Magyarország ipara

Ilyen és ennyire szellemi mélységbe soha nem süllyedek... bocs.
Veled annyira az alapoknál kellene kezdeni,hogy erre nincs időm,és energiám se.
Láttál 10 felhőkarcolót és azt hiszed a kínaiak marslakók... Amilyen egy itthoni kìnai piac NA olyan kìna....és ezzel mindent elmondtam! Még hogy szorgalmasak meg szervezettek...bruhahhaha
 
  • Vicces
Reactions: tomcat1
Nem. Jó technológia, előre ütemezett építkezés, megfelelő építő eszközök és anyagok és kellő tőke, hogy olyan vállalja el, aki ezt le is tudja koordinálni és mindezek meglegyenek a cégeknek, akiket foglalkoztatsz. Egy rendes építkezéshez nem feltétlen kell sok ember, de nyilván kell és az említett térség nem arról híres, hogy az építkezésen akár a gépkezelő, akár a sofőr, vagy a villanyszerelő munkákat megcsinálnák.
Még annyit, hogy rálátok több építkezésre mostanában, meg beszélgetek a melósokkal; azért egynéhány diplomás elsírná magát néhány rabszolga fizetésen itthon.
+ sorozatgyártás. Ezek az 1 emelet/nap tempóval épülő toronyházak panel technológiával épülnek, azonos tervek alapján. Ugyanúgy mint nálunk a 70-es években.
 
  • Tetszik
Reactions: phaidros
+ sorozatgyártás. Ezek az 1 emelet/nap tempóval épülő toronyházak panel technológiával épülnek, azonos tervek alapján. Ugyanúgy mint nálunk a 70-es években.
Rohadt sokan vannak rohadt sok nyersanyaggal,a nyugati technológiát megveszik vagy lemásolják = kìna
 
Nagyjából azt az utat járja be Kína, mint Japán, majd Korea. Ma már senki nem fújol, hogy gagyi japán másolat, holott még a 60-as, 70-es években nagyon az ment. Csak nekik se akkora népességük, se nyersanyaguk nincs.
De a made in Germany is kezdetben negatív dolognak szánódott az nemzetközösségi termékek védelmére.
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 1711
+ sorozatgyártás. Ezek az 1 emelet/nap tempóval épülő toronyházak panel technológiával épülnek, azonos tervek alapján. Ugyanúgy mint nálunk a 70-es években.
Amúgy a panel elemeket hol gyártják? Ja hogy marha nagy gyárakban sok melós kiséretében...milyen érdekes
 
Nagyjából azt az utat járja be Kína, mint Japán, majd Korea. Ma már senki nem fújol, hogy gagyi japán másolat, holott még a 60-as, 70-es években nagyon az ment. Csak nekik se akkora népességük, se nyersanyaguk nincs.
De a made in Germany is kezdetben negatív dolognak szánódott az nemzetközösségi termékek védelmére.
Reméljük egyszer kína is eljut ide...:D
 
Reméljük egyszer kína is eljut ide...:D
Már megtörtént bizonyos iparágakban.

Gázturbinát még nem tudnak de csak idő kérdése szerintem.
 
Már megtörtént bizonyos iparágakban.

Gázturbinát még nem tudnak de csak idő kérdése szerintem.
Ipari gázturbinát tudnak
Power Recovery System a neve, olajipari komplex rendszer, 3-11MW közöttiek, évente 3-4et gyártanak párat meg felújítanak (expandereket főleg).
80-90es évek Dresser/Siemens technológia, de csinálják.
Minőségben ugyanaz mint a francia volt, árban picit drágább, de élettartamban érezhetően jobb.
 
Jól néznek ki! Remélem jobbka lesznek, mint a Renault alapúak...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Kiváncsian várjuk, elméletileg már csak a 3 betű miatt is jobbnak kellene lennie. Az az avaroltó eléggé gáznak tűnik így ránézésre, a korláton lévő első lámpa meg a jobb környezetvilágító lámpáknak örülhetnek. A felső kékek valószínűleg nehezen lesznek észlelhetőek.. nem értem, hogy a kipufogót miért nem lehet a fülke mögött felfelé elvezetni, ezzel is javítva a gázló tulajdonságát. A málhatér még mindig borzasztóan üres... remélhetőleg amúgy normális méretű üzemanyagtartállyal fognak jönni.. és remélhetőleg menetközben is müködtethető a szivattyú. A tető sincs kihasználva.. a piros redőnyök hülyén néznek ki, valami dekort kaphattak volna. Én személyszerint minden elsődleges, vagy egyke szerre tennék csörlőt. A kabin belső tere is nagy kérdés.. bár remélhetőleg ezeken a fecsiken már minden kötelező felszerelést fellehet tenni... Attól , hogy új vasak még messze elvannak maradva a normálistól, sajnos.. meg ráadásul ezek a gépek is "csalással" jönnek, hiszen a pályázat erdőtüzesekre szólt.. ezek pedig nem azok..nagyon nem, de sebaj most tapsikolnak, hogy milyen ügyesek és okosak , mert ezt a pénzt is sikerült behúzni.. az erdőtüzesek váltása meg majd egyszer talán.. valamikor.. valahogy.. mert az Amarokok nem azok.


Nekünk nem feltétlen kellene így és ennyi cucc, de viszonyításnak:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

https://www.youtube.com/watch?v=mJLKJ60QC74&ab_channel=FreiwilligeFeuerwehrWIESING

Erdőtüzes:


Amilyennek lennie kellene:
https://www.youtube.com/watch?v=4a-7zh-r8Jc&ab_channel=Feuerwehr-Magazin

https://www.youtube.com/watch?v=OiXwtc8p2QY&ab_channel=Feuerwehr-Magazin

és az álomfecsi:

https://www.youtube.com/watch?v=HkET1A-LqBI&ab_channel=TATRATRUCKS


Ugye milyen hasonlók? :eek:
 
Kiváncsian várjuk, elméletileg már csak a 3 betű miatt is jobbnak kellene lennie. Az az avaroltó eléggé gáznak tűnik így ránézésre, a korláton lévő első lámpa meg a jobb környezetvilágító lámpáknak örülhetnek. A felső kékek valószínűleg nehezen lesznek észlelhetőek.. nem értem, hogy a kipufogót miért nem lehet a fülke mögött felfelé elvezetni, ezzel is javítva a gázló tulajdonságát. A málhatér még mindig borzasztóan üres... remélhetőleg amúgy normális méretű üzemanyagtartállyal fognak jönni.. és remélhetőleg menetközben is müködtethető a szivattyú. A tető sincs kihasználva.. a piros redőnyök hülyén néznek ki, valami dekort kaphattak volna. Én személyszerint minden elsődleges, vagy egyke szerre tennék csörlőt. A kabin belső tere is nagy kérdés.. bár remélhetőleg ezeken a fecsiken már minden kötelező felszerelést fellehet tenni... Attól , hogy új vasak még messze elvannak maradva a normálistól, sajnos.. meg ráadásul ezek a gépek is "csalással" jönnek, hiszen a pályázat erdőtüzesekre szólt.. ezek pedig nem azok..nagyon nem, de sebaj most tapsikolnak, hogy milyen ügyesek és okosak , mert ezt a pénzt is sikerült behúzni.. az erdőtüzesek váltása meg majd egyszer talán.. valamikor.. valahogy.. mert az Amarokok nem azok.


Nekünk nem feltétlen kellene így és ennyi cucc, de viszonyításnak:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Erdőtüzes:


Amilyennek lennie kellene:
https://www.youtube.com/watch?v=4a-7zh-r8Jc&ab_channel=Feuerwehr-Magazin

https://www.youtube.com/watch?v=OiXwtc8p2QY&ab_channel=Feuerwehr-Magazin

és az álomfecsi:

https://www.youtube.com/watch?v=HkET1A-LqBI&ab_channel=TATRATRUCKS


Ugye milyen hasonlók? :eek:

A Heros barkácsolta össze ezeket is?
 
5. képen az autó hátsó sarkánál megtalálod a választ, de az autó hátulja is árulkodik.

A szomorú az az, hogy ott egyébként lenne szakember aki értene is hozzá és akár lehetne olyat is gyártani, ami versenyképes lenne... normál árképzéssel, de ugye..
 
Kiváncsian várjuk, elméletileg már csak a 3 betű miatt is jobbnak kellene lennie. Az az avaroltó eléggé gáznak tűnik így ránézésre, a korláton lévő első lámpa meg a jobb környezetvilágító lámpáknak örülhetnek. A felső kékek valószínűleg nehezen lesznek észlelhetőek.. nem értem, hogy a kipufogót miért nem lehet a fülke mögött felfelé elvezetni, ezzel is javítva a gázló tulajdonságát. A málhatér még mindig borzasztóan üres... remélhetőleg amúgy normális méretű üzemanyagtartállyal fognak jönni.. és remélhetőleg menetközben is müködtethető a szivattyú. A tető sincs kihasználva.. a piros redőnyök hülyén néznek ki, valami dekort kaphattak volna. Én személyszerint minden elsődleges, vagy egyke szerre tennék csörlőt. A kabin belső tere is nagy kérdés.. bár remélhetőleg ezeken a fecsiken már minden kötelező felszerelést fellehet tenni... Attól , hogy új vasak még messze elvannak maradva a normálistól, sajnos.. meg ráadásul ezek a gépek is "csalással" jönnek, hiszen a pályázat erdőtüzesekre szólt.. ezek pedig nem azok..nagyon nem, de sebaj most tapsikolnak, hogy milyen ügyesek és okosak , mert ezt a pénzt is sikerült behúzni.. az erdőtüzesek váltása meg majd egyszer talán.. valamikor.. valahogy.. mert az Amarokok nem azok.


Nekünk nem feltétlen kellene így és ennyi cucc, de viszonyításnak:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Erdőtüzes:


Amilyennek lennie kellene:
https://www.youtube.com/watch?v=4a-7zh-r8Jc&ab_channel=Feuerwehr-Magazin

https://www.youtube.com/watch?v=OiXwtc8p2QY&ab_channel=Feuerwehr-Magazin

és az álomfecsi:

https://www.youtube.com/watch?v=HkET1A-LqBI&ab_channel=TATRATRUCKS


Ugye milyen hasonlók? :eek:
Hát én már ennek is tudok örülni, mert ahogy elnéztem olyan 25-30 lehet a tűzoltóautók átlagéletkora az első Rábák is 7 évesek már nagyon időszerű lenne már egy nagyobb tétel tűzoltóautó beszerzés...
 
  • Tetszik
Reactions: Blitz97 and Katica

 

na, mondtuk mi is hogy az élelmiszeripar egy kitörési lehetőség Magyarországnak, ha fel is dolgozza ami itt terem!
 

De azok a mesebeli, elképzelt GDP számok és a biztosan betartatott szabályzatok...
Ugyanazokat az unalmas köröket futjuk. Gazdasági racionalitás vs. rövid távú politikai haszonszerzés. Amikor az utóbbi hosszú távon felülírja az előbbit akkor jutunk ide.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Magyarországon az egyik legmagasabb az aktivitási ráta, reálbérek/éltszínvonal tekintetében mégis Romániával versenyzünk hogy ki legyen az utolsó előtti Bulgária előtt.

Nekem ne mondja senki, hogy nincs elb/va az egész gazdasági modellünk - akár az elmúlt 33 akár az elmúlt 13 évről beszélünk.
 

Van erre egy gyönyörű betűszó: NEET (Not in Employment, Education or Training

Ha jól tudom USA-ban és Japánban jelentenek óriási problémát, sok olyan fiatal van aki már olyan szinten antiszocializálódott, mentálisan képtelen belépni a társadalomba.
Különösen probléma, hogy a tranyóknak/devianciáknak remek táptalajt jelentenek, mivel egyszerű "megoldást" kínálnak egy komplex problémára.