A mostani belga 16-os szólódemó is igen jól hozza a "régi szép időket". Talán nem is annyira a tolóerő/tömeg oldaláról, pedig számszakilag talán még abban is jobbak a belgák 40 éves gépei, mióta F100PW220-asokkal repülnek, hanem sokkal inkább a gépre nem is annyira jellemző kis sebességű bátor manővereivel.
Élőben, Zeltwegben láttam, úgy még hatásosabb volt. Hozzá képest a görög Zeus Team F-16C block 52-ese csak dübörgött és száguldozott. Pedig az is manőverezett, csak messze nem ilyen könnyedén és összetetten.
Ilyen elhúzott orrú manőverezéseket talán az 1979-es Le Bourget-i szalonon mutatott be a GD fő tesztpilótája, a néhai Neil Anderson, amikor az akkor még vadonat új F-16B-t promózta. Ami történetesen a belga légierőnek szánt első kétüléses példány volt:
(A videó végén van, de direkt nem tekertem oda, mert tele van a felvétel olyan nyalánkságokkal, mint az M53-as hajtóművel szerelt Mirage F-1E, a Mirage 4000, vagy az F-15D prototípusa, ahol a gyári demópilótájának szemmel láthatóan nem volt hiánya se tolóerőből, se szárnyfelületből)