nem biztos hogy törvényes is!

8417 Tehergépkocsi-vezető, kamionsofőr

 
Nem vagyok a téma szakértője, de utánanéztem a FEOR listának:
https://www.ksh.hu/docs/szolgaltatasok/hun/feor08/feorlista.html

Ez alapján az tűnik fel , hogy a 9-es csoportba tartozó "szakképzettséget nem igénylő egyszerá foglalkozások" főcsoportjában kell(ene) csak a minimálbérrel bejelenteni, mivel a többi kizárólagos alapon szakképzettséget igényel.

Szerintem fordulj munkajogászhoz ez ügyben, az, hogy, hallgatólagosan a hatóság elfogadja a minimálbéren törénő bejelentést, még nem biztos hogy törvényes is!

8417 Tehergépkocsi-vezető, kamionsofőr

Többszörösen megtörtént,sofőrök perzarsasagban is beadták.Birodag mindannyiszor elutasította.Mo-n az állam azt csinál,amit akar.Igazsag az,hogy valóban nem vagyunk jogállam.Nalunk a jog a hatalom elnyomó eszköze.Jogallamban a hatalom korlátozója.
 
Többszörösen megtörtént,sofőrök perzarsasagban is beadták.Birodag mindannyiszor elutasította.Mo-n az állam azt csinál,amit akar.Igazsag az,hogy valóban nem vagyunk jogállam.Nalunk a jog a hatalom elnyomó eszköze.Jogallamban a hatalom korlátozója.
Most utánanéztem egy kamionos képzésnek, és a kezdeti feltétel a 8 általános.
Hát ez pech.
 
Általában Magyarország nem ismeri a TMK-t. Megoldjuk okosba.
Mert a TMK rossz, értem?
Vagy másfél évtizede a legjobb a mix vagy az állapot alapú karbantartás.
Vagy a még jobb a kockázatalapú karbantartás.
Aha.
Kb.5éve az általunk is majmolt nyugat érdekes módon elkezdett visszakacsingatni az általános TMK rendszerhez. Általánosan. Beztos véletlen hogy a zseniális outsourcing után elkezdték dupla annyiért visszavásárolni a szervízcégeket. Mért? Mer hülyék. Biztos.
Akik amúgy visszahozták sok sok iparban újra a TMK intézményét.