MiG-29 / MiG-35 Fulcrum (Mikojan-Gurjevics)

Készul a két Mig-35 a luhovici uzemben.
2928194_original.jpg

2928541_original.jpg


Ez 4 pedig Indiának készulo Mig-29K.
2928887_original.jpg


Bennuk Zsuk-Me radar
2929136_original.jpg
 
http://www.aerotech.hu/newsdetail.php?tdate=2016-03-21&ttitle=Az_id%C3%A9n_fogja_bemutatni_a_MiG-35-%C3%B6s_vad%C3%A1szbomb%C3%A1z%C3%B3j%C3%A1t_az_RSK_MIG

" olyan célzókonténert is kap, aminek segítségével jelentősen növekedhet majd a földi célok felderítési távolsága, illetve egyszerűbbé (és pontosabbá) válik azok leküzdése."

Jó de ha lesz azt a szu-35 és szu-30sm gépekre is rárakhatják nem?
 
Úgy tudom feltud szállni. A tengeren a légi utántöltő szerepét hivatott ellátni ebben a konfigurációban. Valamikor még videót is láttam de ha megfeszülök sem emlékszem hogy hol.
 
Na akkor a kétkedőknek: A mostani MiG-29K és KUB a már elvégzett tesztek alapján képes felszállni a hajóról (tehát bárminemű katapult vagy egyéb segítség nélkül, a sánccal megdobva):
1db PTB-2150-es 2150 literes tartállyal (a nálunk is ismert törzs alatti PTB-1500-as utódja)
kub00.jpg


2db PTB-1150-es 1150 literes tartállyal,
2db H-35-ös, 510kg-os rakétával
2db R-73-as súlymakettel

mig-29k-9.jpg


Ez a kép akkor készült, mikor a gép maximális terhelhetőséggel végzett felszállásait tesztelék -hajóról.

3lWNq.jpg


Ez 5.5 tonna függesztmény, ami mindösszesen 500 kg-al marad el a jóval nagyobb Szu-27-es szárazföldi maximális terhelhetőségétől, megegyezik a Szu-33-as maximális szárazföldi terhelhetőségével és mintegy duplája annak hajófedélzeti függesztmény maximumának, ha az a leghosszabb, 105 méteres nekifutást és plusz 4m/sec szembeszelet alkalmazza.
És a Szu-33-ason nincs más fegyverzet, csak nem irányított bombák, rakéták és a Szu-27-es légiharc fegyverzete.
 
És ez persze azt is jelenti, hogy a négy darab fullra töltött PTB-1150-es, plusz az UPAZ konténer a törzs alatt bőven belefér a síugrósáncos felszállótömegbe, másképp meg amúgy se lenne értelme.
 
Úgy tudom feltud szállni. A tengeren a légi utántöltő szerepét hivatott ellátni ebben a konfigurációban. Valamikor még videót is láttam de ha megfeszülök sem emlékszem hogy hol.

http://silen.ru/photoalbum_ru/moscou_area/zhukovskiy/maks-2011/mig-29k_mig-35/#
 
Hogy legyek az ördög ügyvédje: Teljesen jogos felvetés lenne, ha valaki azt állítaná, hogy a Kuznyecovról való 4x 1150 +2150 es póttartállyal az ok hogy felszállt, de hogy tele is voltak, azt azért ugye nem tudjuk. Lehet hogy nem volt mind tele, és egy picit a külvilágnak, esetleges lehetséges piacoknak szólt ez, több ország is felmerült, ha jól tudom, aki érdeklődik, ugye. Ha igaz, nagyon impresszív, egy nem katapultos hajóról így felszállni, sztem. Nagyjából akkor mondhatjuk, hogy kirakták a puzzle-t, mert ez már komoly harci teher, és nem szükséges gyanúsan egy értelmes támadó fegyverzetért feláldozni a hatótáv jó részét, hogy fel tudjon szállni a gép. S azért mégiscsak olcsóbb egy nem CATOBAR hordozó, meg a gépek sem kapnak olyan erőket gyanúsan. Lehet itt az ideje lassan hogy néhány ember revideálja a nézetét, hogy a nem CATOBAR RUS hordozóról síugrósáncos megoldással üzemelő gépek mint fegyverrendszer a VICC kategória...
 
Azért az vicces szituáció lenne, ha tényleg kamu lenne, és valaki meg bepróbálná élesbe, és úszna egyet a gép.