Magyarország ipara

"Több tízmillió eurós fejlesztést valósít meg Szentgotthárdon az olasz–amerikai Fiat Chrysler és a francia PSA autóipari konszern összeolvadásából létrejött cégcsoport, a Stellantis – jelentette be a külgazdasági és külügyminiszter. A Stellantis csoport hibrid autóiba kerülő 1,6 literes benzinmotorokból évente 200 ezret állítanak majd elő a szentgotthárdi gyárban, a tervek szerint 2023-tól..."
 
Elindult a gyártás a Vitesco debreceni üzemében

Csúcstechnológiát képviselő autóipari elektronikát és sebességváltó érzékelőket gyárt a Vitesco Technologies debreceni üzeme, amely a tervek szerint a jövő év közepéig 450 új munkahelyet teremt. Az Ipar 4.0 koncepció szerint létesült, önvezető szállító robotokkal és intelligens megoldásokkal működő üzem tovább erősíti Magyarország globális autóipari jelentőségét is.

A jövőben a modern meghajtás-technológiára szakosodott cég 7000 négyzetméteren csúcstechnológiás elektronikát és sebességváltó érzékelőket gyárt majd Debrecenben az összes hajtásrendszerhez – a teljesen elektromos autóktól a plug-in hibrideken át a villamosított belsőégésű motorral működőkig bezárólag. A cég az összesen mintegy 100 millió eurós (hozzávetőleg 35,9 milliárd forintos) beruházásával 450 munkahelyet teremt 2022 közepéig.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ez sajnos már a végjáték,több mint 4000 munkahely szűnhet meg:(

 
  • Szomorú
Reactions: Kim Philby
Ez sajnos már a végjáték,több mint 4000 munkahely szűnhet meg:(

Hát remélem, hogy megmenti az állam valahogy, ha kell privatizálja...
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Akár, szerintem simán el lehetne adni úgy, hogy megmentenek 4000 munkahelyet.

Állami kézben a helye... ;)
"Akkó teccettek vóna nemeladni! Mostan le lenne a gond!"

Országos szinten nem olyan sok, 1-2 hónapos átképzés után az autó-ipar átveszi őket bőven, az otthon ragadt ukrán/román dolgozók helyett.
Szerintem.
A távolság sem nagy, vannak szállások is Kecskeméten, Pl.
 
Országos szinten nem olyan sok, 1-2 hónapos átképzés után az autó-ipar átveszi őket bőven, az otthon ragadt ukrán/román dolgozók helyett.
Szerintem.
A távolság sem nagy, vannak szállások is Kecskeméten, Pl.
Hát úgy legyen! Persze szomorú egy nagy múltú mesterség kikopását látni az országból.
 
Országos szinten nem olyan sok, 1-2 hónapos átképzés után az autó-ipar átveszi őket bőven, az otthon ragadt ukrán/román dolgozók helyett.
Szerintem.
A távolság sem nagy, vannak szállások is Kecskeméten, Pl.
Látom nagyon nem vagy képben.

Egyébként "hírek szerint" április elejéig tudja csak kihúzni a cég. Akkor vége, mert nincs pénz.
Pl a szállítási vállalkozók már hónapok óta nem állnak vele szóba, mert annyi a lejárt kifizetetlen száma.
Ha valakinek pl. acél kell, akkor az maga intézi a szállítást.

Ha az állam megmenti az ca több 100 Mrd égetése. De akkor csak megmarad, nincs fejlesztve.
Ha nem menti meg, akkor meg jöhetnek Feriék jövő tavasszal (túl nagy ziccer).
 

Jövőre már termel a gyulai Airbus Helicopters vegyesvállalat​

"2020 nyarán történt meg a vegyesvállalat hivatalos megalakítása, Airbus Helicopters Hungary Kft. néven, amely, akkori megfogalmazás szerint az németországi központú cég helikoptereinek sárkányszerkezetéhez és dinamikus rendszereihez gyárt majd precíziós alkatrészeket."

"A magyar állam harminc százalékos részesedéssel bír a társaságban. Később többször tisztázták, nem kész helikopterek összeszereléséről van szó."

"a gyárban várhatóan 2022-ben indul a termelés."

 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Ez sajnos már a végjáték,több mint 4000 munkahely szűnhet meg:(


Hat ha a LIberty mogott tenyleg a Greensill all, akkor jobb is, hogy nem vette meg - a Greensill Capital a heten eppen osszeomlott (avagy eppen omlik ossze ezekben a pillanatokban is):

 
Látom nagyon nem vagy képben.

Egyébként "hírek szerint" április elejéig tudja csak kihúzni a cég. Akkor vége, mert nincs pénz.
Pl a szállítási vállalkozók már hónapok óta nem állnak vele szóba, mert annyi a lejárt kifizetetlen száma.
Ha valakinek pl. acél kell, akkor az maga intézi a szállítást.

Ha az állam megmenti az ca több 100 Mrd égetése. De akkor csak megmarad, nincs fejlesztve.
Ha nem menti meg, akkor meg jöhetnek Feriék jövő tavasszal (túl nagy ziccer).
Dunaujvarosnak milyen polgarmestere van? Jah jobbik, haat akkor igy jartak, akkor oldja meg a jobbik, en a kormany helyeben ezt mondanam.