Igen. Svájci Hornet pilóta Kecsón pl. laposdugó pörgés szerűséget adott elő és így tolta ki a gépet, de van olyan harand szerű manőver, ahol nem visszeséssel fejezik be a manővert, hanem a hajtóművel pályacsúcson így forgatják át a gépet.Ez bevett dolog műrepülésnél? (sajnos csak elég rossz képek lettek róla, mert messze volt)
Még mintha a bárányfelhő is mig alakú lenne.A Mig-29K/KUB érkeznek Szeveromorszk-3 ba.
![]()
Ezúton szeretnék gratulálni annak, aki úgy írt a mai Hírhalomba az indiai MiG-29K/KUB-okról, hogy fogalma sincs, mit jelent az a szó, hogy selejtes.
http://htka.hu/2016/07/11/htka-hirhalom-2016-28-het/
Nem hallottátok még eleget: ami orosz, az selejtes.
De ha nem tudnak alkatrészt beszerezni az indiai gépeknek cdak indián keresztűl, akkor az orosz gépekhez hogy szerzik be, egyáltalán hogy halad az orosz KKubok gyártása átadása?
Bár gondolim az a pár darab amivel a hordozó sziriához evickél még a szankciok előtt készült.
Próbáltam összeszedni valami lényegi infót a MIG-29 S(9.13)-ről és a beépített elektronika képességeiről de azon kívül,hogy fejlesztettek a radar zavarvédelmén,alkalmassá tették az R-77 kiszolgálására a radart(itt nekem az a fura,hogy 85-ben még nem volt R-77)és a megnövelt gerincbe beépített elektronikai zavarórendszer került semmit nem találtam(bár itt is találtam olyat,hogy talán az S export verzióba nem került beépítésre ECM hanem üzemanyag van a helyén).Az lene a kérésem,hogy aki tud ennél többet is az ne tartsa magába és osza meg velem meg úgy általában azal akit érdekel a 29-es.
Galcom
Ha jól értem akkor az S az orosz légierő verziója amiből talán van/volt nekik vagy kettő darab?
Galcom
Ha igen akkor mi a különbség a 9.13 és a 9.13 S közt az R-77 integrálásán(de legalábbis a gépet felkészítették a használatára)kívül természetesen.
Galcom
A sima 9.13 is rendelkezik megnövelt zavarvédettségű radarral és ECM rendszerrel(orosz légierő példányai)?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..