Magyarország ipara

<i>"Az Ikarus a világ egyik legnagyobb buszgyártójaként számos piacon számtalan igényt próbált meg kielégíteni. A felhozatalból nem hiányozhattak a speciális repülőtéri buszok, vagyis a PALT-járművek sem, melyek között akadt csuklós, "emeletes" busz is. Mai szemmel nézve elmondható, hogy a gyártó mérnökei csúcsra járatták képzelőerejük és tudásuk legjavát."</i>

Ikarusok, amelyek miatt nem rohantak le minket az idegenek

81920_677358_784x523.jpg
 
Járműipari világújdonság készül Miskolcon

http://www.autopro.hu/trend/Jarmuipari-vilagujdonsag-keszul-Miskolcon/15107/
 
egyébként van benne hadi pontenciál, nem tudom emlékeztek-e de bay zoltán intézetről másoltam pár cikket , csúcstechnológia áll rendelkezésükre hála az égenk.
 
Bízzunk benne, hogy összejön az első export!! :)

http://magyarbusz.info/2015-06-11/Credo_autobuszokat_mutattak_be_Eszeken#sthash.RummrRdG.uoZk07bX.dpbs
 
Magyar tervezésű villamos műszaki, technológiai, gyártási projektjében vett részt a Dunai Repülőgépgyár (DR) Zrt. Etiópia fővárosában, Addisz-Abebában - közölte a Külgazdasági és Külügyminisztérium szombaton az MTI-vel.

http://www.autopro.hu/gyartok/Magyar-villamost-gyartanak-Afrikaban/15179/
 
http://www.autopro.hu/beszallitok/Beneztunk-a-Csaba-Metal-gyartocsarnokaba-es-tervezoreszlegebe-videoval/15200/
 
Meg nem is érdekük, akkor nem tudnák a gyógyszergyárak méreg drágán adni kezelést. Ugyan ez van a szunyogokkal, simán ment minden míg be nem léptünk az EU-ba , azota vehetjük a drágább és rosszabb szereket. Úgyan ez példának okáért a téli sikoság mentesítéssel, régen az olcsó só is jó volt most meg a legolcsóbb is 10x drágább és kevésbé hatékony, tudom tudom környezet védelem , de egy városba ? ? Mit védünk az aszfaltot , már elbasztuk az környezetünk, persze a ligetbe , meg egyéb zöld területek közelébe ésszerü ezt szabályozni.
Pont olyan mint a sima izzó megszüntetése "energitakarékosra"
csak azt felejtik el mondani hogy 10-15x drágább, mire behozná az árát , addigra a gyújtószerkezet pont tönkre megy (micsoda véletlen). Ez az EU nem tudom Ti hogy vagytok vele , de kész csalodás... Tiszta ilyen hasztalan dolgokra költötték vannak szép tereink és játszotereink, de már nincs cukorgyártás, most jön a tejipar és sorolhatnám reggelig...
Legnagyobb krak akkor lesz mikor bedől az EURO és mint a másodikvilágháborúba a németek , max füteni lesz jó a pénz.
Az a kemény hogy a világ legnagyobb sakkjátoksai úgyan azt gazdasági trükköt vettik be a háboru előtt, csak kiterjesztve...
Ebbe az a zseniális hogy elszigeteli az adott államokat a külvilágtól, mivel az adott ország vagy országok , nem tudnak olyan értéket adni egy külső országnak ami alku alapott szolgáltatna, példaértékü lesz szlovákia ... Kritikus időben , amikor mindenki még az utolsó tankokat vásárolja, akkor Ők üllni fognak egy nagy papir kupacon , amiért semmit nem kapnak...
Azt még hogy örültek az EURO-nak dalolva ünnepeltek , hogy megelőztek minket..... A Balekok :D :D :D :D
Most jelenleg a gazdasági háboru folyik , igen komolyan.
Gazdasági eszközökkel (piaci ár lenyomása, szabályozással,egyéb eszközök ) csődbe vinni , illetve legnagyobb kárt okozni a területnek. Ebből ki lehet következtetni a főstratégia irányát.

Egy példa , ha tudom hogy a jövő harcászatához nagy mennyiségü szénszállas kompozitt anyag kell és az adott országnak mondjuk van 5 gyára, akkor nagyobb megrendeléseket adok le , ezzel bövitésre ösztönző , tehát növeli a költségeit, esetleg hiteleket vesz fel a gyár bövitéséhez, aztán le kell nyomni az árakat és felmondani a nagy megrendelést , ezzel egy stresz helyzetet okozzol , sok alkalmazottatt nem lehet kirugni azonnal illetve a hiteleket sem lehet nem fizetni, ha jól csinálod, simán müködik. Még egy kis apeh vizsgálat stb... Amennyiben jó az időzités és meg van a kritikus tömeg, esélytelen túl élés.
Megveszed a gyárat , összepakolod a technikát és elhozod az országból , neki -1, neked +1 , tehát 2 vel jobb lettél.
 
Magyar tervezésű villamos műszaki, technológiai, gyártási projektjében vett részt a Dunai Repülőgépgyár (DR) Zrt. Etiópia fővárosában, Addisz-Abebában - közölte a Külgazdasági és Külügyminisztérium szombaton az MTI-vel.

http://www.autopro.hu/gyartok/Magyar-villamost-gyartanak-Afrikaban/15179/

Azt hittem egy 70-es évek beli cikk lesz.
 
Bízzunk benne, hogy összejön az első export!! :)

http://magyarbusz.info/2015-06-11/Credo_autobuszokat_mutattak_be_Eszeken#sthash.RummrRdG.uoZk07bX.dpbs

Nekem nincs bajom a Credoval utasként. Kényelmesebb mint a fapados MAN.
 
Meg nem is érdekük, akkor nem tudnák a gyógyszergyárak méreg drágán adni kezelést. Ugyan ez van a szunyogokkal, simán ment minden míg be nem léptünk az EU-ba , azota vehetjük a drágább és rosszabb szereket. Úgyan ez példának okáért a téli sikoság mentesítéssel, régen az olcsó só is jó volt most meg a legolcsóbb is 10x drágább és kevésbé hatékony, tudom tudom környezet védelem , de egy városba ? ? Mit védünk az aszfaltot , már elbasztuk az környezetünk, persze a ligetbe , meg egyéb zöld területek közelébe ésszerü ezt szabályozni.
Pont olyan mint a sima izzó megszüntetése "energitakarékosra"
csak azt felejtik el mondani hogy 10-15x drágább, mire behozná az árát , addigra a gyújtószerkezet pont tönkre megy (micsoda véletlen). Ez az EU nem tudom Ti hogy vagytok vele , de kész csalodás... Tiszta ilyen hasztalan dolgokra költötték vannak szép tereink és játszotereink, de már nincs cukorgyártás, most jön a tejipar és sorolhatnám reggelig...
Legnagyobb krak akkor lesz mikor bedől az EURO és mint a másodikvilágháborúba a németek , max füteni lesz jó a pénz.
Az a kemény hogy a világ legnagyobb sakkjátoksai úgyan azt gazdasági trükköt vettik be a háboru előtt, csak kiterjesztve...
Ebbe az a zseniális hogy elszigeteli az adott államokat a külvilágtól, mivel az adott ország vagy országok , nem tudnak olyan értéket adni egy külső országnak ami alku alapott szolgáltatna, példaértékü lesz szlovákia ... Kritikus időben , amikor mindenki még az utolsó tankokat vásárolja, akkor Ők üllni fognak egy nagy papir kupacon , amiért semmit nem kapnak...
Azt még hogy örültek az EURO-nak dalolva ünnepeltek , hogy megelőztek minket..... A Balekok :D :D :D :D
Most jelenleg a gazdasági háboru folyik , igen komolyan.
Gazdasági eszközökkel (piaci ár lenyomása, szabályozással,egyéb eszközök ) csődbe vinni , illetve legnagyobb kárt okozni a területnek. Ebből ki lehet következtetni a főstratégia irányát.

Egy példa , ha tudom hogy a jövő harcászatához nagy mennyiségü szénszállas kompozitt anyag kell és az adott országnak mondjuk van 5 gyára, akkor nagyobb megrendeléseket adok le , ezzel bövitésre ösztönző , tehát növeli a költségeit, esetleg hiteleket vesz fel a gyár bövitéséhez, aztán le kell nyomni az árakat és felmondani a nagy megrendelést , ezzel egy stresz helyzetet okozzol , sok alkalmazottatt nem lehet kirugni azonnal illetve a hiteleket sem lehet nem fizetni, ha jól csinálod, simán müködik. Még egy kis apeh vizsgálat stb... Amennyiben jó az időzités és meg van a kritikus tömeg, esélytelen túl élés.
Megveszed a gyárat , összepakolod a technikát és elhozod az országból , neki -1, neked +1 , tehát 2 vel jobb lettél.

Na itt még annyit a szúnyogos történethez:
A múltkor vidáman grillezünk a haveromnál. Jön a Kamov mindent xarrá permetez ,tiszta Vietnam. Utána a szúnyogok úgy bevadultak hogy xarrá csipkedtek minket,addig semmi gond nem volt velük.
 
Meg nem is érdekük, akkor nem tudnák a gyógyszergyárak méreg drágán adni kezelést. Ugyan ez van a szunyogokkal, simán ment minden míg be nem léptünk az EU-ba , azota vehetjük a drágább és rosszabb szereket. Úgyan ez példának okáért a téli sikoság mentesítéssel, régen az olcsó só is jó volt most meg a legolcsóbb is 10x drágább és kevésbé hatékony, tudom tudom környezet védelem , de egy városba ? ? Mit védünk az aszfaltot , már elbasztuk az környezetünk, persze a ligetbe , meg egyéb zöld területek közelébe ésszerü ezt szabályozni.
Pont olyan mint a sima izzó megszüntetése "energitakarékosra"
csak azt felejtik el mondani hogy 10-15x drágább, mire behozná az árát , addigra a gyújtószerkezet pont tönkre megy (micsoda véletlen). Ez az EU nem tudom Ti hogy vagytok vele , de kész csalodás... Tiszta ilyen hasztalan dolgokra költötték vannak szép tereink és játszotereink, de már nincs cukorgyártás, most jön a tejipar és sorolhatnám reggelig...

Pont beszélgettem egy ismerőssel a héten, milyen kedves az unió. Simán elköltetik az emberek pénzének kb. 30 százalékát a saját hülyeségeik miatt (euro motor, stb.), közben a világ elmegy mellettünk. Nem baj majd integetünk nekik hátulról.
 
Akik itt vannak nagyjából mind érdeklődnek a Magyar ipar és a gazdaság iránt. Ezért gondoltam megosztok egy gondolatot.
Idén ugye bár 3-3,5% gazdasági növekedés várható és ezt fent kéne tartani pár évig, akkor indul be igazán egy Ország gazdasága, mert mostani számok , egyszeri hatások miatt vannak.
2016 évre is elő van készitve a gazdaság fordulaton tartásának eszköze.
Ami a következő: A Forint mesterséges gyengítése
10% -os Forint gyengitéssel is már.
Hatások: <b>Árfolyam nyereség </b>- az MNB 35 milliárd Euro tartaléka van 10% Forint gyengülés esetén 3,5 Milliárd Euro a nyereség Ami 1000 Millárd Forint , ami már a GDP 3% felel meg.
<b>Import áruk drágulása</b> Mivel az importáló cégenek ez nem jó ezért mondjuk a Tescoban kapható olcsó import Tej (Szlovákiából) drágább lesz, ezzel egy fajta védelmet kapnak a hazai termékek és csökken az import termékek forgalma.. (ezek % ban nem lehet meghatározni, olyan mint a Vasárnapi nyitvatartás hatása)
<b>Exportáló cégek is árfolyam nyereséghez</b> juttnak, tehát többet adóznak. Olvastam régebben egy adatott , Magyarország a GDP-nek 98% összegnek megfelelő terméket exportál , ez azt jelenti hogy ha itt is 10% bevétel növekedés történik, ugye bár az egyenes arányos , de nem 10% mert kb az autogyártok max 10-20% adoznak, tehát a 10% ból, az állam 1-2 % ban részesül csak, de semminél jobb.
Tehát 2016-ra is úgy nézz ki biztositott a növekedés és ez nagyon Fontos , mert 3 év után Önmagát kezdi el katalizálni a folyamat.

Vasárnapi zárvatartásnak is igazából ilyen kimondatlan célja volt.
Azt sajnos az EU-ban , nem lehet hogy csak a külföldi cégek zárjnak be a 2 legerősebb napon a kereskedelembe (Szombat, Vasárnap )
Emberek egy része szombatra rakta át a vásárlását , de mivel ez miatt túl terhetség van ezen a napon, tehát vásárlókat veszitenek és áttevödik a kisboltokba a vásárlás.Nem a Tescohoz vándorol a nyereség ami tavalyi évben 146 milliárd volt , annyit utalt ki év végén licenc díjak jogcim alatt az anyavállaltnak , hanem az országban marad Magyar embereknél és ujra itt pörgeti a gazdaságot.

Ezen gazdasági folyamatok egymást erősítik és fokozzák a hatást.
Legdurvább a dologban , hogy a környező országokkal ellentétes pályán mozog az ország és nagy intezitással.

Egyik legjobb példa a Horvátországban lejátszodó INA-s dolog, probálkoztak , de látni hogy elfáradtak elfogyott a gazdaság munició illetve, belpolitikai feszültség is felmerült időközben, tehát időt nyertünk , ezzel életet nyertünk. Mi a 4 évvel később miután elkezdődött a harc ináért erősebbek lettünk , horvátok meg gyengébbek.