Magyarország ipara

A Credo jó busz, de nem vonat helyett.

Érdekesség, hogy a NER sokáig szívatta a Kravtex-est, mert nem NER-esek a tulajok, viszont aza ciki, hogy kb. ők az egyedüli magyar cég aki képes használható buszokat gyártani.
Pontosan
A volános haverom így is kivan mert nem tud normálisan kivenni hosszabb szabit kevesen vannak (mindenhol az országban) erre ő ahogy nevezi kaptak egy újabb púpot a nyakukba...
A jobbágybérletről meg nem is beszélve a máv-volán jelentős mínuszba fogja zárni az évet...
 
  • Tetszik
Reactions: tarzaan
ez az a malomok. most is van egy csomo malom ahol még a malomipari gpek is a helyükön.
Igen de ott ahol sokkal kevesebb a gabona termés, s termésátlag! S oda kell szállítani a gabonát - onnan ahol sok az átlag! Így a gabonaszállítás felemeli a ledarált termék árát! Mivel azt még vissza is kell hozni, vagy vinni oda ahol azt eladnád! Nem ott tartottuk meg a malmokat ahol nagy a terméshozam, hanem ahol kicsi! S ez a malom mennyiség is kevés! Azaz már nem kevés, mivel nincs nagyüzemi termelés! Békéscsabán még a megyei nagy malmot is lebontották! kellet a hely szállodának! o_O Dotálni kellett az építőipart! Valakinek!

Minek?
 
Az új RegioFox szerelvények csak két napig jártak, meghibásodások miatt üzemen kívül helyezték őket


En nem tudom mi lesz a Siemensek helyett de ha lehet ezt a RegioFox nevu lengyel szart inkabb ne.
 

A gyorsítást és egyben az eljárások könnyítését a kivitelezési szerződés egyes pontjai teszik lehetővé. A mostani aláírás mérföldkő abból a szempontból – mutatott rá a miniszter –, hogy lezárult az előkészítés, és indulhat a tényleges kivitelezés szakasza. A blokkok résfalának építése napi 24 órában folyik a területen, tegnapelőttig 467 méter készült el belőle, ami az 5. blokkhoz szükséges hossz 17 százaléka. Hamarosan indul a 6. blokk talajának a kitermelése. Közben már gyártják a hosszú beszerzési idejű berendezéseket, az ősszel pedig kezdődik a talajszilárdítás. A miniszter emlékeztetett, hogy nemzetközi projektről van szó. (A finanszírozási szerződés módosításáról ebben a cikkben írtunk.)
 
Az új RegioFox szerelvények csak két napig jártak, meghibásodások miatt üzemen kívül helyezték őket


En nem tudom mi lesz a Siemensek helyett de ha lehet ezt a RegioFox nevu lengyel szart inkabb ne.

Nem hiszem, hogy rossz lenne (Taurus elődje), de mivel 20+ éves mozdonyok, lehet olcsóbban hozzá lehet jutni, mint a nehézkesen beszerezhető Taurus/Vectron-okhoz. Néhány fuvarozó idehaza is használja...

+Foxrail mozdonyokról volt szó...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: tonyo and Anti
Nem hiszem, hogy rossz lenne (Taurus elődje), de mivel 20+ éves mozdonyok, lehet olcsóbban hozzá lehet jutni, mint a nehézkesen beszerezhető Taurus/Vectron-okhoz. Néhány fuvarozó idehaza is használja...

+Foxrail mozdonyokról volt szó...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ez traxx2, nem?
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Egyrészt valójában nálunk továbbra is csak összeszerelés van az autóipar frontján is.Szó se róla,van fejlődés a háttéripar tekintetében-csak éppen nagyon nem olyan jelentős,mint tálalva van.Autóipari vertikum szintjén marginális mértékű az is.Korea közben 30 év alatt az összeszereléstől eljutott az önálló piaci részesedést adó valódi gyártásig és fejlesztésig.Nálunk meg ami volt autóipari gyártás-fejlesztés,az is megszünt
Másrészt a hadiipari rész egy kicsit más sütemény.
Thyssen Krupp Praesta mond valamit? Kb az összes nyugati kocsi felében az ő elektromos szervókormányunk van. Hol is fejlesztették ki? Hm Eschenben az 50 mérnök vagy Budapesten az 1600? Legalább nyilvánvaló, simán cáfolható dolgokat ne írj már tényként.
 
Thyssen Krupp Praesta mond valamit? Kb az összes nyugati kocsi felében az ő elektromos szervókormányunk van. Hol is fejlesztették ki? Hm Eschenben az 50 mérnök vagy Budapesten az 1600? Legalább nyilvánvaló, simán cáfolható dolgokat ne írj már tényként.

Szerintem itt ő nem részegységekről, hanem komplex rendszerekről beszél. Pl. tudnák-e önállóan egy KIA CEED-et készíteni, 0-ról.
Erre gondolt, a koreai példa alapján erre következtetek.
 
Valóban?Képesek lennétek kifejleszteni egy PSZH-t?Egy Csepel D588ast?Lópikulát.
Egyes alkatrészek gyártástechnikai fejlesztése van csak nálunk,autóipari vertikum mértékkel marginális
A szomszédomék buszt fejlesztettek. A hajtás jön Kínából minden mást itthon csinálnak. És a hajtáson is dolgoznak. Az elég jó? A prekoncepció rossz dolog
 
Thyssen Krupp Praesta mond valamit? Kb az összes nyugati kocsi felében az ő elektromos szervókormányunk van. Hol is fejlesztették ki? Hm Eschenben az 50 mérnök vagy Budapesten az 1600? Legalább nyilvánvaló, simán cáfolható dolgokat ne írj már tényként.
Mit irtam?van fejlődés,de autóipri vertikum szinten az nem jelentős.Képesek vagyunk kifejleszteni egy autót?Nem.Képesek vagyon az alkatrészbázis legalább felének legyártására?Megintcsak nem.
 
Mit irtam?van fejlődés,de autóipri vertikum szinten az nem jelentős.Képesek vagyunk kifejleszteni egy autót?Nem.Képesek vagyon az alkatrészbázis legalább felének legyártására?Megintcsak nem.
Ezeket így vakon a levegőbe löböldözöd. Egy autó teljes karosszeriája az hány %? És még oda jön rengeteg hazai beszállító, azt hagyjuk is.
 
Mit irtam?van fejlődés,de autóipri vertikum szinten az nem jelentős.Képesek vagyunk kifejleszteni egy autót?Nem.Képesek vagyon az alkatrészbázis legalább felének legyártására?Megintcsak nem.
De nem azért nem történik teljes fejlesztés, mert nem tudnának, hanem mert nem akarnak. Mit kezdene a piac egy full magyar fejlesztésű személyautóval?
Patriotizmusból nem lehet egy sorozatgyártott típust rentábilisan eladni. Ehhez többszázezer eladott példány kellene. Látsz te ilyen volument eladni itthon? Ahhoz meg hogy egy ilyen vadiúj típust eladj külföldön irgalmatlan PR pénzeket kellene belefektetni a piacba.