Hagyományos fegyverzet variációk...
... meg a lényeg:
Hatótávolsága amúgy némileg nagyobb volt mint a konkurens Szu-17M3-as.
Kérdés, hogy a MiG-27-est és a Szu-17M3-ast melyik hajtóművel vetették össze. Ha az R-29BSz-300-assal, akkor jogos az összevetés, mert a Tumanszkij-os Szuhojnak azonos volt a hajtóműve a MiG-23BN/MiG-27M/D/K típuscsaládéval.
De gondolom, nem ok nélkül kezdtek bele a MiG-27-esbe visszafelé installálni a Szuhojok Ljulka AL-21F hajtóművét. Csak nem értek a végére, bár legalább a prototípus megépült és repült is (még a nyolcvanas években).
Nem úgy, mint a Szu-17M4-es, a Szu-27-es AL-31F hajtóművével.
Mert itt viszont "visszafele sült el a dolog".
Azaz, míg a Szu-17-es gépcsalád az AL-21F verzióival volt a jobb és a MiG-27-es gépcsalád volt kénytelen jobban-rosszabbul teljesíteni és beérni az egyszerűbb, olcsóbb és könnyebben gyártható R-29BSz-300-assal (az AL-21F itt csak egy pár repülés erejéig lett kipróbálva), addig a két típus életének mondhatni utolsó állomása, az AL-31F installáció terén a MiG-27-esnek készült el az átépített változata és a Szu-17-es volt az, amelyik megmaradt csak tervnek.
Mindegy, mert végül egyikből se lett semmi.
Utólagos okoskodás: bárhogy is volt, elmondható, hogy mind a Szu-17M4-nek, mind a MiG-27K-nak (csak, hogy mind a kettőből a csúcsváltozatot említsük) a Szu-27-esek AL-31F-je lett volna az ideális.