A mai téma miatt, gondoltam ezt csak úgy berakom ide:
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A biznisz része majd elválik - meg hogy összejön-e.Már bocs, de te legalább annyira görcsösen igyekszel bizonyítani, hogy mekkora tuti biznisz is lessz (csak mert a TALGO-t kiszemelte egy érdekkör), miközben, nincs a tipussal tapasztalat idehaza, a cég problemás, egyébként is a Máv le van rohadva, és nem mellesleg van jelenleg is Magyarországon működő vasúti gyár, stb.
Ezt tessék ízlelgetni. Ha ezt elfogadjuk, akkor erre kell valamilyenVan viszont egy direktíva, az, hogy az előbbeikben felvázolt vasútijármű-kontingensnek, köztük a szükséges mozdonyoknak az előállítása/legyártása során keletkezett hasznot nem lehet kivinni az országból.
Izlelgesük de ez oltári bukta lesz.....A biznisz része majd elválik - meg hogy összejön-e.
A stratégia jó. Erről szól az IHO cikk is.
Semmi köze nincs a MÁV lerohadásának a Talgohoz. A MÁV, de főleg a vasúti ágazat felvirágoztatásához viszont sokkal inkább.
A Siemensszel való balhé folyománya inkább ez az új irány.
Még egyszer:
Ezt tessék ízlelgetni. Ha ezt elfogadjuk, akkor erre kell valamilyen
Siemens!Izlelgesük de ez oltári bukta lesz.....
Sztem hasonló mint a Gidrán/RM csak azért is megcsináljuk alapon....
Ha az euban nem engedélyeztetedd a mozdonyt (sajnos nem elég az itthoni engedélyeztetések) akkor mihez fogsz kezdeni a gyártói kapacitással? Bér gyártás mozdonyról meg eu előírásokról beszélünk minden egyes folyamatott engedélyeztetni kell.....
A Simens azért tudta akkor jó árban adni a Vectronokat mert addigra minden szar mindenhol engedélyeztetve volt (több millió euro költségről beszélünk)
Ja csak idehaza "szar" a simens mert csak.....
Jelenleg ott állnánk hogy ha ha szállított volna a Simens akkor 2024 év nyarát vadi új mozdonyokkal adná ki a Máv és legalább pár mrd sporolt volna mert az üzemeltetési költségei jóval kedvezőbbek mint a V43 é.
Egy kiforott bevált mozdonyról beszélünk nem úgy mint a Talgo ......
Ja kiforja magát....persze csak úgy megyen hogy elvtársak nem kell figyelembe venni az átlag 3-5 éves gyártói kiforrást van ott szakember aki meg oldja.....
100 mozdony nem refencia.... 1000 mozdony igen.... Simens motó!
Ebből kellett volna bérelni legalább 60 dbSiemens!
Tetszik a törekvése, hogy a 4-5 milliárd eur kiáramlást ellensúlyozza 4-5 milliárd beáramlással.Kíváncsi vagyok a véleményetekre, szerintem jó a helyzetértékelése a Főninek.
És miről beszél? mert nincs türelmem végig hallgatni.Nem kell rá szavazni, nem kell rajongani érte. Még a képét is meg lehet köpködni, amikor senki sem látja. (mert ugye diktatúra van, vagy mi a fene!)
Lehet vele egyet nem érteni is, sőt! Kell is! Tessék jobbat csinálni!
Ettől még az elkövetkező minimum 2 évben az lesz amit ez a csávó elképzel, és akar.
Emiatt meg kell hallgatni, hogy mi a pöcsömről beszél:
(többször volt linkelve, de én most az ide releváns részre időzítettem)
Ez most magas labdaEmiatt meg kell hallgatni, hogy mi a pöcsömről beszél:
Időzítve van. Nem kell végighallgatni az egészet. Holmi profitegyenlegről "hadovál". És megérted, hogy miért megy a baszkódás a RM-lal, meg a Gestamennel, meg hogy miért nem vettünk azonnal kész fegyvereket, amikor volt opció hazai gyártásra. Vagy hogy miért kellett beszállni az AERO-ba. Esetleg miért kell "vonatgyárat" venni, amikor bele lehet ülni a készbe. Pedig a készbe mindig sokkal könnyebb beleülni.És miről beszél? mert nincs türelmem végig hallgatni.
Igen! Lehet ezt óvodás szinten is űzni. (nem Orbánról beszélek)Ez most magas labda
Hát Ő maga mondta, hogy nem azt kell nézni amiről beszél, hanem amit csinál... és mit csinál ? Hát hívja be a sok multit amik talicskázzák ki a pénzt Magyarországról.Igen! Lehet ezt óvodás szinten is űzni. (nem Orbánról beszélek)
Nem kell megvenni, elég ha a megállapodsz vele, hogy Magyarországon készüljön a vonat, mint ahogy a KISS is készült volna, ha nem lett volna eladva Dunakeszi a ruszkiknak.Esetleg miért kell "vonatgyárat" venni, amikor bele lehet ülni a készbe. Pedig a készbe mindig sokkal könnyebb beleülni.
Kapsz tőlem egy ilyet ajàndékbaIgen! Lehet ezt óvodás szinten is űzni. (nem Orbánról beszélek)
nem azt mondta, hogy légy szíves, vagy kérlek, vagy érdemes, hanem azt, hogy MEG KELL HALLGATNI! Ne szegülj szembe a gondviselés törvényeivel!És miről beszél? mert nincs türelmem végig hallgatni.
Mindmeghalunk!nem azt mondta, hogy légy szíves, vagy kérlek, vagy érdemes, hanem azt, hogy MEG KELL HALLGATNI! Ne szegülj szembe a gondviselés törvényeivel!
Akkor tárazd be és nézd meg akkor, amikor van türelmed.És miről beszél? mert nincs türelmem végig hallgatni.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, szerintem jó a helyzetértékelése a Főninek.