Sebességre visszatérni kommentelő szerint max 3.000 km/óra sebességnél Mig utolérne saját géppuska lövedéket, ha tüzet nyitna....Íme a film:
21500 méter, illetve egy jelenetnél tisztán leolvasható Mach 2.3 sebesség.
Sebességre visszatérni kommentelő szerint max 3.000 km/óra sebességnél Mig utolérne saját géppuska lövedéket, ha tüzet nyitna....Íme a film:
21500 méter, illetve egy jelenetnél tisztán leolvasható Mach 2.3 sebesség.
Ha jól figyeltem, a Tu-95ösben máig is logarléc-térkép a fő navi eszköz. Ami ugye, nem romlik el atomvillanás esetén sem.A navigàtor viszi a logarlècet is. Biztos, ami biztos.![]()
https://forum.htka.hu/threads/film-front.400/page-9#post-311831Dudinak igaza van. Gyorsírásnál jobban kell figyelnem a részletekre....Авиационная пушка......
A lövedék lassul elég rendesen.Nem érné utól mivel a lővedék sebeségéhez hozzáadódik a gép sebessége ami kilövi.
Az orosz az nemA lövedék lassul elég rendesen.
Miért érzem úgy, hogy ezt megint a magyarázom a bizonyítványom esete?Ha jól figyeltem, a Tu-95ösben máig is logarléc-térkép a fő navi eszköz. Ami ugye, nem romlik el atomvillanás esetén sem.
A bizonyítványt csak akkor kell magyarázni, ha a navigátor eltéved és rossz irányba/helyre irányítja a gépet. Ha sokezer km repülés után jókor vannak jó helyen és megtalálják a célpontot vagy a tankergépet akkor nincs mit magyarázni. Így van ez akkor is ha irányadós rádió-navigációval vagy műholdas rendszerrel navigálnak, akkor is ha térkép/logarlőcs/ az eszköz, akkor is ha lézergirós inerciális navigációs rendszerrel dolgoznak és akkor is ha térkép/szextáns/vonalzó/stopper az eszköz vagy ezek bármilyen kombinációját alkalmazzák. Viszont háborús esetben nem biztos hogy ezek mindegyike rendelkezésre állna, nem baj az ha egy navigátor mindegyiket tudja alkalmazni...Miért érzem úgy, hogy ezt megint a magyarázom a bizonyítványom esete?
Minden van benne. Gondolom nem véletlen, hogy a navigátor asztalán nem láttam minden boltban beszerezhető számológépet, vagy elektromos stoppert. A polgári repülésben csak olyan négy éve engedélyezték a GPSt mint navi eszközt, a hajózásban meg két éve. Ezekre ugyais senki se vállalt garanciát.A bizonyítványt csak akkor kell magyarázni, ha a navigátor eltéved és rossz irányba/helyre irányítja a gépet. Ha sokezer km repülés után jókor vannak jó helyen és megtalálják a célpontot vagy a tankergépet akkor nincs mit magyarázni. Így van ez akkor is ha irányadós rádió-navigációval vagy műholdas rendszerrel navigálnak, akkor is ha térkép/logarlőcs/ az eszköz, akkor is ha lézergirós inerciális navigációs rendszerrel dolgoznak és akkor is ha térkép/szextáns/vonalzó/stopper az eszköz vagy ezek bármilyen kombinációját alkalmazzák. Viszont háborús esetben nem biztos hogy ezek mindegyike rendelkezésre állna, nem baj az ha egy navigátor mindegyiket tudja alkalmazni...![]()
Erre a GPS-es részre kérnék linket, mert szerintem nem igaz. A hajózásra meg végképp. Arra is jöhet link.Minden van benne. Gondolom nem véletlen, hogy a navigátor asztalán nem láttam minden boltban beszerezhető számológépet, vagy elektromos stoppert. A polgári repülésben csak olyan négy éve engedélyezték a GPSt mint navi eszközt, a hajózásban meg két éve. Ezekre ugyais senki se vállalt garanciát.
A térképészkedés, bár tanítva van a digitális GPS alapú technológia is, a mai napig kiemelt fontosságú itthon is. Abból nem lesz honvéd tiszt, aki egy térképpel és egy tájolóval nem tud navigálni. Bár erre vonatkozóan azért vannak friss hadnagyokra és térképekre kihegyezett viccek a testületben, de a zöme csak rosszindulatMiért érzem úgy, hogy ezt megint a magyarázom a bizonyítványom esete?
Söt, minden tengerésztisztnek tudnia kell a szektànssal is bànni. A térkepen valò navigàciò még ma is fontos a tengeren és pàrhuzamosan a GPS-el vezetik. Teherhajòtòl sétahajòig, le tengeri vitorlàsokig. Fejem teszem, hogy a TU-95-ön is van szextàns es rendszeresen gyakorolnak vele.A térképészkedés, bár tanítva van a digitális GPS alapú technológia is, a mai napig kiemelt fontosságú itthon is. Abból nem lesz honvéd tiszt, aki egy térképpel és egy tájolóval nem tud navigálni. Bár erre vonatkozóan azért vannak friss hadnagyokra és térképekre kihegyezett viccek a testületben, de a zöme csak rosszindulat!
A jenki is tud így navigálni. Az én problémám az, hogy egy backup rendszer megléte a kommetben pozitívumnak van beállítva, mikor a képeségget csúcsa az, ami egy fegyverrendszer harcértékét meghatározza.A térképészkedés, bár tanítva van a digitális GPS alapú technológia is, a mai napig kiemelt fontosságú itthon is. Abból nem lesz honvéd tiszt, aki egy térképpel és egy tájolóval nem tud navigálni. Bár erre vonatkozóan azért vannak friss hadnagyokra és térképekre kihegyezett viccek a testületben, de a zöme csak rosszindulat!
Nyilván nem csak ez az egy navigáció rendszer van a gépen.A jenki is tud így navigálni. Az én problémám az, hogy egy backup rendszer megléte a kommetben pozitívumnak van beállítva, mikor a képeségget csúcsa az, ami egy fegyverrendszer harcértékét meghatározza.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..