Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Jaj istenem....
Nem a múltrendszeről meg a 20 évvel ezelőtti minőségről beszélünk.....
Ők feljöttek mi meg lementünk..... és ezt sokkan nem akarják belátni....
Mert bezzeg mi..mert a foss lengyel még mindig be van sülve az agyukba.
A legnagyobb gáz hogy sajnos szellemi, mentális (hozzá állás) és ipari háttér nélkül mi sosse fogjuk elérni azt a szintet amit ők már elértek.
Tudom tudom. Ha magyar csinálja csak veszteséges lehet...Egy terminál a hozzá kapcsolodó logisztika nélkül semmit se ér... A kapcsolodó logisztika az alapja hogy egy terminál gazdaságos legyen. Legfőképpen vasúti
Látom humorodnál vagy…rossz topik.Saját telek, cég, árképzés.
Ennek alapján lehet akár saját hajózási biztosítási cég, kereskedelmi flotta.
Beláthatatlan előnyök. Annyi, hogy sorolni se lehet eleget.
Ui: ha jól megy majd, akkor lehet majd nyitni a következőt dél nyugat ázsia kelet afrika környékén...
Ui2: valami hollandia is eszembe jutott...
Akkor részletezd az érveid. Akár pro kontra...Látom humorodnál vagy…rossz topik.
“Beláthatatlan előnyök…”
Ui-ben még fokozni is sikerült…
Majd ha egy kérdésre(mert kérdést fogalmaztam meg nem állítást)Akkor részletezd az érveid. Akár pro kontra...
2 év múlva lesz egy mélytengeri kikötő egyszerre három közepes tengeri árúszállító hajó egyidejű be ki rakodására. A terveken a raktárkapacitás a közúti és a vasúti átrakó is ott van. A vágányok most is bent vannak a területen, csak rendbe kell tenni. A nyomtáv ugyanaz mint itthon, vagyis ebből gond nem lehet. Logisztikai gond nem lehet.Majd ha egy kérdésre(mert kérdést fogalmaztam meg nem állítást)
nem politikusi szólamokkal(lásd még lózung) válaszolsz (ami szíved joga), akkor majd talán lehet valami párbeszéd…
Köszönöm, h rendesen válaszoltál.2 év múlva lesz egy mélytengeri kikötő egyszerre három közepes tengeri árúszállító hajó egyidejű be ki rakodására. A terveken a raktárkapacitás a közúti és a vasúti átrakó is ott van. A vágányok most is bent vannak a területen, csak rendbe kell tenni. A nyomtáv ugyanaz mint itthon, vagyis ebből gond nem lehet. Logisztikai gond nem lehet.
Csak az átmenő árú mennyiségén múlik a rentábilitás. Kifelé nem lesz gond ( búzától az autón át, vasúti kocsin keresztül lehet akár trafóállomás, 1000 tonnás prés is).
Befele csak a kérdés, de amit eddig hamburgból hoztunk el, vagy konstancából, azt most a saját kikötőböl.
Ki be piaca lehet magyarországon kívül szlovákia, de még egyes osztrák régiók is.
Marmint arra gondolsz hogy kinai mozdony gyartast hozunk ide licensz alapjan? (Amik amugy nem szarok csak meg jegyzem)
Mert ha igen az a hosszabb dragabb ut lenne ami pletykak szerint a b-terv mert annak minden szir szar engedelyet 0rol kell csinalni es nekünk azert lett volna jo a talgo mert annal is meg kell csinalni majd de csak a hazai reszet az unios meg van mar.
Ez kb egy fél éves sztori csak az angol oldal most találta meg, de szerintem nem lesz belőle semmi sem, mert az a magyar cég kemény 1 főből áll és semmit sem csinál, azt meg nem nehéz belátni, hogy pár hónap alatt nem fognak felhúzni és berendezni egy komplett gyártócsarnokot....Mondtam
Regebb ota probalnak nelunk a kinaiak eladni nekunk mozdonyt locensz gyartassal ezaltal betorni az eus piacra mint minden teten de egyenlore meg nem jott ez ossze most hogy a talgo kuka valoszinuleg a targyalasok felgyorsulnak lazaron nagy a nyomas e teren es most a kinaiak fognak dobni egy magas labdat amihez hitelt is majd szivesen adnak majd stb stb csak a szokiEz kb egy fél éves sztori csak az angol oldal most találta meg, de szerintem nem lesz belőle semmi sem, mert az a magyar cég kemény 1 főből áll és semmit sem csinál, azt meg nem nehéz belátni, hogy pár hónap alatt nem fognak felhúzni és berendezni egy komplett gyártócsarnokot....
Tehát kínai hitelből építünk nekik egy gyárat, hogy ők be tudjanak törni az eu piacra... a végén nekik lesz egy gyáruk ami eu-s piacra termel mi meg fizethetjük nekik vissza a hitelt... Szerintem a hülyének is megéri...Regebb ota probalnak nelunk a kinaiak eladni nekunk mozdonyt locensz gyartassal ezaltal betorni az eus piacra mint minden teten de egyenlore meg nem jott ez ossze most hogy a talgo kuka valoszinuleg a targyalasok felgyorsulnak lazaron nagy a nyomas e teren es most a kinaiak fognak dobni egy magas labdat amihez hitelt is majd szivesen adnak majd stb stb csak a szoki