Nem egészen, akkor pontosítok még egy kicsit: a futószár (ami nyitott állapotban majdnem vízszintesen nyúlik ki a törzsből) attól merev hogy fémből van, semmi olaj benne. A törzsnél, a futóaknában a nyitó/záró munkahenger van, ebben van a gyűrűs-zár és bezárva a hidraulika-olaj, ez tartja kinti fix helyzetben a futószárat. Így a munkahenger és a futószár is rögzítve van kinti helyzetben, ezek nem mozognak rugózásnál csak a nyitásnál-zárásnál. A rugóstag/lengéscsillapító az közvetlen a keréken belül van felszerelve a zsámolyra, a rugózást sűrített nitrogén, a csillapítását a benne lévő (de nem fullra töltött!) olaj biztosítja.
Haladunk!Igazából rosszul kérdeztem.
Szóval van egy a kerékhez tartozó futószár rész és a törzsből eredő futószár rész ami egy forgáslontban csatlakozik egymáshoz.Ez a forgáspont hogy marad abban a helyzetben ahogy kitalálták?Ennél a forgáspontnál mi akadályozza meg azt,hogy széttörjön az egész?