Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Egyiptomi MiG-29M és M2-esek az említett reptéren. A gépekkel települt egyptomi személyzet is fogságba esett.
Israel’s Secretive MiG-29 Fulcrum Test Program...
Noha Izrael soha nem ismerte el a három MiG-29-es forrását, számos bizonyíték támasztja alá, hogy a Lengyel Légierőhöz tartoztak.
Kár értük; pedig olyan szép repülőgépek voltak...
Sokra nem mennek vel az ukránok annyira elavultak szerencsétlenek.Kár értük; pedig olyan szép repülőgépek voltak...
Lassan muzeumi darabok mar...Sokra nem mennek vel az ukránok annyira elavultak szerencsétlenek.
Plusz nagy valószínűséggel nem a repképes példányokat adták át elsőnek, hanem azokat amiknek már úgyis mindegy ha egy kicsit kannibalizálnak belőlükSokra nem mennek vel az ukránok annyira elavultak szerencsétlenek.
Tudom, tudom. A nem is létező UA légierő LoLPlusz nagy valószínűséggel nem a repképes példányokat adták át elsőnek, hanem azokat amiknek már úgyis mindegy ha egy kicsit kannibalizálnak belőlük
Nem azt mondtam, hogy nem létezik ukrán légierő, hanem, hogy polák barátaink elsőként vélhetően az alkatrészbázisként használandó régi 29-eseket adták át Taraszéknak, amikből a még megmaradt gépeket lehet életben tartani. Ezek általában már repképtelen példányok és csak úgy elvannak a pályavégen mint a mi 29-eseink Kecsón. Nem baj, ha egy-két műszert, hidraulikát vagy egyebet kiszednek belőlük, mert úgysem fognak már repülni. Semmi újdonság nincs ebben az eljárásban, anno a különböző közel-keleti konfliktusokban és Afrikában is ezt alkalmazták, lásd azt a líbiai MiG-23-ast, amelyiket három gépből kukáztak össze. Sőt talán még a bolgárok is így tartották életben a saját flottájukat. Még a Rybar március végi adatai szerint is van ukrán géptartalék (miután a háború első napjaiban sikeresen áttelepültek az ukránok a másod és harmadrangú tartalékrepterekre, miközben Grísáék meg nem reagáltak erre érdemben), csak éppen azokat üzemeltetni is kell, ami orosz alkatrészutánpótlás hiányában gyakorlatilag kizárólag kanibalizációval lehetségesTudom, tudom. A nem is létező UA légierő LoL
Nem üzemeltettem Mig-29-est, gondolom Te sem. De azért azt látni lehet, hogy az annyira felmagasztalt védőrendszert az oroszok is leszerelték a későbbi 29-es variációkról, mert több hátrányát látták, mint előnyét. Nyilván a posztszovjet repterek általános állapota indokolja az aggodalmat egy F-16 üzemeltetési szakember szemében, de nem gondolom, hogy ne lenne megoldási tervük azoknak, akik az átadás mellett döntöttek. Senki sem akar használhatatlan/gyorsan azzá váló repülőgépet támogatásként adni, azzal saját magát hozná kellemetlen helyzetbe. Ahogy Oroszország is alkalmaz zsoldosakat, csak pénz kérdése, hogy az ukránok is ilyen alapon/segítséggel üzemeltessenek akár repülőgépeket is.Egyseruseg kedveert ignoralom a strawman argumenteket...
Akkor megegyszer, hatha lassan hajlandoak lesztek elolvasni annak a professional velemenyet, aki nem Taktaharkany-alsorol okoskodik a kapanerol, hanem ebbol elt:
Thread by @TJOSInt on Thread Reader App
@TJOSInt: A long on the challenges facing the Ukrainian Air Force *if* they receive F-16s anytime soon... Im prepared for the hate. First, and let me make this very clear, I support F-16s, or similar western aircraf...…threadreaderapp.com
Nem az volt, hogy az összes 9.12-est kivonták mert kuka az összes függőleges vezérsíkja?Új felvétel, régi gépek:
Egy 9.12-es, egy 9.13-as és két 9.51-es UB leszállása Kubinkán.
Talán nem az összesé, mert a kivonás az régebben volt és a 9.12-esekből egy jópár még a közelmúltban is repült, igaz, szigorúan csak kiképző alakulatoknál.Nem az volt, hogy az összes 9.12-est kivonták mert kuka az összes függőleges vezérsíkja?
Tehát a MiG-35öst ismét gyártják F néven. 6 db van gyártósoron. Legkorábbi átadás jövőre.MiG-35 mass production with AESA radar finding F-22 at 80 mi
bulgarianmilitary.com
Nem a szu-57-est kéne nyomni ?Tehát a MiG-35öst ismét gyártják F néven. 6 db van gyártósoron. Legkorábbi átadás jövőre.