Az elméleted jó is lenne épp csak a valóságban a szerény képességű iraki pilótákra egy halom rakétát lőttek el feleslegesen a halálra képzett nyugati hajózók=valamit rosszul tudsz!
Olvasd el az F-15-ös írást légyszíves (nem először kérem...), 254 oldal tája így fejből, nem túl rég idéztem.
A rakéták közül cirka 2 vagy 3 műszaki hibás volt, nem indult be a rakéta hajtómű vagy a közelségi gyújtó nem működött. A pilóták paramétereken belül indítottak. A műszaki hibán felül az infracsapda működött így jött ki egyszer az, hogy 4 vagy 5 rakéta kellett egy géphez. Ennek ellenére a teljes SV átlaga 60 és 70% táján volt AIM-7/9 használatakor, a műszaki hibás indításokat is beleszámítva. A többi légiharcot is olvasd el, ahol sokkal jobb arányok jöttek ki.
Nem mondom,hogy a 25-ös egy F-15 killer de hogy biztosan nem olyan béna kacsa mint aminek leírod azt az élet is bebizonyította.Arra bőven elég,hogy el tudjon menekülni.
Márpedig de. A MiG-25 egy rakás szar 10 km alatt és afelett is csak szuperszonikus tartományban jó. Olyan harmatos, hogy egy F-5 / MiG-21 játszva lövi le manőverező légiharcban. Az előbbire példa is volt, iráni F-5 lőtt le iraki 25-ösöt.. Kettőt találhatasz, hogy a Közel-keleten is miért védték emelkedés közben 21-esek a 25-öst. Mert abban a magassában emelkedés közbn erőlködés nélkül lelőtte volna azt F-4E is nemhogy az F-15A...
Elemenekülni sem tud csak úgy, mert sem a végsebessége sem a gyorsulása nem jobb 8 km alatt, mint bármely más gépnek átlagban nemhogy az F-15/F-16-é. A F-16 elől is AMRAAM korszakban tudott elfutni, azután már nehezebben. A no fly zone biztosítása alatt le is szedtek vele egy 25-öst.
Az elmenekülés kb. akkor áll, mikor még kb. 40 km-re vannak és akkor a Foxbat pilóta úgy dönt, hogy akkor megfordul, de ehhez is szuperszonikus sebesség és 10 km feletti repülési magasság kell kezdeti feltételnek. Akkor már nem képes utolérni semmi. De ez nehogy már harcászati előny legyen, mert elröhögöm magam...
A 29-es minden szempontból jobb légi fölény vadász mint a Foxbat ani ugye elfogó vadász.
Naná...
Amiért még is jobban szerepelt a Foxbat légifölény vadászgépként az az,hogy a teljes elavultságát képes volt kompenzálni sebességgel azaz amint beütött a szar el tudott menekülni ellenben a Fulcrummal ami ennyire azért nem gyors
És ez a téveszmét hogyan sikerült kitalálni...? Abból az egy szem légigőgyelméből,
aminek semmi köze nem volt a gép repteljesítményéhez? Ebből extrapolálsz a végtelenbe...?
Az Sivatgi Vihar egyetlen iraki légigyőzelmét egy MiG-23-as is képes lett volna elérni azon is volt IRST és IR rakéta. Annyi történt, hogy éppen 25-ös férkőzött be kötelékbe, de semmi olyan paramétert nem tolt, amire a 23-as ne lett volna képes. Nem M2.0-vel közeledett és nem 12 km felett...
A MiG-25 klasszikus vadászgépek elleni harci szinte alkalmatlan. Kb. arra képes, hogy az éppen vele nem foglalkozó gépre indítson rakétát - ha képes rá a földháttér vagy más miatt - és aztán olaj. Ha közel kerül és lesüllyed azok magasságára, akkor neki annyi, mert visszalassul, lásd envelope görbét 5-10 km között. A gép gyorsulása is annyival gyengébb, mint a max. sebessége kis magasságon.
Hányszor kell még elmagyarázni. hogy a MiG-25 arra készült, hogy nagy sebességgel odaérjen egy helyre és indítsa a rakétát? Mindezt interkont. bombázó ellen, ami rohadul nem fog manőverezgetni.
A MiG-25 gyakorlatilag egy miniatürizált légvédelmi rakéta komplexum, aminek egy feladata van, hogy a radart és a rakétát az indítási hely közelébe vigye. Egy "repülő négyrakétás SAM" Ennyi. Valójában minden gép ezt csinálja, csak dogfightabn "picit" mások a peremfeltételek és elvárások. A rakéta és a gép harcászati limitjébe a manőverező 8 km alatti gépek nemigen férnek be a gép repteljesítménye no meg a radarja miatt sem. Az a fránya földháttér...
Kicsit unom már, hogy kb. tizedjére magyarázom el, és nem kép foghegyről odavetett mondatban. Nem értem, hogy miért nem lehet egy picit figyelni legalább...