Magyarország ipara

Jaj istenem....
Nem a múltrendszeről meg a 20 évvel ezelőtti minőségről beszélünk.....
Ők feljöttek mi meg lementünk..... és ezt sokkan nem akarják belátni....
Mert bezzeg mi..mert a foss lengyel még mindig be van sülve az agyukba.
A legnagyobb gáz hogy sajnos szellemi, mentális (hozzá állás) és ipari háttér nélkül mi sosse fogjuk elérni azt a szintet amit ők már elértek.

Nem emiatt mondtam.
 
Saját telek, cég, árképzés.
Ennek alapján lehet akár saját hajózási biztosítási cég, kereskedelmi flotta.

Beláthatatlan előnyök. Annyi, hogy sorolni se lehet eleget.

Ui: ha jól megy majd, akkor lehet majd nyitni a következőt dél nyugat ázsia kelet afrika környékén...

Ui2: valami hollandia is eszembe jutott...
Látom humorodnál vagy…rossz topik.

“Beláthatatlan előnyök…”
Ui-ben még fokozni is sikerült…
 
  • Tetszik
Reactions: Zaphod Beeblebrox
Majd ha egy kérdésre(mert kérdést fogalmaztam meg nem állítást)
nem politikusi szólamokkal(lásd még lózung) válaszolsz (ami szíved joga), akkor majd talán lehet valami párbeszéd…
2 év múlva lesz egy mélytengeri kikötő egyszerre három közepes tengeri árúszállító hajó egyidejű be ki rakodására. A terveken a raktárkapacitás a közúti és a vasúti átrakó is ott van. A vágányok most is bent vannak a területen, csak rendbe kell tenni. A nyomtáv ugyanaz mint itthon, vagyis ebből gond nem lehet. Logisztikai gond nem lehet.
Csak az átmenő árú mennyiségén múlik a rentábilitás. Kifelé nem lesz gond ( búzától az autón át, vasúti kocsin keresztül lehet akár trafóállomás, 1000 tonnás prés is).
Befele csak a kérdés, de amit eddig hamburgból hoztunk el, vagy konstancából, azt most a saját kikötőböl.
Ki be piaca lehet magyarországon kívül szlovákia, de még egyes osztrák régiók is.
 
Építőpar:


 
2 év múlva lesz egy mélytengeri kikötő egyszerre három közepes tengeri árúszállító hajó egyidejű be ki rakodására. A terveken a raktárkapacitás a közúti és a vasúti átrakó is ott van. A vágányok most is bent vannak a területen, csak rendbe kell tenni. A nyomtáv ugyanaz mint itthon, vagyis ebből gond nem lehet. Logisztikai gond nem lehet.
Csak az átmenő árú mennyiségén múlik a rentábilitás. Kifelé nem lesz gond ( búzától az autón át, vasúti kocsin keresztül lehet akár trafóállomás, 1000 tonnás prés is).
Befele csak a kérdés, de amit eddig hamburgból hoztunk el, vagy konstancából, azt most a saját kikötőböl.
Ki be piaca lehet magyarországon kívül szlovákia, de még egyes osztrák régiók is.
Köszönöm, h rendesen válaszoltál.
 
Tegyük meg tisszességtelen ajánlatunkat...:rolleyes:
 
Marmint arra gondolsz hogy kinai mozdony gyartast hozunk ide licensz alapjan? (Amik amugy nem szarok csak meg jegyzem)
Mert ha igen az a hosszabb dragabb ut lenne ami pletykak szerint a b-terv mert annak minden szir szar engedelyet 0rol kell csinalni es nekünk azert lett volna jo a talgo mert annal is meg kell csinalni majd de csak a hazai reszet az unios meg van mar.

Itt a B-terv
 
Ez kb egy fél éves sztori csak az angol oldal most találta meg, de szerintem nem lesz belőle semmi sem, mert az a magyar cég kemény 1 főből áll és semmit sem csinál, azt meg nem nehéz belátni, hogy pár hónap alatt nem fognak felhúzni és berendezni egy komplett gyártócsarnokot....
Regebb ota probalnak nelunk a kinaiak eladni nekunk mozdonyt locensz gyartassal ezaltal betorni az eus piacra mint minden teten de egyenlore meg nem jott ez ossze most hogy a talgo kuka valoszinuleg a targyalasok felgyorsulnak lazaron nagy a nyomas e teren es most a kinaiak fognak dobni egy magas labdat amihez hitelt is majd szivesen adnak majd stb stb csak a szoki :oops:
 
Regebb ota probalnak nelunk a kinaiak eladni nekunk mozdonyt locensz gyartassal ezaltal betorni az eus piacra mint minden teten de egyenlore meg nem jott ez ossze most hogy a talgo kuka valoszinuleg a targyalasok felgyorsulnak lazaron nagy a nyomas e teren es most a kinaiak fognak dobni egy magas labdat amihez hitelt is majd szivesen adnak majd stb stb csak a szoki :oops:
Tehát kínai hitelből építünk nekik egy gyárat, hogy ők be tudjanak törni az eu piacra... a végén nekik lesz egy gyáruk ami eu-s piacra termel mi meg fizethetjük nekik vissza a hitelt... Szerintem a hülyének is megéri... :confused: