Azért azt ne feledjük, hogy ezekben ugyanazok a régi füstös RD-33-asok vannak, mint az összes régi gépben, ahelyett, hogy legalább az M2 illetve már szériában gyártott K/KUB program hozadékaként az RD-33MK hajtóműveket installálnák. Ez se a Klimovnak, se a MiG-29-es flottának nem jó. Az RD-33MK-k tengerészeti üzeméhez szerintem elengedhetetlen a minél szélesebb körű és nagyobb flottán alapuló tapasztalatszerzés, mindemellett ez a hajtómű erősebb is és elvben hosszabb az élettartama is. Épp egy olyan logikátlan lépés, mint a tengerészeti szárny erőltetése fixre rögzített formában az M2-esen, vagy a kétüléses kabintető használata az együléses gépeken, a jókora, nagy kiterjesztésű réselt fékszárny a teljes szárny menti flaperonok helyett, vagy a magasra húzott kabinkeret miatti kényszerű kabinkontúr emelés...
Nem kellett volna semmi mást csinálni, mint folytatni az egykori M és K vonalat, a kétüléseseknek mehetett volna az új kabintető, a nagyobb fesztávú szárnyhoz a full-flaperon mint az F/A-18-asnál és a többi...