Magyarország ipara

Már bocs, de te legalább annyira görcsösen igyekszel bizonyítani, hogy mekkora tuti biznisz is lessz (csak mert a TALGO-t kiszemelte egy érdekkör), miközben, nincs a tipussal tapasztalat idehaza, a cég problemás, egyébként is a Máv le van rohadva, és nem mellesleg van jelenleg is Magyarországon működő vasúti gyár, stb.
A biznisz része majd elválik - meg hogy összejön-e.
A stratégia jó. Erről szól az IHO cikk is.
Semmi köze nincs a MÁV lerohadásának a Talgohoz. A MÁV, de főleg a vasúti ágazat felvirágoztatásához viszont sokkal inkább.
A Siemensszel való balhé folyománya inkább ez az új irány.

Még egyszer:
Van viszont egy direktíva, az, hogy az előbbeikben felvázolt vasútijármű-kontingensnek, köztük a szükséges mozdonyoknak az előállítása/legyártása során keletkezett hasznot nem lehet kivinni az országból.
Ezt tessék ízlelgetni. Ha ezt elfogadjuk, akkor erre kell valamilyen
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
A biznisz része majd elválik - meg hogy összejön-e.
A stratégia jó. Erről szól az IHO cikk is.
Semmi köze nincs a MÁV lerohadásának a Talgohoz. A MÁV, de főleg a vasúti ágazat felvirágoztatásához viszont sokkal inkább.
A Siemensszel való balhé folyománya inkább ez az új irány.

Még egyszer:

Ezt tessék ízlelgetni. Ha ezt elfogadjuk, akkor erre kell valamilyen
Izlelgesük de ez oltári bukta lesz.....
Sztem hasonló mint a Gidrán/RM csak azért is megcsináljuk alapon....
Ha az euban nem engedélyeztetedd a mozdonyt (sajnos nem elég az itthoni engedélyeztetések) akkor mihez fogsz kezdeni a gyártói kapacitással? Bér gyártás mozdonyról meg eu előírásokról beszélünk minden egyes folyamatott engedélyeztetni kell.....
A Simens azért tudta akkor jó árban adni a Vectronokat mert addigra minden szar mindenhol engedélyeztetve volt (több millió euro költségről beszélünk)
Ja csak idehaza "szar" a simens mert csak.....
Jelenleg ott állnánk hogy ha ha szállított volna a Simens akkor 2024 év nyarát vadi új mozdonyokkal adná ki a Máv és legalább pár mrd sporolt volna mert az üzemeltetési költségei jóval kedvezőbbek mint a V43 é.
Egy kiforott bevált mozdonyról beszélünk nem úgy mint a Talgo ......
Ja kiforja magát....persze csak úgy megyen hogy elvtársak nem kell figyelembe venni az átlag 3-5 éves gyártói kiforrást van ott szakember aki meg oldja.....
100 mozdony nem refencia.... 1000 mozdony igen.... Simens motó!
 
Izlelgesük de ez oltári bukta lesz.....
Sztem hasonló mint a Gidrán/RM csak azért is megcsináljuk alapon....
Ha az euban nem engedélyeztetedd a mozdonyt (sajnos nem elég az itthoni engedélyeztetések) akkor mihez fogsz kezdeni a gyártói kapacitással? Bér gyártás mozdonyról meg eu előírásokról beszélünk minden egyes folyamatott engedélyeztetni kell.....
A Simens azért tudta akkor jó árban adni a Vectronokat mert addigra minden szar mindenhol engedélyeztetve volt (több millió euro költségről beszélünk)
Ja csak idehaza "szar" a simens mert csak.....
Jelenleg ott állnánk hogy ha ha szállított volna a Simens akkor 2024 év nyarát vadi új mozdonyokkal adná ki a Máv és legalább pár mrd sporolt volna mert az üzemeltetési költségei jóval kedvezőbbek mint a V43 é.
Egy kiforott bevált mozdonyról beszélünk nem úgy mint a Talgo ......
Ja kiforja magát....persze csak úgy megyen hogy elvtársak nem kell figyelembe venni az átlag 3-5 éves gyártói kiforrást van ott szakember aki meg oldja.....
100 mozdony nem refencia.... 1000 mozdony igen.... Simens motó!
Siemens!
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
Csaba László professzor: durván fogalmazva a kormány ránk döntötte a gazdaságot!

Miért vagyunk bajban, miért vagyunk a környező országokhoz képest lemaradva? Érzékeli-e a lakosság a valós helyzetet? Tényleg megoldja-e a gondjainkat a kínai tőke: miért jön, mitől vagyunk érdekesek? Vagy csak olcsók és gondatlanok lennénk? Kínos, hogy Románia is megelőzött bennünket? Hová tűntek a magyar egyetemekről a környező országok diákjai? Mit tanácsolna Orbán Viktornak, ha miniszterelnök most is kérdezné?

A CEU és a Corvinus Egyetem tanára, az MTA közgazdász doktora Rónai Egon podcastjának vendége.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, szerintem jó a helyzetértékelése a Főninek.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and Nber
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, szerintem jó a helyzetértékelése a Főninek.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Tetszik a törekvése, hogy a 4-5 milliárd eur kiáramlást ellensúlyozza 4-5 milliárd beáramlással.
Lenne másik lehetőség is: Azokat a cégeket, akik sokat visznek egyszerűen meg kell venni.
 
Nem kell rá szavazni, nem kell rajongani érte. Még a képét is meg lehet köpködni, amikor senki sem látja. (mert ugye diktatúra van, vagy mi a fene!)
Lehet vele egyet nem érteni is, sőt! Kell is! Tessék jobbat csinálni!
Ettől még az elkövetkező minimum 2 évben az lesz amit ez a csávó elképzel, és akar.
Emiatt meg kell hallgatni, hogy mi a pöcsömről beszél:
(többször volt linkelve, de én most az ide releváns részre időzítettem)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nem kell rá szavazni, nem kell rajongani érte. Még a képét is meg lehet köpködni, amikor senki sem látja. (mert ugye diktatúra van, vagy mi a fene!)
Lehet vele egyet nem érteni is, sőt! Kell is! Tessék jobbat csinálni!
Ettől még az elkövetkező minimum 2 évben az lesz amit ez a csávó elképzel, és akar.
Emiatt meg kell hallgatni, hogy mi a pöcsömről beszél:
(többször volt linkelve, de én most az ide releváns részre időzítettem)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
És miről beszél? mert nincs türelmem végig hallgatni.
 
És miről beszél? mert nincs türelmem végig hallgatni.
Időzítve van. Nem kell végighallgatni az egészet. Holmi profitegyenlegről "hadovál". És megérted, hogy miért megy a baszkódás a RM-lal, meg a Gestamennel, meg hogy miért nem vettünk azonnal kész fegyvereket, amikor volt opció hazai gyártásra. Vagy hogy miért kellett beszállni az AERO-ba. Esetleg miért kell "vonatgyárat" venni, amikor bele lehet ülni a készbe. Pedig a készbe mindig sokkal könnyebb beleülni.
 
Esetleg miért kell "vonatgyárat" venni, amikor bele lehet ülni a készbe. Pedig a készbe mindig sokkal könnyebb beleülni.
Nem kell megvenni, elég ha a megállapodsz vele, hogy Magyarországon készüljön a vonat, mint ahogy a KISS is készült volna, ha nem lett volna eladva Dunakeszi a ruszkiknak.
 
Igen! Lehet ezt óvodás szinten is űzni. (nem Orbánról beszélek) o_O
Kapsz tőlem egy ilyet ajàndékba


HRAbz25271.jpg
 
És miről beszél? mert nincs türelmem végig hallgatni.
Akkor tárazd be és nézd meg akkor, amikor van türelmed.

Érdemes elsődlegesen nem közvetítőkön keresztül szerezni az információt (444,hvg, origo,telex, mandiner, kuruc stb), hanem elsőkézből,(kormányinfo, vagy az ilyen értékelők) akkor elkerülhető lenne, hogy ne a félinformációkból felfújt butaság forogjon a köztudatban, Pl a linkelt Orbán video "ne figyeljenek arra amit, mondok... hanem arra amit csinálok" vagy a Lázár féle "mindenki annyit ér, amilye van" ezek mind, a szövegkörnyezetből kiragadott mondatok, amelyek így önmagukban negatív töltetű, és kiváló alapanyag arra, hogy hergelje azokat, akiknek nincs türelme meghallgatni az információ teljes, összetettebb változatát, csak azt, amit egy médium megrág, előemészt, és visszabüfizik neki.