MiG-21 Fishbed (Mikojan-Gurjevics,Szovjetunió) / J-7 , F-7 (Csengdu, Kína)

A hírek szerint madár került a hajtómübe.

uHkwJl-Jzz4.jpg
Arrafele feltűnően sok a nagytestű madár...
 
Arrafele feltűnően sok a nagytestű madár...
Ne csodálkozz, ahol egyik vallási közösség a halottaival táplálja a keselyűket ... na meg arrafelé van még egy kis dzsungel, ahol mindig találnak kaját a méretesebb madarak is. Meg ha benézel a C-17 topikba, ott is láthatod, milyen jót tesz a hajtóműnek ha bekajál egy madárkát - csak éppen ott 4 hajtómű van. Meg ha beírod a keresőbe: párizs mig-29 crash kvotsur - ott is láthatod az eredményt.
 
Ne csodálkozz, ahol egyik vallási közösség a halottaival táplálja a keselyűket ... na meg arrafelé van még egy kis dzsungel, ahol mindig találnak kaját a méretesebb madarak is. Meg ha benézel a C-17 topikba, ott is láthatod, milyen jót tesz a hajtóműnek ha bekajál egy madárkát - csak éppen ott 4 hajtómű van. Meg ha beírod a keresőbe: párizs mig-29 crash kvotsur - ott is láthatod az eredményt.
Akkor az indusoknál lehet, hogy nem is az üzemeltetési kultúrával van gond, hanem a madarakkal...?
 
"This morning the Pakistan Fiza'ya (PAF, Pakistan Air Force) lost an FT-7P aircraft near Mianwali, Punjab (Pakistan).
Unfortunately, both crew were killed in the crash. As far as is now known, the crew did not eject, due to unknown reasons. The serial of the FT-7P is 90-611. Its last known operating unit was 18(OCU)sq "Sharp Shooters" at Mianwali AB (Pakistan).
The incident will be investigated by the accident board. This constitutes the 60th F-7 family crash in Pakistan that we know of. That sounds like a lot (it is), but Pakistan has operated nearly 200 of them since the late eighties and that's quite a long time.
The last crash we listed was of an FT-7 on 26 June 2018. Nonetheless, there is often a public outcry after "another" F-7 crash."