Magyarország ipara

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
12 903
17 908
113
Jaj istenem....
Nem a múltrendszeről meg a 20 évvel ezelőtti minőségről beszélünk.....
Ők feljöttek mi meg lementünk..... és ezt sokkan nem akarják belátni....
Mert bezzeg mi..mert a foss lengyel még mindig be van sülve az agyukba.
A legnagyobb gáz hogy sajnos szellemi, mentális (hozzá állás) és ipari háttér nélkül mi sosse fogjuk elérni azt a szintet amit ők már elértek.

Nem emiatt mondtam.
 

Ranger

Well-Known Member
2021. szeptember 20.
1 573
3 228
113
Saját telek, cég, árképzés.
Ennek alapján lehet akár saját hajózási biztosítási cég, kereskedelmi flotta.

Beláthatatlan előnyök. Annyi, hogy sorolni se lehet eleget.

Ui: ha jól megy majd, akkor lehet majd nyitni a következőt dél nyugat ázsia kelet afrika környékén...

Ui2: valami hollandia is eszembe jutott...
Látom humorodnál vagy…rossz topik.

“Beláthatatlan előnyök…”
Ui-ben még fokozni is sikerült…
 
  • Tetszik
Reactions: Zaphod Beeblebrox

tomcat1

Well-Known Member
2014. december 30.
2 522
3 054
113
Majd ha egy kérdésre(mert kérdést fogalmaztam meg nem állítást)
nem politikusi szólamokkal(lásd még lózung) válaszolsz (ami szíved joga), akkor majd talán lehet valami párbeszéd…
2 év múlva lesz egy mélytengeri kikötő egyszerre három közepes tengeri árúszállító hajó egyidejű be ki rakodására. A terveken a raktárkapacitás a közúti és a vasúti átrakó is ott van. A vágányok most is bent vannak a területen, csak rendbe kell tenni. A nyomtáv ugyanaz mint itthon, vagyis ebből gond nem lehet. Logisztikai gond nem lehet.
Csak az átmenő árú mennyiségén múlik a rentábilitás. Kifelé nem lesz gond ( búzától az autón át, vasúti kocsin keresztül lehet akár trafóállomás, 1000 tonnás prés is).
Befele csak a kérdés, de amit eddig hamburgból hoztunk el, vagy konstancából, azt most a saját kikötőböl.
Ki be piaca lehet magyarországon kívül szlovákia, de még egyes osztrák régiók is.
 

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
12 903
17 908
113
Építőpar:


 

Ranger

Well-Known Member
2021. szeptember 20.
1 573
3 228
113
2 év múlva lesz egy mélytengeri kikötő egyszerre három közepes tengeri árúszállító hajó egyidejű be ki rakodására. A terveken a raktárkapacitás a közúti és a vasúti átrakó is ott van. A vágányok most is bent vannak a területen, csak rendbe kell tenni. A nyomtáv ugyanaz mint itthon, vagyis ebből gond nem lehet. Logisztikai gond nem lehet.
Csak az átmenő árú mennyiségén múlik a rentábilitás. Kifelé nem lesz gond ( búzától az autón át, vasúti kocsin keresztül lehet akár trafóállomás, 1000 tonnás prés is).
Befele csak a kérdés, de amit eddig hamburgból hoztunk el, vagy konstancából, azt most a saját kikötőböl.
Ki be piaca lehet magyarországon kívül szlovákia, de még egyes osztrák régiók is.
Köszönöm, h rendesen válaszoltál.
 

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
12 485
36 413
113
Tegyük meg tisszességtelen ajánlatunkat...:rolleyes:
 

ms07

Well-Known Member
2012. október 19.
3 884
6 122
113
Marmint arra gondolsz hogy kinai mozdony gyartast hozunk ide licensz alapjan? (Amik amugy nem szarok csak meg jegyzem)
Mert ha igen az a hosszabb dragabb ut lenne ami pletykak szerint a b-terv mert annak minden szir szar engedelyet 0rol kell csinalni es nekünk azert lett volna jo a talgo mert annal is meg kell csinalni majd de csak a hazai reszet az unios meg van mar.

Itt a B-terv
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
10 474
35 594
113

Kávé

Well-Known Member
2022. január 26.
4 131
13 975
113
Ez kb egy fél éves sztori csak az angol oldal most találta meg, de szerintem nem lesz belőle semmi sem, mert az a magyar cég kemény 1 főből áll és semmit sem csinál, azt meg nem nehéz belátni, hogy pár hónap alatt nem fognak felhúzni és berendezni egy komplett gyártócsarnokot....
Regebb ota probalnak nelunk a kinaiak eladni nekunk mozdonyt locensz gyartassal ezaltal betorni az eus piacra mint minden teten de egyenlore meg nem jott ez ossze most hogy a talgo kuka valoszinuleg a targyalasok felgyorsulnak lazaron nagy a nyomas e teren es most a kinaiak fognak dobni egy magas labdat amihez hitelt is majd szivesen adnak majd stb stb csak a szoki :oops:
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
10 474
35 594
113
Regebb ota probalnak nelunk a kinaiak eladni nekunk mozdonyt locensz gyartassal ezaltal betorni az eus piacra mint minden teten de egyenlore meg nem jott ez ossze most hogy a talgo kuka valoszinuleg a targyalasok felgyorsulnak lazaron nagy a nyomas e teren es most a kinaiak fognak dobni egy magas labdat amihez hitelt is majd szivesen adnak majd stb stb csak a szoki :oops:
Tehát kínai hitelből építünk nekik egy gyárat, hogy ők be tudjanak törni az eu piacra... a végén nekik lesz egy gyáruk ami eu-s piacra termel mi meg fizethetjük nekik vissza a hitelt... Szerintem a hülyének is megéri... :confused: