Mi-26 Halo (Mil)

190906.jpg

190927.jpg

190485.jpg

190436.jpg

190283.jpg
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A hajtóművei max teljesítménye 2x11400 loerő, ilyenkor 0,194 kg/loerő óránként a fogyasztása, normál körülmények közt meg 6100 loerő 0,23 kg/loerő óránkénti fogyasztással. Ez max teljesítményen 4400 kg, normál körülények közötti repkedéskor 2800 kg, ez euróban kb ugyanennyi vagy kicsit több. Erre alsó hangon rá kell tenni szerintem az ötszörösét ami a gép díját illeti, valahol 15-30000 euró között lehet szerintem egy repóra.
 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz
A Mi-26-os legnagyobb erénye az igencsak magas hatásfokú reduktor, amit nem is a Mil és Kamov irodák számára dolgozó tervezőiroda tervezett, hanem maga a Mi-26-os tervezőgárdája. Egyből sikerült beletrafálniuk és megalkotni a világ egyik legnagyobb hatűsfokú erőátviteli rendszerét, amit helikopterbe valaha is tettek. És mindezt csak azért, mert a reduktorokra specializálódott tervezőiroda kijelentette, hogy a határidőre ők nem tudnak két ilyen hatalmas tengelyteljesítményű hajtóművet ezzel a nyolclapátos forgószárnnyal összehangolni.
 
Hogyan kell egy Mi-26-ost gyorsan, alaposan eltüzelni?
Ld. videó...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and endre